No niin, kaipa mä jotain ehdin tänne kirjotellakin.
Tuo muksu pitää mamman kovin kiireisenä + sit päälle kaikki jouluhässäkät, niin eipä siihen muuta tarvita. Kovasti olitte kirjotellu, mut näköjään parina viime päivänä on hiljentynyt kovin.
Ensiksikin ISO :hug:
Wiiville!! On teillä jännää ja samalla rankkaa aikaa. Ihanaa, että joku palstalaisista oli oikein piristänyt sua suklaalla. Oot sen kyllä taatusti ansainnut! :hug:
Toiseksi onnittelut kaikille puolivuotta täyttäneille, joita en ole ollut onnittelemassa tässä välissä! :flower: :flower: :flower: =) =)
Ja sit ihan Rasmuksen 6kk-neukkakuulumiset. Neuvola viime keskiviikkona (17.12.), suluissa 5kk-tulokset
paino 9780g (8860g)
pituus 71,8cm (68,7cm)
pipo 45,2cm (43,7cm)
'Normaalisti kasvaa. Kääntyy jo selältä vatsalleen ja takaisin, ryömii. Ääntä kokeilee.'
Juu, eli meillä päätettiin kohta pari viikkoa sitten, että kääntymistä (selältä masulle) voidaan siis näyttää muillekin kuin äidille. Siitä viikko eteen päin, niin sain Rasmuksen itseteosta kiinni ryömimästä ja kääntymästä masulta selälleen. Viikon verran ehdin tuossa jo epäillä, että meillä on sellanen salainen ryömijä täällä, mut viikko meni ennen kuin sain pojan kiinni asian tiimoilta ja sit samalla näytettiin mammalle kuinka hienosti sitä osataan kääntyä jo toistekin päin. Joten pääsin siis neuvolaan hehkuttamaan tämän kaiken.
Niin ja meidän th vaihtuu!!! Mä olen niin onnellinen siitä asiasta. Kerrankin jostain organisaatiomuutoksesta on jotain hyötyäkin!
Saadaan th, jolla on itsellään neljä lasta (tällä nykyisellä ei siis yhtään) niin luulisin, että löytyis tällaselta tapaukselta jotain kokemustakin asioista ja osais th antaa joihinkin asioihin ihan kunnon vastauksiakin (muutakin kun ei hän oikein tiedä (ollut alalla 30 v., siis tää nykyinen), sun täytyy vaan kokeilla kaikkea :headwall: ).
Joululahjat on nyt kaikki hankittu. Nyt siis vaan pitäis leipoa puolelle suvulle. En kyllä tajuu millä eväillä ja pattereilla. :| Rasmus, kun ei anna meijän vieläkään nukkua öisin. Vähän väliä itkeskelee. Pikkasen siis kuitenkin tuo joulu tässä stressaa, vaikka lahjat onkin jo hankittuna. En mä tajuu, et pitääkö mun tosiaan ruveta ihan yötä myöten kaikille kaakkuja leipomaan
:headwall: .
Niin ja tervetuloa
Elpalle ja
Alexille takaisin koto-Suomeen!
Rebel ja Rasmus 6 1/2kk