Kukaan tilannut favopticilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uudet pokat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uudet pokat

Vieras
Oletko tyytyväinen? Tarviiko sinne lähettää varsinainen silmälasiresepti/sen kopio, vai voiko vaan tiedot lähettää sähköpostilla? Kun Instrussa olisi ilmainen näöntarkastus, mutta resepti sitten maksaa... itselläni ei ole hajataittoa tms, joten silleen ei ole paljon "muistettavaa" jos itse vaan kirjaan tiedot ylös.

Mä tilasin pari kk sitten. Oon tosi tyytyväinen, ei moitittavaa. Ainoo, että tulivat vähän hitaammin, mitä alunperin lupasivat, mut kuitenkin n. kolmessa viikossa, eli kohtuuaika mun mielestä.

Itse lähetin sellasen Nisseniltä saadun lapun vaan, jossa sanottiin mun "näkötiedot". En tiedä, oliko se varsinainen resepti. Kai instrussakin saa jotenkin ylös ne tiedot?

Mä tilasin pari kk sitten. Oon tosi tyytyväinen, ei moitittavaa. Ainoo, että tulivat vähän hitaammin, mitä alunperin lupasivat, mut kuitenkin n. kolmessa viikossa, eli kohtuuaika mun mielestä.

Itse lähetin sellasen Nisseniltä saadun lapun vaan, jossa sanottiin mun "näkötiedot". En tiedä, oliko se varsinainen resepti. Kai instrussakin saa jotenkin ylös ne tiedot?

Se lappu on se resepti :) Jos Instrusta haluaa reseptin, niin se maksaa 35 e. Niin mietin vaan että eikä se olisi ihan sama jos ite kirjoitan ne ylös?

Yhteistyössä