SISUKAS.NET kokemuksia? Hyviä vai huonoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla myös pelkkää huonoa sanottavaa puljusta.
Sain vääntää pitkän väännön että sain mitä tilasin.
Heillä myös tolkuttoman huonoa tuo rahojen palautus.

Plus tosiaan ärsyttää olemattomat aletuotteet. Tuotteita jotka muka alessa ei ole ollenkaan.

Minulla myös pelkkää huonoa sanottavaa puljusta.
Sain vääntää pitkän väännön että sain mitä tilasin.
Heillä myös tolkuttoman huonoa tuo rahojen palautus.

Plus tosiaan ärsyttää olemattomat aletuotteet. Tuotteita jotka muka alessa ei ole ollenkaan.

Tulipa itsekin tilattua olemattomia alennustuotteita, eikä rahoja meinannut saada ilman 3. osapuolta takaisin. Sähköposteihin tuli täysi radiohiljaisuus, kun ruvettiin puhumaan kaupan purusta. Aikaa annoin reagoida.

Vierailija - 15.3.2011 16:55 (6/6)
Aluksi hyviä, nyt vaan huonoa
Sisukkaan kanssa sujuu niin kauan hyvin, kun ei ole reklamoitavaa tuotteista tai palautettavaa. Ja jos jaksaa odotella pakettia..

Aluksi meillä sujui tilaukset hyvin. Ongelmia on alkanut tulla nyt, mm. seuraavanlaista:

- Tuotteiden toimitus kestää..!!
- Rahojen saanti asiakaspalautuksista KESTÄÄ vielä kauemmin..!!
- Sähköposteihin ei vastata (ainakaan jos kyselee rahojensa perään.. säädyllinen aika vastata maileihin on 1-3 päivää ns. netiketti)
- Rahanpalautuksissa on virheitä, meillä ollut 3 kertaa
- Kun huomautimme viimeisimmästä rahanpalautusvirheestä, saimme tylyn kyselyn, että mitäs syitä teillä on jatkuvasti palauttaa tuotteita.

Onneksi on muitakin ihania lastenvaatekauppoja ja ulkomailta saa mitä vaan!!!

Uskoisin, että yritystä koetetaan pyörittää ihan liian pienellä porukalla (kenties samalla kuin alussakin?)...

reilu vuosi sitten kävin paikan päällä siskoni kanssa. Ostimme molemmat muutaman tuotteen ja menimme kassalle. Nainen oli todella epäsosiaalinen eikä edes päälle katsonut ja molemmilta oli yksi tuote joka oli jo myyty. Siis myyjä vaan totesi että tää on jo myyty, ja otti tuotteen kassan taakse. Paikkahan oli muutenkin aivan sekasi, eipä ihme että ne eivät saa toimitettua tuotteita ajoissa kun kaikki oli niin sekasi kuin vaan olla voi, joka paikka oli aivan täynnä tavaraa ja näkyi todella paljon avaamattomia laatikoita... Lisäksi oli muutama tuote joita ei ollut edes hinnoiteltu.

Itse muistan kyseisen lafkan omistajan pohtineen nettikaupan perustamista eräällä jo kuopatulla formaatilla... Ideana oli tuoda erilaisia lastenvaatteita ulkomailta muiden saataville. Tuttavilta olen kuullut surkeaa palautetta tuotteiden laadusta, ja esim. monia tuotteita on jätetty toimittamatta.Harmittaa seurata vierestä miten ala-arvoiseksi tuon nettifirman touhu on mennyt, en olisi uskonut. Kuluttajansuojavirastolle vaan viestiä!

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/

Vanha ketju, mutta huonoja kokemuksia löytyy myös täältä. Ei saa vastausta viesteihin, jotkut tuotteet loppu ja rahoja saa odotella takaisin todella pitkään. Reklamaatioiden kanssa saa tapella myös pitkään..

En voi suositella kenellekään!

Yhteistyössä