Huomenta!
Malehalle kommenttia...
Täällä on paikallinen pienyrittäjä, jolta saa laadukkaita yö- ja alusvaatteita kohtuuhintaan, tuolla satasella saisit varmaan melkein molemmat, sekä liivit että yöpaidan. Yöpaita tosin voi olla sit pikkusen lyhythelmasempaa mallia, nyöriolkaimet ja näin... mut jotenkin mulla on sellanen tunne et ehkä miehes tarkotti just jotain tän tyylistä yökkäriä... :heart: (pakko vähän vielä tätä kauppaa mainostaa) Sinne on ihana mennä ostoksille, kun saa vielä vanhan ajan palvelua, ei muuta kun kopissa sovittelet ja tää myyjä passaa sulle eri malleja sinne, oikeaa kokoakin yleensä, vissiin silmä oppinu kattomaan vuosien varrella. Lisäks kuulemma palvelee miehiä erittäin asiallisesti (mies on sieltä mulle muutamat yöasut ja alusasut lahjaksi hakenut vuosien varrella). Tavallisilla liiveillä imettämisen oon kokenut työlääksi ja hankalaksi. Eli jos aiot imettää, niin liputan imetysliivien puolesta.
No, onpa tuota sittemmin saanut kokata ja siivota ihan riittävästi. Ja meillä saa lapsetkin, en halua että niillä on äidistään samanlaiset muistot, kun mulla mummosta :'(
Että näin.
:ashamed:
Malehalle kommenttia...
Kyllä oon käyttänyt. Kirjaimellisesti loppuun saakka, eli oon pitänyt sit ihan normaaleina liiveinä, kun imetys on loppunut, eihän niitä ole pakko aukoa, vaikka se mahdollista onkin...Käytättekö imetysliivejä loppuun saakka?
Täällä on paikallinen pienyrittäjä, jolta saa laadukkaita yö- ja alusvaatteita kohtuuhintaan, tuolla satasella saisit varmaan melkein molemmat, sekä liivit että yöpaidan. Yöpaita tosin voi olla sit pikkusen lyhythelmasempaa mallia, nyöriolkaimet ja näin... mut jotenkin mulla on sellanen tunne et ehkä miehes tarkotti just jotain tän tyylistä yökkäriä... :heart: (pakko vähän vielä tätä kauppaa mainostaa) Sinne on ihana mennä ostoksille, kun saa vielä vanhan ajan palvelua, ei muuta kun kopissa sovittelet ja tää myyjä passaa sulle eri malleja sinne, oikeaa kokoakin yleensä, vissiin silmä oppinu kattomaan vuosien varrella. Lisäks kuulemma palvelee miehiä erittäin asiallisesti (mies on sieltä mulle muutamat yöasut ja alusasut lahjaksi hakenut vuosien varrella). Tavallisilla liiveillä imettämisen oon kokenut työlääksi ja hankalaksi. Eli jos aiot imettää, niin liputan imetysliivien puolesta.
Mä olen ihan hullu siivoamaan! Mulla kai on joku siivous pakkomielle tai jotain...
Tätä suosittelen. Vaikka voihan se vaikeaa olla. Ite oon kasvanut oikeasti neuroottisen siivousihmisen kanssa. Meidän mummo (äidin vanhemmat on siis kasvattanu mut) oli ihan hirvee (R.I.P). Se oli lapselle aika kauheaa, kun mitään ei saanut tehdä, mihinkään koskea jne. Mitään yksityisyyttä ei ollu, mun huone käytiin tonkimassa päivittäin.Pitihän se siivota, kun ei 15v tietenkään itse osannu. Ei ainakaan riittävän hyvin :/ En ikinä saanut yläasteikäsenäkään kokata tai tiskata kotona, kun siitä tulee niin kauhee sotku ja kuitenkin rikon astioita.Pitäis vähän höllätä otetta ku tuo neiti kasvaa niin eihän täällä voi joka paikka kiiltää.... Ja pitäähän lapsen saada leikkiä mut....
No, onpa tuota sittemmin saanut kokata ja siivota ihan riittävästi. Ja meillä saa lapsetkin, en halua että niillä on äidistään samanlaiset muistot, kun mulla mummosta :'(
Että näin.
:ashamed: