*KULLANKERÄT Marraskuussa*

Ja tosiaan täällä ollaan, mieli maassa niin en oo viittiny mitään kirjotella :( perseellään tää mun ja miehen suhde, tosiaan eilen tuli se 10-vuottakin täyteen |O välillä mietin miten oon jaksanu sitä kattella kaikki nää vuodet :headwall: annoin sille nyt taas pieniä parannusehdotuksia, mutta katotaan muistaako se niitä viikkoo kauempaa...
mutta se siitä...

Jee laitoin eilen ekan tilauksen Elsan kuvista, tarttee varmaan ostaa ISO kansio, että saa ne johonkin sopimaan :D

Meillä on edelleen käytössä vaunukoppa, kun vaunut on lähinnä nukkumista varten.

Mä en kyllä uskalla kokeilla noita teijän kakkuja, käy niinku joskus muinoin sacher-kakun kanssa, että sitten väänsin sitä monta kertaa viikossa :LOL:

mutta nyt aamupalaa :p
 
MP Ensinnäkin onnittelut 10v yhteisestä taipaleesta :flower: , ja sitten osanotto kurjasta olosta :hug: Haluatko purkaa sydäntäsi? Toivotaan, että olisi kyse vaan hetkellisestä notkahduksesta parisuhteessa. Onhan tässä tapahtunut aika paljon viimeisen puolen vuoden sisällä. Uusi ihminen perheessä ja kaikki.

Noita valokuvia tulee otettua kyllä tosi paljon. Oon ottanut nyt tavaksi tilata kuvista parhaimmat paperille kerran kuukaudessa, eli nyt kun tulee 5kk täyteen niin tilaan 4kk iässä otetut kuvat. Näppärää.

Arvaapa alkoiko tekemään mieli sacher-kakkua nyt sitten :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Täällä herättiin kaksi kertaa syömään yöllä. On siis jo vakiintunut yhteen syöttöön. Voisinkohan aloittaa jo puuron antamisen, vaikka vielä ois reilu viikko aikaa tuohon 5kk ikään...?
Anna vaa ihmees puuroo...aluksiha sitä annetaa pienii määrii.Sit ku 5kk nii voip syyä kunnon annoksii ku nyt jo alatte maistelee.

Meil ei kyl iltapuuro auttanu yhtää uniin...vieläkii tissitellään useesti :whistle:
 
Voi hitsi kun en oo taas kerenny täällä kun pyörähtämään :ashamed:

Kaikille sairastelijoille pikaista paranemista :hug:

Meillä on kova vaunukoppa ja aion käyttää sitä niin kauan kun mahtuu (ei kyllä enää ihan hirmu kauan...) ennen kun vaihdan ratas-osaan. Me käydään yleensä "nukkumistarkoituksessa" kärryttelemässä, joten ei tarvikkaan vielä nähdä mitään =)

Taavi tekee ekoja hampaita ja on ollu vähän äkämystynyt välillä. Ja yöllä on halunnut tissiä vähän useammin - tää on selvästi kuitenkin lohtu-tarkoituksessa, kun ei kovin pitkään varsinaisesti syö, vähän aikaa vaan lussuttaa. Tutti ei kuitenkaan tunnu lohduttavan yhtä hyvin.

Mitenkäs muilla liikkumisen laita? Taavi on jo ihan hyvän aikaa pyörinyt viisarina ja nyt sitten pakittelee. Ja sekös suututtaa, kun yritys olis mennä eteenpäin, mutta meneekin taaksepäin :LOL: :heart: Niin mahalleen kääntyi jo 3½ kuisena, että kiire on herralla ollut :( Musta kun olis niin kiva kun tää olis vielä sellanen sylivauva... :'(

Nyt se heräää, moi!
 
Aha, ei sitten herännytkään, joten jatkan vielä että täysimetyksellä mennään edelleen, mutta ajattelin bataatin aloitella tässä tällä viikolla ehkä viikonloppuna... voisi sitten sanoa että on aloitettu 5½-kuisena :D
 
Tein äsken pienen kokeilun, jätkä kun ei suostu kun 100ml syömään kerralla, vaikka olis 4h aiemmasta syöntikerrasta (jolloin myöskin 100ml..). Laitoin maitoa 140ml, ja n.3tl vadelma-mustikkasosetta mauksi (toi hypo-NAN on kauhean makuista), ja vellitutin. Jätkä vetäs sen 160ml aika haipakkaa (ei tullut aventin 3- tutista ulos maito..). Tarkoitus ei ole siis tönkkötankata poikaa.. tuntuu vaan että 5-6dl maitoa/pvä ei ole paljoa, vaikka jättäisin soseet pois kokonaan, ei vain suostu syömään = ärtyisä vauva kun on pikkunälkä kokoajan.
(ps. tulin siihen tulokseen, että ikenet sattuu sen verran, ettei kauaa viitsi imeä sitä maitoa.. nyt kun ruoka tuli vähän nopeammin ja oli vielä namin makuista, niin hyvin meni!). Ja nukahti alta 10min :flower:
 
Meidän pitäis kans ostaa 3-koon tutit tuttipulloihin. Ainakin viimeksi auttoi pulautteluun, kun vaihdettiin isompaan tuttiin.

Meillä pyöritään kans viisarina ja selältä käännytään vatsalleen KOKO AJAN |O Kerran kääntyi jo vahingossa takaisinkin, mut siihen se sit jäikin.

Mä kans jo luulin, et hampaita tehdään kun kulmista paistaa valkoista. Mut en mä enään sit tiedäkään :/ Mistä se näkee, onko hampaita tulossa vai ei?? :kieh:
 
Meillä pyöritään kans viisarina ja selältä käännytään vatsalleen KOKO AJAN
Höh meidän laiskamato ei viitti ees treenata moista.
Taisi se pahin flunssa olla eilen, tänään on jo huomattavasti parempana, ei ole ihan koko ajan syliä vailla ni saa mun selkä välillä levätä... Hampaat taitaa olla tulossa kun on väliin ihan leijonana mun sormet suussa jos ei muuta ole saatavilla ja jäystää ikenillään :LOL:
Ai niin,onnittelut kisamenestyksestä [/b]Elpalle
Meillä myös vaunukoppa käytössä, nukkuu parhaillaan siellä. Ainoa paikka mihin nukahdetaan huutamatta :D
*perrr... ei ossoo käyttöö....
 
Ainiin ja seksistäkin piti vielä tulla valittamaan :ashamed: ei tartte sitäkään enää harrastaa, kun tuntuu että koko värkki on kuroutunut umpeen |O siis miten on mahdollista, että toi alapää on muuttunu ihan oudoks vaikka sieltä ei oo kukaan ulostautunu, siis ymmärtäisin jos ois paikat revenny yms, mutta kun toi vekara on maailmaan saatettu hätäsektiolla.
Mikä nyt neuvoks? Pitääkö sitä vaan väkisin harrastaa ja venytellä siten paikkoja. Siis mullahan ei oo mitään hätää, ei tee yhtään tiukkaa vaikka ilman oisin :LOL: ajattelin lähinnä tota mies rukkaa :D
 
Päivää kaikille.

Juu meillä oli Tiivarin kanssa vähän tylsää eilisiltana ja kun ei muitakaan näkyny palstalla, niin päätettiin sit vähän täytellä sivua. :D

Onnittelut Bamselle!! :flower: On varmaan ihana pieni tyttönen siellä ihasteltavana.

Eilen nimettömänä tuolla "mitäsnytillä" kyselin tuosta selältä vatsalleen kääntymisestä. Kun ei tuo meidän Rasmus vieläkään ole kääntynyt. Muutamia kertoja on nyt kyljellään käyny, mut ei halua kääntymiseen ja oon yrittäny kovasti sitä siihen "opettaa" ja kannustaa. Siellä joku vaan vastasi mulle, et jos puolen vuoden ikään mennessä ei ole kääntynyt, vauva joutuu tutkimuksiin. Pitääkö paikkaansa?? Mulle iski nyt siis ihan hirvee stressi tuosta kääntymättömyydestä! Jos mun täydellisessä pojassani onkin jotain vikaa, kun ei se vieläkään ole kääntynyt ja nyt ikää on "jo" 5kk+1vko. :( Muutenkin Rasmus viihtyy nykyään tosi huonosti lattialla. Syliin haluaa heti. Sitteriä käytetään vaan ruokailutarkoituksessa ja bumboakaan ei ole käytetty nyt yli viikkoon, kun ajattelin et sekin voi sitä kääntymistä haitata (vaikka ei meillä siis siinä ole istuttu kuin joitakin kertoja ja max. 10min kerrallaan).
Anteeks, meni nyt ihan omanapa-valitukseksi, mut mua harmittaa tuo asia todella paljon!!

Niin, ja MP, mars gynikselle. Eihän sen nyt noin pitäis mennä, jos ei kerran liukkarikaan auta.
 
MP- syynä voi olla (varsinkin imettäjällä) kuivuneet limakalvot, jotka saa emättimen tuntumaan tiukalta ja kipeältä = KUIVUUS. Siihen ei välttämättä mitkään liukkarit auta, suurin osa liukkareista vaan ärsyttää kuivia limakalvoja. Tuotanoin.. sor- sor- sormileikki alkakoon, jos vaan mies jaksaa.. ja jaksaahan se, jos se kerta sinne joskus haluaa päästä ;)
Sulla voi myös olla emätin ns. krampissa, eli supistuksista johtuva jälkitila, joka aiheuttaa emättimeen kroonisen kipuilun kaikessa, esim. tampoonin asetuksessakin. Sellanen kannattaa hoitaa gynellä, ja mitä nopeammin, sitä parempi.
 

Yhteistyössä