*KULLANKERÄT Joulukuussa*

Hyvää matkaa Elpalle ja Alexille, toivottavasti matka menee sujuvasti, että ei esim semmosia neljän tunnin koneen myöhästymisiä :x

mie oon muute kans huomannu et mesessä on ollu hiljasempaa, vaikken kovin aktiivinen oo siellä ollukkaan kun tuppaatte olee koneella ainakun minä en ole ja toisinpäin :D
 
Mä tulin kans toivottamaan vaan pikaisesti hyvää matkaa Elpalle ja Alexille!! Nauttikaahan reissusta!

Meille tekee flunssa tuloaan. Mies on jo kipeä, mulla alkava höntti olo. Saas nähdä sairastaako Sofia nyt sitten tässä vaiheessa ekaa kertaa. Aika kauan on onneksi saanut olla terveenä - tai siis koko hänen elämänsä :D

Jaksuja kaikille! Luin kyllä juttunne, mutta nyt ei kerkiä kommentoimaan enempää. Olin muuten hiukka pihalla tuosta UP&GO-jutusta, mut nyt tajusin vihdoin senkin :LOL:
 
Hitto mä sit inhoon tota huuto.nettiä |O huusin yhtä syöttötuolia ja valmiiks jo juhlin, että sen saan kun muita huutajia ei ollu, niin eikö joku perkeleen kettu menny huutaan sitä pari minuuttia ennen sulkemista :headwall: :headwall: harmittaa ihan sikana :'(
pitäis olla joka ikinen sekuntti koneella kyttäämässä :kieh:

nyt nukkumaan grrrr

Ainiin ihanan rentouttavaa matkaa Elpalle ja Alexille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Pläääääh...ei se UP&GO käy :headwall: Siin on kielletty merkki elikkä & ei kelpaa :kieh:
ai... :/ mites sit Ursulainen- UPandGO?

Pikkusen on tää selkävaiva karsinu tuota mesessä "roikkumista", kun ei voi pitempään istuu täs kovalla tuolilla tai ei pääse ylös. (Saisinkohan lainata sitä rypäleen hierovaa istuinta??? :whistle: )Mutta don´t you worry, I´ll be back. Vaik ei kukaan edes kaipais, enkä oo niin ku mihinkää mennytkään, en oo vaan ihan yhtä aktiivinen, kun ennen.

Ja nimienmuistajaspesialisti ilmottautuu onnitellen nimpparisankareita eli Menhit ja Bamse :flower: tää on teille! Ja muillekin, jos tänään on merkkipäiviä, mut näiden kahden olettaisin ainakin nimppareitaan viettävän... Joo, eipä täs kummempia, kunhan höpöttelen....

 
Nii joo...Huomenta vaa...meinas toivotus unohtuu =)

Meil jäbä unosilla ja miul hirvee kahvin himo,mut sit siin käy nii et kun kahvi valmista nii Viljami herää :D ...miun puolest sais viel nukkuu hetkosen.

Tänää taas ihmettelin et mihi aika katoaa...on noi mei pienet keräset jo isoi,ainakii melkei.
Koht jo taapertavat :D
Joulu ku ohi nii saa alkaa odottelee kesää :eek:

Mie sain muutes taas kerra tarpeeksein kiloist ja päätin et syön vaa jos nälkä...nyt onkii pväl oikee joutunu miettii et onko nälkä vai tekeekö vaa miel jotai ja oon todennu et 80% tekee vaa miel syyä.
Viimevkol tuon alotin ja tänää käin vaakas nii näytti rapiat -2kg lähteneen,Jeee!

No ei tän kummost tänne...juu ja Ammu...oon huomannu et siutakaa enää paljoo mese näy joten on kaivattu =)
 
Ei niin hyvää huomenta...

Täällä ykätauti senkun jatkuu..2 lapsista jo parantunut niin 2 seuraavaa aloitti sit 5 aikaa aamulla |O Max on toistaiseksi vielä terve..

Ei tässä muuten mitään mut ukko on reissussa ja yksin yritän täällä selvitä

Ja nyt vain tuli omaa napaa!!

Elpalle ja Alexille
oikein mukavaa matkaa

 
Huoh, huomenta kaikki :wave:
Väsy ja huono olo, saas nähä mikä sars tällä kertaa iskee päällensä vai ei mikään :snotty:

Tän mamman pitäis ihan tosissaan alkaa laihikselle ku tammikuus olis KUMMIlapsen ristiäiset :heart: Toi röllykkä alkaa jo itteekkin hämäämään kun ihmiset luulee mun olevan raskaana 8kk :ashamed: Vinkkejä otetaan vastaan :attn:
Niin ja selkä pitää muistaa, eli selkäystävällisiä läskinpoltto-ohjeita :D Kiitos!

ursu oli vallan aamun piriste! ihana nikki :D

JA elpalle pidetään täältä peukkuja että kukaan ei päätä lakkoilla saati kone jätä lähtemättä ja jne...

Nyt aamukahvia lisää :wave:
 
Wau, ihanaa kun kaikki on toivotelleet onnea matkaan :)

Ovella kävi äsken suht. (normaalisti) rasittavat uskonnonkaupittelijamummelit. Kuuntelin sanoman loppuun, ja sanoin että nyt ei ehdi, pitää pakata illan lentoa varten. Mummeli sitten toivotteli jumalan siunausta matkalle. Metsästän sen mamman käsiini, jos joku menee vikaan, ja kerron totuuksia :LOL:

Aamusta kävin jo junalla.. parillakin... Jokelassa hakemassa isälle buutsit jostain teräsasekaupasta. Tällainen naisihminen herätti huvitusta myyjien (isoja nahkaliivisiä miehiä) keskuudessa. "iskälle tulisin ostamaan buutseja". Veivät mut hyllyjen ääreen että mistäs iskä tykkää. Iskin niille koon ja merkin ja värin päin naamaa, ilmeet oli mahtavat! :D Mies sai viettää koko aamun laatuaikaa pojan kanssa, ja päädyttiin äijän kanssa "viimosten" lomassa rikkomaan keittiöntuolikin. Eipä ole ennen kokeiltu, eikä varmaan tulla noilla tuoleilla enää kokeilemaan :LOL:

Älkää huoliko, siellä on netti ja miehen kanssa videopuhelut soi, joten tulen täällä käymään vähintään sen kerran päivässä. Tuhannet kilometritkään eivät voi meitä erottaa!! :heart:
 
Aikuistaseuraa??? ;) :whistle: :LOL:
Joo,tul just sellane olo et jos en tänää pääse juttelee naamatuste kenekää aikuise kaa nii puhun koht keittiönseinälle :headwall:

Kahviiki tuos ihellein tein...pika sellasta ku laiskuus taas vallassaa.
Lähin kaataa kupposeen kiehuneen veden ku aikasemmi sinne jo ne muruset lusikoin ja ku keittiöön sit pääsin nii ei ollu kuppii missää...siin pyörin ja ihmettelin kunnes tajusin et olin jo kupin kiikuttanu koneen luo B) Ois varmaa tullu pirtee olo ku pelkät muruset oisin kitusii kaatanu.

Vai Elpalla ollu keittiötarzan :D ...oikee kadeks pistää :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:
Lady Di: Jos vain tuntuu sille että masennustestiä tarviset, nii kannattaahan se kyl pyytää neuvolasta että tekis sellasen.
Mulla on kohta aika lääkärille. Saa nähdä mitä siellä sanotaan. Palaan asiaan :wave:
Mun mielialalääkitystä nostetaan ja alan käydä terkkarilla juttelemassa asioista. En nyt jaksa asiasta enempää kirjottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:
Lady Di: Jos vain tuntuu sille että masennustestiä tarviset, nii kannattaahan se kyl pyytää neuvolasta että tekis sellasen.
Mulla on kohta aika lääkärille. Saa nähdä mitä siellä sanotaan. Palaan asiaan :wave:
Mun mielialalääkitystä nostetaan ja alan käydä terkkarilla juttelemassa asioista. En nyt jaksa asiasta enempää kirjottaa.
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:
Lady Di: Jos vain tuntuu sille että masennustestiä tarviset, nii kannattaahan se kyl pyytää neuvolasta että tekis sellasen.
Mulla on kohta aika lääkärille. Saa nähdä mitä siellä sanotaan. Palaan asiaan :wave:
Mun mielialalääkitystä nostetaan ja alan käydä terkkarilla juttelemassa asioista. En nyt jaksa asiasta enempää kirjottaa.
:hug:
 

Yhteistyössä