*KULLANKERÄT Joulukuussa*

Huomenta,

yö oli joo. Junnu heräs juttelemaan mulle puol seiskalta ja nyt odotellaan,että saadaan aika varattua lääkärille. Esikolla edelleen kuumetta, ollu sunnuntaista lähtien, joten mennään tarkastuttaa korvat. On niin "outo" poika,kun ei koskaan noita korviaan oireile,mut parempi käydä tarkastuttamassa, kun lämpö ei vaan ota laskeakseen. Ukko alkaa tervehtymään, minä ja junnu ollaan vielä terveitä.

Aamupalalle,mars :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
V********tuPer******kle!!!!!!!!!!!! Auto hajoillaa,ei sano mitäääääääääään :kieh:
...ja sinne rokotuksii piti mennä!
Uskon,että v-käyrä korkeella...muutaman kerran saman kokenu ja just silloin ku on ollu kiire johonkin.

Mä jonotin ½-h lääkärin päivystykseen ja sain ajan puoleks päiväks. Eka mennään labraan ja sitten lääkäri katsoo esikon korvat. Ukki lupas tulla junnun kanssa,ettei sitä tarvitse raahata mukaan sinne tautipesälään.
 
Ugh, yö oli mahtava, nukuin!
On se kumma kun mikään ei ole hyvä :kieh: jos saa nukkua koko yön niin on kahta kauheemmin väsynyt ja kun ei saa nii :headwall: Esikoinen kun sairasti niin en mä näin väsynyt ollu ku nyt |O

B) Luettu merkintäni,juu :D :attn:

Tiivarille onnitteluja hyvästä valinnasta :flower:

....Palaan sivun taaksepäin... ( :headwall: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
V********tuPer******kle!!!!!!!!!!!! Auto hajoillaa,ei sano mitäääääääääään :kieh:
...ja sinne rokotuksii piti mennä!
Tässä meidän auto-ostosten syy, aina sai olla laittamassa ni nyt löytyy pihasta -05vm Honda Executive X-Tourer tai jotain sinne päin :whistle:
Kunhan liikkuu kun mä käsken niin hyvä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Mun tukka kyssäri on unohdettu :attn:
Mikäs ol se kyssäri :ashamed:
On nyt käyrät täl äipäl nii sekasi ettei viitti alkaa mitää ettii :kieh:

Taidan muutes opiskella autonasentajaks...näyttäs olee miun kohtalo
Kuinka laittaa jouluna kuontalo kuntoon,kun parturi peru keikan sairastumisen takia. Juurikasvu piiloon. Uus aika kun on 29pv
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Mun tukka kyssäri on unohdettu :attn:
Mikäs ol se kyssäri :ashamed:
On nyt käyrät täl äipäl nii sekasi ettei viitti alkaa mitää ettii :kieh:

Taidan muutes opiskella autonasentajaks...näyttäs olee miun kohtalo
Kuinka laittaa jouluna kuontalo kuntoon,kun parturi peru keikan sairastumisen takia. Juurikasvu piiloon. Uus aika kun on 29pv
Oijoi...vaikee...
No kaupast joku kiva väri ja se päähän...vaik joku kevytväri ni kestää sinne kapaajalle asti vaa.
Tai sit hivukset joteki kiinni.
...Jaaa-a...ei tainnu miust olla apuu :LOL:
 
Nyt täytyy myöntää, että itku pääsi tänä aamuna :'( mä en vaan jaksa kun en saa nukkua |O
Mentiin nukkumaan 23, likka nukku tasan puoli tuntia ja päätti ruveta jutteleen ja kekkuloimaan, no siinä meni 1,5h ja mun oli pakko tulla sen kans olkkariin ettei mies herää. No sen jälkeen se heräs taas tasasen tappavasti 1-2h välein. Ja tämän kaiken päälle miehen herätyskello (5.30), johon tietenkin herään, sitten se käy sanoon heipat 6.30, sitten joku helvetin mainostenjakaja kävi 2 kertaa (klo7&9), jollon meijän piski vetää kilarit, haukkuu niin perkuleesti ja hyppii ovee vasten, sitten armas kelloni soi 10.00, että pitää herätä viemään koira pihalle. AAAAAARGH
Eli tiivistettynä 8 herätystä 9h aikana!
Ja kaiken kukkuraks koira oli kussu mielenosotuksena lattialle kun mäiskäsin sitä tyynylle päähän kun hermot niin kireellä sen mesoomisesta |O :ashamed:

Ja missä ne hyvät yöt on, jotka alkaa kun kiinteitä aletaan syömään :attn: tai kun tulee 3kk täyteen niin sitten jo nukutaan täysiä öitä :attn: ja paskat sanon minä :kieh:

äh, nyt pakko syöttää likka, palaan kohta takasin mariseen :kieh:
 
huomenta..ultrassakäyty ja melkosta toimintaa...

menkkojen mukaan viikkoja piti siis olla 12+0 mutta ultran mukaan on nyt sit 8+6 siellä siis kellui 21mm pitkä toukka jonka :heart: sykki..

no sit siel oli myös toinen ruskuaispussi joka ois kai noin 5-6 viikkoa.. sykkeestä ultraaja ei ollut aivan varma joten toiseen huoneeseen jossa oli myös lääkäri ja välissä hänkin oli näkevinään sykkeen..lääketieteellisesti ei kuulemma aivan mahdotonta että olis kaks eri ikäistä.. sain uuden ajan 7.1.2009 niin nähdään onko toinenkin kasvanut vai oliko vain kaksi alkanutta joista toinen keskeytynyt... :eek:

itsekkin mukamas näin siellä sykkeen mutta koitin ajatella ettei ois koska luulen että tammikuussa sanotaan että toinen ei ole kasvanut niin luulen että jos sitä on kerenny ajattelee et kaks tulis voi olla iso itku hormoonienki takia..

wiivi84 & ? 8+6
 
Yhdyn MP:n ihaniin öihin. Aina vaan nimittäin paranee, tänään noustiin jo kuudelta... Jee, unta 02.30-06.00 ja eiku 2 herätystä. :whistle: Vois varmaa hankkia kohta jotain unilääkkeitä, et sais unen päästä kiinni ennenku muksu jo herää... :headwall:

Mamitzun tukkaan sellaset pikkuset ranskanletit tohon eteen! (Sellaset ku mulla oli siinä vahassa proffakuvassa.) Jos et osaa laittaa, ni tänne vaan, mä laitan. Mulla on nyt joulunpunasia kuminauhojaki niihin! :D

Ja hampaita ei oo täälläkään. :attn: Tai siis Toivolla ei ole, mulla on. :xmas:

Ja ursulla taas iiiiihana kuva! :heart:
 
Wiivi isot onnittelut toukasta ja :eek: :heart:

Meillä meni kans yö silleen,että nyt väsyttää.Tytöllä nenä tukossa ja kamala yskä.Eli täytyy varmaan käydä lääkärissä ennen viikonloppua.
Esikoinen heräsi klo 4.45 ja siitä saakka touhunnu täysillä.Onneks mies heräsi pojan kanssa,niin sain nukkua siihen asti kun lähti töihin.Eli puol seiskaan.
Hampaita neidillä on yksi :D
Ihania kuvia Käpysen Emmasta ja Ursun Viljamista :heart:
MP :hug:

Nyt laittamaan poikaa päikkäreille,luulis unen maistuvan...

Bamse
 
Ohhoh Wiivi! No yksi pieni ainakin, onnea siitä siis nyt valtavasti! :flower: Ja minkälaista kantoliina/-pussia yritit ostaa? Mul ois sininen & punanen kantoliina (molemmat käyttämättömiä) ja sininen kantopussi. Joku niistä joutais täältä, ja ihan pelkkien postikulujen hinnalla, kiinnostaisko?

Onneks Toivon kuumeelle löyty syy, nyt vaan pikaiset paranemiset sinne!

Ukolla ne työt loppuu huomenna, nii sanoin hälle että saa ainaki yhen viikon valvoa tytön kans ja mie nukun univelat pois. Täälläki tasasesti heräillään ja unilääkkeet ois tarpeeseen, en saa miekään nimittäin unta iltasin/heräämisen jälkeen kovin helposti :( :headwall:

Joulupukki ilmoitti muuten tuovansa meille sen ah niin himotun keinuseepran :heart: :heart: :heart:

Nyt neuvolaan :wave:
 

Yhteistyössä