*KULLANKERÄT Joulukuussa*

Nopsat!

Voi että, meillä viikkoja vaivaiset 5+3, eihän siellä ollut kuin joku herne :LOL:

Mutta onpahan kuitenkin, ei siis tuulimunaa, kohdunulkoista, tai mitään muutakaan, vaan ihan oikea vauvanalku! :heart:

Torstaina olisi tosiaan neuvola ja ja ja ... öö ... tää juttu on ihan hassu, ei meinaa uskoa todeksi ollenkaan. Mutta näillä näkymin 9. elokuuta olisi meidän laskettu aika :D

Siinä kaikki... :)
 
Ihan nopeesti mäkin vaan.

The Ladylle (Lady Di) :hug:

Elpalle ja Alexille eritäin hyvää matkaa! Ja toivottavasti lentojen kanssa ei tule mitään hässäkkää.

Voi Kielletty, se uusi on vielä niin PIENI!! Onnittelut tulevasta elovauvasta!! :D :hug:

Juu, ja Rasmus teki juuri rutinat pöksyyn. Palailen myöhemmin sorvin ääreen. :D
 
Leidille :hug: toivottavasti helpottaa
kielletylle matkaan niitä kuuluisia tarrasukkia!

Oon koittanu ajaa läpi meillä "ison tytön" ruokalistaa eli ensin kiinteitä (puuro, peruna+liha, hedelmä ) ja sit vasta maitoa päälle, ruuan kanssa juotan mukista vettä. Milla on vähän että :eek: Ja kun aamupuuron jälkeen otin hänet rinnalle se ilme olis ollu ikuistamisen arvonen "ihanaa, mun eväät oli sittenkin vielä tallessa!" :heart:

Äläkä Elppa sure rikki mennyttä tuolia, ainahan voit tuoda Kiinasta yhtä laadukkaita tilalle... sehän nyt kertoo tuolin laadusta kaiken tarvittavan, jos se ei kahden ihmisen pa(i)noa kestä, polttopuuksi joutaa tuommoset... B)
 
Mitäs mammat luulette onko mun lenkkeilystä mitään hyötyä kun lenkkeilen kaupan kautta kotio (kauppakassista löytyy nyt: suklaarasia, poppareita ja bueno :ashamed: ) ja matkaa tulee 2,5km? (tuplia työnnän ja koiraa kiskon :attn: ) :snotty: :xmas:
 
The lady :hug:

Kielletty tarrasukkia ja hirmuisesti jaksuja...koht alkaa kaik ihanat oireet :D

Vauvakuume mikä se on :whistle: *pisti kädet korville ja silmät kii* ...yritän kovast olla olematta kade kaikille odottajille ja vaavoja suunnitteleville ja voin sanoo et tiukkaa tekee*potee ikuista vauvakuumetta*

Viljamil ol hauska yöunille käynti...mylläs,pärisytteli,harjottel konttaan,repi itkuhälyn seinäst,hävitti tutin ja naureskel ku äippä joutu laittaa sit valot ja siirtelee sänkyy ja ravistelee pussilakanaa enneku tulppa löyty,ol oikee pien :saint:
Vihdoin sit nukahti ku hetken silittelin päästä ja pidin toist kättä pepun pääl =)
 
Mitäs mammat luulette onko mun lenkkeilystä mitään hyötyä kun lenkkeilen kaupan kautta kotio (kauppakassista löytyy nyt: suklaarasia, poppareita ja bueno :ashamed: ) ja matkaa tulee 2,5km? (tuplia työnnän ja koiraa kiskon :attn: ) :snotty: :xmas:
Onhan siitä se hyöty, että voi hyvällä omallatunnolla syödä noi herkut, kun on lenkkeilly pois niiden tuomat kalorit :p ei ne herkut mitään lihota =)

Jos joku tulee vielä mulle taputteleen selkään että: kyllä ne yöt paranee kun kiinteitä alkaa antaa, niin potkasen taputtelijaa hyvin, hyvin lujasti! |O
Tunti iltapalan ( = pari dl puuroa ja maitoa) jälkeen tyttö huutaa pulloa!
Päivän aikana syö: aamupuuron n. 1 dl, lounaalla puoli purkkia kasvis tai liha-ateriaa+maitoa jonku verran jos menee, välipalaks 1-2 dl maitoa, lounaalla puol purkkia taas lihaa tms ja maitoo sen verran ko menee, välipalaks 0,5-1 purkki hedelmää+maitoa 1-2 dl, iltapuuron+ n. 1 dl mailtoa. Luulis että pärjäis ees puolet yöstä, vaan ei! |O

Anteeks omanapa... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:
Mitäs mammat luulette onko mun lenkkeilystä mitään hyötyä kun lenkkeilen kaupan kautta kotio (kauppakassista löytyy nyt: suklaarasia, poppareita ja bueno :ashamed: ) ja matkaa tulee 2,5km? (tuplia työnnän ja koiraa kiskon :attn: ) :snotty: :xmas:
Onhan siitä se hyöty, että voi hyvällä omallatunnolla syödä noi herkut, kun on lenkkeilly pois niiden tuomat kalorit :p ei ne herkut mitään lihota =)
Peesi tälle!! :D Johan sä teet TYÖTÄ saadaksesi ne herkut syötäväksi.
 
Juu, Kielletylle paljon niitä tarrasukkia matkaan, et pysyy "herne" mukana.

Tulin ihan sitä kertomaan, että meillä on nyt isikin (+ mun äiti) päässyt sit todistamaan Rasmuksen kääntymistaitoja. Kolmisen viikkoa taitoa näytettiin vaan äitille, mutta eilen se sit alko. Kunnon pyöriminen. Nyt ei pysytytä hetkeäkään selällään, vaan kun selkänsä kääntää niin kaveri ähisee jo mahallaan. Nyt hää siis pyörii mahallaan ympyrää ja peruuttelee silloin, kun ei saman tien kyllästy ja ala huutaa, et hän on väärin päin. :headwall:

Viime yönä Rasmukselle laitoin kaks kertaa tutin suuhun, ekan kerran 3.58! :eek: Toisen kerran joskus lähempänä kuutta. Nyt veikkaan aika lailla haastavampaa yötä tulevaksi. Rasmus oli ollut tuossa 45 min yöunilla, niin jo tuolta makkarista kuuluu hirveetä itkua, joten eiköhän tuo tuleva yö jatku siis samalla tutulla menolla.

Vai halus Elppa sit hankkia uudet tuolit keittiön pöytään. :whistle: :LOL: Kyllähän sen projektin voi noinkin liikkeelle laittaa. Ei voi sillon ukollakaan olla paljon vastaan sanomista, kun ne on kerran ihan luonnollisessa käytössä rikki menneet. :LOL:
 
Onnea Kielletty ens viikolla meki saadaan sitte tieto kuinka pitkällä ollaan!!

toisaalta toivon että oltais niin pitkällä ku menkat sanoo , kun nyt on jo tarpeeks vaikee olla.. pelottaa tulevat vaivat kun oli jo niin tuskasta nennin aikana.

Tiettekö..tää mamman raivokohtaukset on pahimmillaan jos ei saa ruokaa :/ en muista kerroinko mutta raivosin tossa viikonloppuna ihan huolella anopille ja apillekkin..niin ja miehen veljelle :whistle: ja tietenki myös mieskin saa kokea oman osuutensa :whistle:

wiivi84 & ? 10+6
 
meillä oli tänään röntgen. oli kamalaa. mä en jaksa tollasia. ja lisää tulos. ootellaan nyt aika kirurgin puheille ja ilmeisemmin sitten hesaan leikkaukseen :'( :'( :'( :'( . yksi sauma täysin luutunut. että näin. vetäydyn vähäks aikaa olen aikas hajalla. (vaikka tiän et noita leikkauksia tehään ja varmaan kaikki järjestyy mäen vaan kestä ajatustakaan että pienen vauvankanssa maataan vko sairaalas)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:
Mitäs mammat luulette onko mun lenkkeilystä mitään hyötyä kun lenkkeilen kaupan kautta kotio (kauppakassista löytyy nyt: suklaarasia, poppareita ja bueno :ashamed: ) ja matkaa tulee 2,5km? (tuplia työnnän ja koiraa kiskon :attn: ) :snotty: :xmas:
Onhan siitä se hyöty, että voi hyvällä omallatunnolla syödä noi herkut, kun on lenkkeilly pois niiden tuomat kalorit :p ei ne herkut mitään lihota =)
Peesi tälle!! :D Johan sä teet TYÖTÄ saadaksesi ne herkut syötäväksi.

Näin mäkin sen meinasin :D Ja sisko auttaa syömisessä, en pääse kaikkia yksin pupertamaan :D :ashamed:
 
Ah, herukka! Suunnittelen täällä "hääyötä" miehelle yllätyksenä, ens vuodelle! Päästäis molemmat nukkumishemmottelulomalle ja sisko leikkis kotista poikakaverinsa kanssa :D meillä muksujen kanssa.
Kertokaas mulle hyvejä vinkkejä :whistle: halpaan hemmotteluun... Hotellina olis cumulus tampereella ja ja ja ja nii...
Nii ja ideana vaan hemmottelu, nus...eiku nukkuminen, ei häät!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Martza:
meillä oli tänään röntgen. oli kamalaa. mä en jaksa tollasia. ja lisää tulos. ootellaan nyt aika kirurgin puheille ja ilmeisemmin sitten hesaan leikkaukseen :'( :'( :'( :'( . yksi sauma täysin luutunut. että näin. vetäydyn vähäks aikaa olen aikas hajalla. (vaikka tiän et noita leikkauksia tehään ja varmaan kaikki järjestyy mäen vaan kestä ajatustakaan että pienen vauvankanssa maataan vko sairaalas)
Iso :hug: ja hyvin ymmärrettävää jos et jaksa palstailla.
Jaksamisii koko perheelle!
 
Martzalle :hug: :hug: :hug: Uskotaan siihen, että kaikki kääntyy parhain päin vielä. Jaksamista! Ja tervetuloa takas, kun tuntuu siltä! Ja muistathan, että vaikka me täällä nauretaan ja lasketaan leikkiä, niin myös negatiivisista jutuista saa/voi puhua, varmasti täältä löytyy sitä empatiaa ja tukeakin. Lähetän lämpösiä ajatuksia ja enkeleitä teidän suuntaan! :hug:
 

Yhteistyössä