*KULLANKERÄT Joulukuussa*

Martza :hug: En osaa enää mitään oikein lisätä aikaisempiin.. Mutta kyllä kaikki hyvin menee, ja mitä siihen sairaalassa makuuseen tulee: niin mieluumminhan niin päin että siellä turvasssa, kuin riskillä kotona. :hug: vielä!

Kielletty: ONNEA ONNEA ONNEA!!!
Tää teijän vauvautuminen aiheutti vakavan keskustelun meilläkin.. :whistle: :D
 
Martza iso :hug:

Toukkala Mä oon ihan samoilla linjoilla noista kiinteistä...Kiinteitten alottamisen jälkeen meidän muutenkin rikkonaiset yöt muuttu vieläkin huonommiks.Viime yönä herättiin tunnin välein |O
Meidän neiti saa seuraavan kerran kiinteitä,kun oppii ite syömään...Ai miten niin väsyttää :ashamed:

Bamse
 
Kielletty: ONNEA ONNEA ONNEA!!!
Tää teijän vauvautuminen aiheutti vakavan keskustelun meilläkin.. :whistle: :D
No mite nyt silleen? :D Tuliko edes tuloksia?

Martzalle :hug: ja paljon voimia, kyllä noi vaan koettelee, mutta tekin pystytte vielä hymyssä suin noita muistelemaan jonain päivänä, ihan varmasti!
Leevihän oli viikon sairaalassa synnyttyään (loppupeleissä "turhaan", ei ollut mitään vikaa), ja kyllä täytyy sanoa että sen viikon aikana mie kasvoin enemmän kuin ikinä, missään tilanteessa, ihmisenä. Taisin kasvaa äidiksi... :)

Lady Di: :hug: Siulle kanssa halit, kyllä se olo varmasti helpottaa... älä anna sen ottaa yliotetta sinusta.

Elppa: Siulle en sano mitään, olen katkera ja kateellinen :kieh:

Öö.. tänne ei oikeastaan mitään uutta. Huomenna se herneen neuvola, ja Leevin on tässä ihan lähipäivinä. Vuoden äiti on taas hukannut johonkin Leevin neuvolakortin ja arvaahan sen ettei sitä mistään kanssa löydy. Vuolaan kyynelvirran kera sitä taas koitan tänään metsästellä, silloin kun vielä odotin, hävitin nlakortin kuukaudeksi ainakin, ja löytyi lopulta jostain ihan käsittämättömästä paikasta. Porasin isoon ääneen et "minkälainen äiti miusta voi tulla kun en saa edes pojan neuvolakorttia pysymään tallessa...?!?" :LOL:

Kai miusta ihan kelpo tuli... :whistle:
 
No mite nyt silleen? :D Tuliko edes tuloksia?
No hitsiläinen kun aloin muisteleen noita testien kaksia viivoja ja ekoja neuvoloita ja ultria ja ja... *huoh*
Noh, pienellä kiristyksellähän tuloksia saa aina ;) Ja vakuutin kyllä miehen hyvin siitä, että sisaruksista ei ole hyötyä jollei ne ole syntyneet samalla vuosikymmenellä ja kohtahan tuo kymmen taas vaihtuu.. :D Jätin hellulle sit mietintämyssyn päähän..
Olikos teillä ukko mukana todistamassa Herneen olemassa oloa?

Ja se on kuules oiva äitiyden mittari tuo asioiden tallessa pitäminen/muistaminen ;) Jos mie vaikka oon yhtä hyvä äiti kuin Eerican tutteja on menny hukkaan, niin olen kyllä varsinainen super mamma... B) :kieh:
 
Missä muuten on Tiivari?! :eek: Onko mokoma alottanu jo joulusiivot?!

Mitenkähän Elpan lento on sujunu?

Multa häviää aina kans kaikki :headwall: Ukko on sanonu joskus et hukkaisin päänikin, ellei se olis kaulassa kiinni ja luultavasti on oikeassa :ashamed: Mut hei, jotain positiivista sentään... Kaikki lapset on vielä tallella ja jopa tiiän, missä ne on just nyt :whistle:
 
MUN PÄÄ HAJOO :kieh:

Nyt sitten Max oksentaa :x |O
Mä en enää jaksa... Onneks ukko aikaistaa kotin tulon, tulee ilmeisesti jo tänään vaik piti tulla vasta perjantaina..

Sori tää ainainen valittaminen viimeaikoina!!

Taas pitää mennä :wave:
 
No hitsiläinen kun aloin muisteleen noita testien kaksia viivoja ja ekoja neuvoloita ja ultria ja ja... *huoh*
Noh, pienellä kiristyksellähän tuloksia saa aina ;) Ja vakuutin kyllä miehen hyvin siitä, että sisaruksista ei ole hyötyä jollei ne ole syntyneet samalla vuosikymmenellä ja kohtahan tuo kymmen taas vaihtuu.. :D Jätin hellulle sit mietintämyssyn päähän..
Olikos teillä ukko mukana todistamassa Herneen olemassa oloa?
Uhkailu, kiristys ja lahjonta! Tepsii niin lapsiin kuin mieheenkin... :D

Meidän isäntä on perheen kuopus ja ikäeroa edelliseen taitaa olla varmaan kymmenen vuotta, ja onkin tosi iloinen ajatuksesta että Leevillä olisi samanikäinen leikkikaveri. Olihan tuo tottakai mukana, ei se noista jäisi mistään hinnasta pois. Vähän taisi olla pettynyt kun oli niin vähän noita viikkoja, Leevin kanssa käytiin viikolla 9 ja siellä se tanssi menemään ja nyrkkeili, voitteko kuvitella :D Töissä oli asiakkaille paukutellut henkseleitä että "meillepäs tuleekin toinen vauva... " :D
 
6kk 6.705g 67,9cm ja pipoo unohtamatta 43,5 :D

Neukkatätzä oli vaihtunu ja nyt meil on kamala akka |O
Vihkoseen kirjoitti näillä sanoilla:
Konttausasento, Iho siisti. Kasvaa ja kehittyy hyvin.
Ruokavalio hyvä.

Argh, minen tykkää!!

ammu Milla on ste söpö :heart:
kaalis Täällä saa valittaa ja :hug: sinne että jaksaa! Onneksi ukkos tulee kotiin =)

Nyt pastan kimppuun :wave:

*ajattelee elppaa* :whistle:
 
Keskipäivää kaikille! :)

Ensiksi Leonalle puolivuotisonnittelut! :flower: :flower: :heart:

Kaalikselle :hug: Kyllä nuo taudit nyt teitä koettelee. Onneksi ukkos tajusi, että tänään vois tulla aikasemmin kotiin. Ei sun tarvii ihan yksin jaksaa! *ajattelee Mamitzua* Mut siis :hug: sinnekin!

Ammu, teillä näyttäis olevan pikkasen hyväntuulinen tyttö! Oisko hymystä voinut vielä leveämpää saada??! :heart:

Eikös Tiivari pode flunssaa?! Niin muistelisin. Toivottavasti kohta paranee ja jaksaa palata joukkoomme! :hug:

Niin, ja se meijän yö oli just sitä, mitä illalla ounastelinkin. Tuo yö vielä jotenkin meni, mut p*rkele, jos ne alkaa olla taas tota rataa. Mutta kyllä yks hyvin nukuttu yö, voi saadakin ihmisen näköjään jäksamaan hetken paljon paremmin. Ukkoa taas en nyt jaksa alkuunkaan... pikkasen itsekäs p*ska koko kaveri tällä hetkellä. Tekis mieli pamauttaa tuota kaulimella vaan lähinnä päähän! :D Niin, eli en valitettavasti Mamitzu kykene tällä hetkellä antamaan mitään hemmotteluvkonloppu vinkkejä. :ashamed:
 
Martzalle nyt paljon lämpimiä ajatuksia! :hug: Onhan se ihan kamalaa, että vauvaa joudutaan leikkelemään, mut onneks asia kuitenki huomattiin. :)

Heräsin sitte 6.25 ihan paniikissa. Olin varma et vauva oli kuollu; yli kolme tuntia unta putkeen. :D Mut hirvee tunne, ennenku sai tarkistettua, et toinen hengittää. Ja kyllähän se Toivo alkuyön nukkuu kohtuullisesti, mut minä en. :headwall:

Tänään taas psykelle. Tehään palloharjotuksia (vuorovaikutusta ja kontaktia). Toivosta ne on maailman kivointa. :heart:

Muoks. Kaalikselle piti kans lähettää sympatiat! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Tänään taas psykelle. Tehään palloharjotuksia (vuorovaikutusta ja kontaktia). Toivosta ne on maailman kivointa. :heart:
Eli vissiin kontaktin ottaminen ja vuorovaikutus onnistuu teillä hyvin, jos kerran Toivokin niistä harjoituksista niin kovin tykkää. :)
 
Martzalle voimia :hug:

Meil on tyttö kyl vetäny pitkiä öitä tän viikon, sääli sinänsä kun ei sitten isäänsä kerkee nähä ku puolisentuntia ennen kun mies lähtee töihin. Ja sitten kun nukkuu pitkään ja päikkärit siirtyy yms menee ruokailukin sekasin ja parina viimepäivänä ei olla syöty ku kolme kertaa päivään :/ Ja varsinki ku ton likan kanssa etenkin kiinteiden kanssa sählääminen vie niin hitosti aikaa.. josta tulikin mieleen kuinka ihmeessä saatte vauvan pysymään paikoillaan syömisen ajan? tai ees sillei ettei siihe yhen purkin syömiseen menis yli tuntia -_- Kun kaikki muu on niin kiinnostavaa, etenkin lattia! Rauhatontaha mein pullosyöminenki on aina ollu, mut tää menee jo yli ymmärryksen.

ohhoh, miehellä siis iltavuoro ja sen jälkeen onkin reilun kolmen viikon loma :heart:
 
Tosiaan, onnittelut päivän puolivuotiaalle! Leonalle :flower:

Menhit:
josta tulikin mieleen kuinka ihmeessä saatte vauvan pysymään paikoillaan syömisen ajan?
Yksinkertaseen kysymykseen yksinkertanen vastaus : Ei mitenkään. Täällä pyöritään ja kiemurrellaan ja kiekutaan ja keikutaan joka suuntaan, missä vaan jotain virikettä on tarjolla. Nyt varsinkin, kun istuu jo syöttötuolissa, niin kaikki sisarusten velmuilut ja muut on pop. Se onkin tuo meidän soseilu melkosta soppaamista välillä ja soosissa on koko tyttö varpaista hiuksiin saakka (ja miettikää tuolla kuontalolla, miten sen kans putsaat, kun on perunat ja porkkanat kiehkuroissa.... |O )

 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
josta tulikin mieleen kuinka ihmeessä saatte vauvan pysymään paikoillaan syömisen ajan?
Mä oon luovuttanu sen suhteen, et Rasmus pysyis syömisen ajan paikoillaan. Nykyisin laitan syöttötuolin keskelle lattiaa ja istun itse suoraan vastapäätä, niin pystyn silleen lähestymään herran suuta kaikista kätevimmin ja tarvittaessa monesta eri suunnasta. Meillä Rasmus syö vähän väliä sitä itse syöttötuolia kun ollaan syömässä, on sit aina kaikki vaatteetkin ihan sen näköisinä! :D Voin kuvitella, et se tuoli on vissiin tosi herkkua. :p Maidonkin juotan nykyään Rasmukselle niin, et se makaa joko lattialla tai sohvalla ja sit pullo suuhun. Sylissä sitä ei voi ruokkia enää ollenkaan, kun poika ei suostu olee sylissä makuuasennossa. :headwall:
 
kiitos kaikille tosi paljon haleista ja tuesta!! ja kielletylle onnea!!ihanaa! kyllä kai tästä nyt täytyy vaan rämpiä eteenpäin... kumpa se leikkaus vain olis pian!!!!!!! nyt on koirakin kateissa perhana.. ja isän koira lopetettu ym ym,jotenkin paljon kaikkea ikävämpää ollut lähiaikana. mutta tästä tosissaan voimistuu JOS VAAN KAIKKI MENEE HYVIN!! ja taaas sitä osaa arvostaa sitä mitä itellä on! musta sairaalasolos vielä sekin kamalaa että kun on muutakin perhettä ja keskimmäinenki niin pieni etten siitäkää halua olla eros vkoa! no täytyy kehittää jotain.
 

Yhteistyössä