*KULLANKERÄT Joulukuussa*

Nyt on melkein kokonaan käsin valmistetut piparit valmiit.. taikina vaan oli valmista... oon hukannu ison sydän muotin johki ja ei auttanu muu ku leikata leivinpaperista malli ja alkaa tekee pipareita... nyt on 12 isoo sydäntä valmiina.. kaikissa nimi ja pieni koristelu.. yks tosin on viel tyhjä kun en ollu varma kelle se menisi..

ja nyt sit huomasin että mun koriste nauhat on hävinny..piti laittaa kauniit nauhatkin niihin pipareihin mut kai sitä on pakko mennä ostaa ku pitäis saada viel 3 havupalloonki nauhat!!

sit pitäis hyvissä ajoin ennen aattoa tehä sinappia ja laittaa sitä menemään lahjaksi ja itselle myös tietenki..

miehen toiselle veljelle pitäis kekata jotain pientä.. oisko ideoita?? 23v sinkkumies kyseessä!!
 
Leena ei o lunta täälläkää :/ ...vettä taitaa parhaillaan sataa.

Wiivi eiks tuolain sinkkumies ois iha otettu jostai leivonnaisista yms jouluherkuista jotka itetehtyjä?
Paitsi jos osaa ite sen homman :whistle:

Ammu Typy tääl ehdotteli nimii Almu , Aikainen ja Aurinkoinen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Leena ei o lunta täälläkää :/ ...vettä taitaa parhaillaan sataa.

Wiivi eiks tuolain sinkkumies ois iha otettu jostai leivonnaisista yms jouluherkuista jotka itetehtyjä?
Paitsi jos osaa ite sen homman :whistle:

Ammu Typy tääl ehdotteli nimii Almu , Aikainen ja Aurinkoinen :D
:D taitaa olla parempi kokki kuin minä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Leena ei o lunta täälläkää :/ ...vettä taitaa parhaillaan sataa.

Wiivi eiks tuolain sinkkumies ois iha otettu jostai leivonnaisista yms jouluherkuista jotka itetehtyjä?
Paitsi jos osaa ite sen homman :whistle:

Ammu Typy tääl ehdotteli nimii Almu , Aikainen ja Aurinkoinen :D
:D taitaa olla parempi kokki kuin minä!!
:LOL: Sit en osaa sanoo et mitä vois lahjaks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Leena ei o lunta täälläkää :/ ...vettä taitaa parhaillaan sataa.

Wiivi eiks tuolain sinkkumies ois iha otettu jostai leivonnaisista yms jouluherkuista jotka itetehtyjä?
Paitsi jos osaa ite sen homman :whistle:

Ammu Typy tääl ehdotteli nimii Almu , Aikainen ja Aurinkoinen :D
:D taitaa olla parempi kokki kuin minä!!
:LOL: Sit en osaa sanoo et mitä vois lahjaks.
Meillä saa mies veljineen sitä sellasta "live-aikaa" (vaimitäsenytoli) x-boxille toisiltaan. Oisko siinä mitään ideaa? Jotain peleihin liittyvää siis.
 
Nyt hehkutan ihtiäin...tai reippautta :whistle:
Vissii noi todella huonot yöt sopii miulle...käyn kaiketi aivan ylikierroksilla :attn:
Tänää käyny kaupungis asioil...leiponu pipari/homejuustokierteitä,pipareita ja kuivakakkuja...ja sit nää tavanomaset jutut eli ruuanlaitto,lämmitys,siivous ja 2 kipeen muksun hoito.
Tää varmaa kostautuu ja kunnol joku pvä :headwall:

Saatii sinne rokotuksii taas uus aika...nyt ois sit ma aamul joten hmmmm,meil ollaa kärttysii ja mahd kuumees joulu :/

Nyt töllön ääree ja jalat ylös =)
 
Oltiipas pudottu alas...taitaa mammoil olla jouluvalmistelut nii päälänsä ettei joudeta palstailla :xmas:

Ei uutta tänne...siivota tarttes ja leipoo myös.

Mies tulloo tänää kotii ja alottaa 2vkon joululoman :heart: ...tai sit vkonpääst ollaa molemmat niikus näi :headwall: jotta alkas jo arki :LOL:
 
Huomenia,

jouluvalmistelut on nyt pulkassa ja me lähdetään tänään vlopuks mökille. Esikkokin on jo tervehtynyt ja päästiin eilen menemään tarhan puurojuhlaan,jotta näkis vielä ennen joulua kaverinsa,kun esikkokin jää pitkälle joululomalle. Mitään muuta ihmeellistä ei tänne kuulu...olohuoneen maton tutkimista lähinnä ja välillä jonkun nurkan...
 
Huomenta

Onpas taas hiljentynyt =)
Selkä vihottelee kun on niin lihava :kieh: Ja kun on lihava ni masentaa ja kun masentaa ni ahdistaa |O Onneksi on nuo lapset :heart: Syy herätä aamuisin ja jaksaa huomiseen. JOs yksin olisin niin en nousis, enkä laittais ruokaa ja kotia muutenkaan :ashamed:
Kai ne nää menkat tekee, kierukan laiton jälkeen ollu joka kk menkat ja kestää 2vk |O !!
Kierukasta tulee varmaan, psoriasis aivan villinä ja kamala!
|O Ompas mulla hyvä aamu :D Kaikki ok, kuhan vaan ketuttaa taas kaikki :D

joko ammun tulokas sai uuden nimen? (siis ammulla uusin tulokas :ashamed: )

Uhg, lähden kauppaan... Jos mua ei päiväuniaikaan näy niin olen hautautunut lasten kanssa tuonne lähi k-kauppaan, soittakee aaapuva! :D
 
Huomenet!
Äläs nyt Mamitzu :hug: :hug: :hug:

Piti oikein kattoo, ei ollu ukko vielä kirjannu vasikkaa. Tuo ursun eli tyttären ehdottama Aikainen oli kiva kans, ja se Atomi, katotaan nyt kumpi nimi sinne kirjoihin ja kansiin päätyy, vai päätyykö kumpikaan...
Yritin/yritän täällä kans siivoilla, mutta kun neljä tenavaa huseeraa tässä (ja nelijalkaset lapset päälle), niin on se vähän turhauttavaa!!!! No, tulee se joulu kumminkin. Vähemmälläkin riehumisella :D
 
Ihanaa aamua mammat! :wave:

Tännekään mitään ihmeellistä. Joululahjat on hankittu, eli ei stressiä niistäkään. Huomenna on tulossa ystäviä kyläilemään, joten hiukan pitäisi vielä kotia ehostella joulutunnelmaan - ja keksiä mitä tarjoaisi.

Meidän Sofia tulee huomenna 1/2 vuotta! Mihin tämä aika oikein menee? Vastahan mä täällä pähkäilin, että jätänkö sen laitokselle, kun äitiyden tuoma vastuu pelotti. Voi kun olisi silloin saanut vaikka tunniksi matkata aikakoneella tähän aikaan, niin olisin ollut paljon huolettomampi :D Kyllä sitä tuli eilen nukkumaankäydessä itku, kun ajattelin miten onnellinen olen. Sitten taas hymyilytti kun aattelin sanontaa: "jokaiselle ihmiselle annetaan sen verran kun hän jaksaa kantaa". Taidetaan miehen kanssa olla aika heikkoja vätyksiä, kun piti meitä noin helpolla vauvalla paiskata :saint: :LOL: No joo, haikeaa ja toisaalta taas ihanaa kun lapsi kasvaa. Kaippa sitä jokaisessa iässä on ne omat ilonsa - niistä kun ei vaan taas etukäteen mitään tiedä. Siksi haluaisi vaan tarrata tiukasti nykyiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Mamitzu Jouluna ei murehdita kiloista! Palaan sun kanssa asiaan heti vuodenvaihteessa - sama tauti nääs täällä :hug: Mutta sitten lähtee kilot :D
*Tahtoo kans kiloistaan eroon* :D
Olihan meillä tuolla se oma painonpudotusketjukin, mutta itse en ainakaan oo saanut mitään aikaseksi. Nyt tarttee, kun kevätkin tulee. Joten voidaan vaikka sinne kokoontua uuden vuoden lupauksinemme sitten :D
 
Heippa!
Onpa täällä tosiaan hiljasta...
Meillä on neiti nyt nuhassa.Ja yöt sen mukaisia.Kaikkia joulujuttuja pitäis vielä tehdä.Laatikot ja joulusiivouksen teen vasta maanantaina,kun mun vanhemmat tulee vähän auttamaan,eli ukki leikkii ja hoitaa lapsia sillä aikaa kun me tehdään äidin kanssa laatikot ja siivouksen.

Bamse
 
Ammu Unettoman pienokaiselle nimeksi Aamu-uni :D
Me lähdetään tänään viikoksi mummon helmoihin :saint: Eilen oli 6kk neuvola, pituutta oli 66,2cm ja painoa 7500g. Jalkoihin ei vielä täysin varaa(miten teillä?) , käski harjoittaa, vaikka mun mielestä ihan hyvin jo ottaa jaloilla vastaan. Julia sai vaan kauhean vierastuskohtauksen, niin eihän se juuri muuta ku parku kun se täti yritti tehdä kokeilujansa.
Nukuttiin viime yö tosi hyvin kun otin tytön pitkästä aikaa kainaloon, ei ollut turhia heräilyjä :whistle:
:xmas:
 
Kyllä voi pieni paketti saada ihmisen iloiseksi!

Sain postissa yhdeltä palstalaiselta suklaata ja ihanan kortin.. ja kokopäivän olen nyt loistanut kuin naantalin aurinko..Energiaa riittää..kaks koneellista pyykkiä jo pesty ja nyt jo kolmas menossa.. ( normaalisti on todella hyvin jos edes yhden saa pestyä )
en ole hermostunut vielä kertaakaan tänään.. ( koputtaa äkkiä puuta )
kyllä sitä vaan saa niin pienestä hyvän mielen!! :heart: kiitos vielä kyseiselle palstalaiselle.

wiivi84 & ? 9+1
 
Olen kuullut kans saman kuin Tiivari että enempää ei anneta mitä jaksaa ja kyllä täällä sen verran laiska tapaus (väliin tapaukset) on että oikeaan osoitteeseen on helpot vauvat lähetetty.. :whistle:

abloom: täällä seisotaan tomerasti hetki, on itse asiassa jo kuukauden ellei kauemmin, ottaa välillä askeliakin.. mutta ei meillä esikoinen muistaakseni noin tukevasti vielä tässä vaiheessa seisonut eikä siinä mitään ihmeellistä ollut / tarvinnut harjoitella.

Ai niin, piti vielä ehdottaa Ammun Unettoman pienelle nimeksi Ajaton.. =)
 

Yhteistyössä