*KULLANKERÄT Joulukuussa*

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
sopisko tää sit Ammulle http://www.youtube.com/watch?v=QqCBY5MqvE4&feature=related :LOL:
:LOL: :LOL:

Rypäleelle jaToivolle :hug: Voi pientä raukkaa.Olisko Toivolla influenssa?Se kyllä vetää noin pienen sairaalakuntoon.

Wiivi Meilläkin on jo sovittua menoa keskiviikkona,muuten olisin voinut tulla lasten kanssa teille leikkimään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
sopisko tää sit Ammulle http://www.youtube.com/watch?v=QqCBY5MqvE4&feature=related :LOL:
:LOL: :LOL:

Rypäleelle jaToivolle :hug: Voi pientä raukkaa.Olisko Toivolla influenssa?Se kyllä vetää noin pienen sairaalakuntoon.

Wiivi Meilläkin on jo sovittua menoa keskiviikkona,muuten olisin voinut tulla lasten kanssa teille leikkimään.
Kiitos Bamse, kyllähän nyt aikuinen nainen pärjää yhessä ultrassa yksinki!

nyt täytyis ruveta askartelemaan kuusen koristeita..meillä kun ei siis olla oltu koskaan joulua kotona niin ei oo pahemmin koristeitakaan ja kun rahaa ei oikein ole niin näin teemme..
eilen huomasin ettei kuusenvalot toimi joten sellaiset on kai pakko käydä hankkii ku minähän haluan että siinä ne valot on.
 
Päiviä mammat! :wave:

En mä enää tiedä mitä tänne kirjottaisin, kun ei meillä tapahdu mitään :ashamed: Tasaista arkea vaan. Hyvin nukutaan, syödään ja liikutaan, terveinä ollaan. Ihan nolottaa. :/

Oon kyllä käynyt teidän juttuja seuraamassa, ja ihan älyttömän paljon jaksuja kaikille! Monet on halausten tarpeessa :hug: :hug: Mä toivon kaikille joululahjaksi tervehtyneitä lapsia, ymmärtäväisiä miehiä, ruokahalua (siis tätäkin lapsille...äipille tuskin on ongelma), siivousintoa, lottovoittoa ja kärsivällisyyttä. :xmas: Muistakaa, että se joulu tulee ilman suunnatonta rehkimistäkin :hug:

Niin, ja aivan ihania kuvia olette taas laittaneet :heart:
 
Wiivi, pärjää varmasti, mut nää on niitä juttuja, jotka olis kiva kokee yhdessä. No, isille tuomisiksi sitten kuva pikkusesta :heart: Joko muuten ootte kertoneet sukulaisille/ystäville? Jos ette, niin millos meinasitte kertoa?

Vai joulusiivoja te jo stressaatte. Mulla on tässä järkättävänä vielä yhdet synttärit ennen joulua. Mutta ei paineita.

Oliskohan se muuten kuitenkin ollu tää pätkä, missä mua on käytetty innottajana? Mitäs luulette??? :whistle:
http://www.youtube.com/watch?v=apoKLCGa08E&feature=related
 
Niin ja Tiivarille niin kiva "nähdä" suakin välistä. Luulin, et oot jo niin jouluhuumassa, ettet ehdi enää tänne ensinkään. Mitä sitten vaikkei teillä tapahdu mitään??? Kerrot sitten siitä tasasen tappavasta arjesta, tai oot kertomatta, jos tuntuu siltä ja jauhat "sitä sun tätä" (niin ku allekirjottaneella on tapana :ashamed: ) Älä nyt kumminkaan meitä tyystin unohda?

ps. Varaan itelleni tuosta lahjalistasta sen lottovoiton, olis käyttöö just nyt....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Wiivi, pärjää varmasti, mut nää on niitä juttuja, jotka olis kiva kokee yhdessä. No, isille tuomisiksi sitten kuva pikkusesta :heart: Joko muuten ootte kertoneet sukulaisille/ystäville? Jos ette, niin millos meinasitte kertoa?

Vai joulusiivoja te jo stressaatte. Mulla on tässä järkättävänä vielä yhdet synttärit ennen joulua. Mutta ei paineita.

Oliskohan se muuten kuitenkin ollu tää pätkä, missä mua on käytetty innottajana? Mitäs luulette??? :whistle:
http://www.youtube.com/watch?v=apoKLCGa08E&feature=related
Muutamalle kaverille olen kertonut..muille ajattelin kertoo jouluna jos nyt sattuis niin hyvin et viikot pitäis paikkaansa koska sit jouluaattona ois 13vko

jänskättää pirusti mennä tonne lohjalle ku tähän asti aina käyty kättärillä ni tienny hyvin, mihin mennä jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Niin ja Tiivarille niin kiva "nähdä" suakin välistä. Luulin, et oot jo niin jouluhuumassa, ettet ehdi enää tänne ensinkään. Mitä sitten vaikkei teillä tapahdu mitään??? Kerrot sitten siitä tasasen tappavasta arjesta, tai oot kertomatta, jos tuntuu siltä ja jauhat "sitä sun tätä" (niin ku allekirjottaneella on tapana :ashamed: ) Älä nyt kumminkaan meitä tyystin unohda?

ps. Varaan itelleni tuosta lahjalistasta sen lottovoiton, olis käyttöö just nyt....
äiti on kuulemma laittanu meille pienen puulaatikon jossa on jotain...mutta ainakin lottorivi!!!
 
Moikkis :wave:
yhdyn Tiivariin, en tiedä mitä kirjottaisin. Tasasen tappavaa arkee, ei mitään uutta, eikä vanhoissa oo tapahtunu parannusta. Eli edelleen nukutaan huonosti, kakkaamista odotellaan viikon verran ja soseilla sotketaan joka paikka :xmas: ah.

Lahjat on ostamatta, kortit sain just askarreltua, vielä pitäis ne postiin kiikuttaa, siivotakin pitäis :headwall: tuntuu että ois miljoona asiaa tekemättä, mutta kun ei vaan huvita eikä jaksa |O

Sitten tuolla hemmetin yläkerrassa asuu idiootteja jotka luukuttaa musiikkia ihan täysillä, että meinaa pää hajota |O jotain ah niin ihanaa abbaa, osaan jo koko levyn ulkoa kun ne on harrastanu useemminkin tätä naapureiden kiduttamista ja aina samalla levyllä :kieh: luojan kiitos ne muuttaa ens kuun alussa pois, mä lasken jo päiviä :xmas:

mutta nyt likka vankkureihin ja viemään piskiä pihalle :wave:
 
Kohta ois valmiina paksusta huovasta piparimuotin avulla leikattuja sydämmiä, puuhelmillä ja huovalla tehtyjä tonttuja...kunhan vaan liima toimis tuohon huopaan eikä mun sormiin...

ja kohta mies tulee kotiin ni kerkiän lähtee käymään äidin luona ennen ku ne lähtee..

nyt kokeilee viel tekee kuusenkoristetta käytetystä hehkulampusta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Kohta ois valmiina paksusta huovasta piparimuotin avulla leikattuja sydämmiä, puuhelmillä ja huovalla tehtyjä tonttuja...kunhan vaan liima toimis tuohon huopaan eikä mun sormiin...

ja kohta mies tulee kotiin ni kerkiän lähtee käymään äidin luona ennen ku ne lähtee..

nyt kokeilee viel tekee kuusenkoristetta käytetystä hehkulampusta ;)
Ihana ku oot näppärä :D Mulla on peukalo keskellä kämmentä :whistle:
 
ikionnellinen
Moi :wave: mun poissa oloa ei oo varmaan rekisteröity mut tässä ny taas ollaan.
Vähän samaa kuin Tiivarikin totesi, kaikki hyvin, Martta kasvaa ja kehittyy normisti, nukkuu (tänään aamul puol kasiin ilman yöheräilyjä/syöttäjä :eek: ) ja päivät menee vaihtelevan mukavasti. JOulua odotetaan kovasti, suku kokoontuu meille aattona :heart: En leivo, kaupan tortut ja piparit maistuu meille, mut siivota tarttis. Oon vasta suunnitteluasteella :whistle:
JOululiinoja tarttis silitellä yms.

Eilen vietettiin Martan puolivuotispäivää kahvitellen ja valokuvaten pikku söpöliiniä :heart:

Ikionnellinen ja Martta 6kk 1pvä
 
Saaks jo istuu saaks?!? Nyt o uurastettu siivousten ja ruuanlaiton kimpussa...piparitaikina jääkaapis odottelees :xmas:

Viljami nukku sit aamu unii 3,5h ja iltapväunii 1,5h...jääköhä yölle enää mitää :whistle:
Ei vaa hyvä ku nukku :D
 
Täällä on kortit postitettu jo viimeviikolla ja paketit paketoitu kans viime viikolla :whistle:
Siivoomista ja valmisruokia vaille valmista. Joulu kukaksi sain tuon orkidean joten sekin on jo hommattu...
(mä oon vähän huijannu, mulla oli jo syyskuun kohdalla kalenterissa muistutuksena joulukortit ja lahjat :D ) :whistle:
 
Nii, ja mitään sen kummempaa joulusiivousta en harrasta. Normisetti riittää :whistle: Ja kun ollaan kuitenkin muiden riesana koko pyhät :D

*muoks ja vinks* Valoja himmentämällä, pääsee oikeaan tunnelmaan ja yläkaappien pölyt jää unholaan ;)
 
Huomenta!
Nyt kekkasin sen :attn: ...syötin yöl Viljamin ja laitoin ain nukkumaa omaa sänkyyn.
Siel nukku paremmin,mitä nyt 2h välei tissii halus,mut ne välit nukku hyvi.
Neljän jälkee koski toist mahaa joten otin vieree ja taputtelin tasasin väliajoin...torkuttii sit puolee kuutee.
Sniif...nyt näyttäs silt että miun pien ei enää viihy viekus nukkumassa :( ...no ei sen välii ku nukuttas hyvi nii se tärkeint.
 
Mulla on iso ongelma!!

Mä en nimittäin tiedä ostaakko uudet imetysliivit vai ei.

Sain mieheltä satasen lahjakortin alusvaateliikkeeseen ja nyt pitäis tuhota se. Mies pyysi ostamaan hemaisevamman yöpaidan. :LOL: Täytyy myöntää et mun yöpaidat on ihan hirveitä venyneitä kauhtanoita mut niin ihania päällä ettei niistä raskis luopua. En osaa pitää satiinisia hepeneitä.... Ne ei veny ja tuntuu ikäviltä päällä muutenkin.

Nyt sitten funtsin et jos ostaisin hiukan nätimmän yökkärin marketista, miestä miellyttääkseen ja lahjakortilla uudet liivit.
Käytättekö imetysliivejä loppuun saakka? Siis sinne asti ku imetätte vai onnistuiskohan loppumetreillä imettää normaaleista liiveistä? Aika kalliita nuo kunnon liivit ja siksi pitää oikein miettimällä miettiä kannattaisko enää uusia ostaa. En omista ku kahdet liivit ja niillä olen toistaiseksi pärjännyt mut nyt sais varmaan ostaa jo kokoa pienemmät tai kohta siirtyä tavallisiin...

Eikö oo isot ongelmat mulla! :LOL: saa kommentoida!

 
Joulusiivouksista olette puhuneet...

Mä olen ihan hullu siivoamaan! Mulla kai on joku siivous pakkomielle tai jotain...

Joulusiivoukset aloitin jo marraskuussa ja sainkin tehtyä sen katosta lattiiaan kaappeja myöten mut nyt siitä on jo liikaa aikaa ja joulusiivous pitää aloittaa uudestaan. Peittoja jne en pese uudestaa ku pesin ne muutama vko stten mut muuten hinkkaan ja hankaan joka paikan...

Pitäis vähän höllätä otetta ku tuo neiti kasvaa niin eihän täällä voi joka paikka kiiltää.... Ja pitäähän lapsen saada leikkiä mut....
En voi sille mitään et mua ahistaa paha siivo tai epäjärjetys ja mun on kokoajan siivottava ja järjesteltävä paikkoja...

Tääkin on mulle ongelma!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja maleha:
Joulusiivouksista olette puhuneet...

Mä olen ihan hullu siivoamaan! Mulla kai on joku siivous pakkomielle tai jotain...

Joulusiivoukset aloitin jo marraskuussa ja sainkin tehtyä sen katosta lattiiaan kaappeja myöten mut nyt siitä on jo liikaa aikaa ja joulusiivous pitää aloittaa uudestaan. Peittoja jne en pese uudestaa ku pesin ne muutama vko stten mut muuten hinkkaan ja hankaan joka paikan...

Pitäis vähän höllätä otetta ku tuo neiti kasvaa niin eihän täällä voi joka paikka kiiltää.... Ja pitäähän lapsen saada leikkiä mut....
En voi sille mitään et mua ahistaa paha siivo tai epäjärjetys ja mun on kokoajan siivottava ja järjesteltävä paikkoja...

Tääkin on mulle ongelma!!
Älä ihmees alota uutta kierrosta vaan tuu meille siivoomaan!

En tee joulusiivousta...ihan tää normi perus setti saa riittää.
Muute harmittaa jos tulee sotkuu ja täl laumal se on aivan varma jotta sitä tulee.

höh...nyt toi yks ei nuku :kieh:
 

Yhteistyössä