Kuka vääntää lapsen parin vuoden seurustelun jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja -Jonttu-
  • Ensimmäinen viesti
:wave:
Täällä yks vääntäjä :D 7kk poju ja yhdessä asuttu ja eletty n.2,5 vuotta

muoks. Tuossa 10 vuoden yhdessä olossa ennen lasten tekoa on sellanen huono puoli, että aikaa kuluu ja mä en ainakaan kovin vanhana haluais lapsia. Ne kuuluu tehdä nuorena :)
 
:wave:

Mutta minun mielestäni lapsen hankinta ei edellytäkään parisuhdetta tai edes seurustelua, jos kykenee lapsesta yksinkin huolehtimaan. Huonompi homma on toki hankkiutua heti alkuunsa raskaaksi jos haaveilee vain yhteisestä tulevaisuudesta miehen kanssa.

PS. Sori, en ollut kuopuksen kohdalla seurustellut edes kahta kuukautta :saint:
 
Elkää tehkö niinkuin minä tein... eli kannatan pidempää seurustelua yms.. Mutta eikös 2v seurustelu ole jo ihan pitkä? Meinaan vain, että kun lapsia ei niin vain saada enään 40v jälkeen, niin joskus se riskikin on otettava eli perustaa perhe, se on riski aina, vaikka olisi seurusteltu pedempääkin.
 
Nopea
Me väännettiin eka lapsi alulle 5 kk seurustelun jälkeen (oltiin jo naimisissa silloin) ja toka lapsi syntyi kun oltiin oltu 2 v 9 kk yhdessä. Kuopus syntyi 2002 ja nyt odotetaan kolmatta. Yhdessä yhä ja onnellisia!
 
vieras
Kuvio on tosiaan tuttu. Joka kerta se rákkauskin siitä sitten hyvin pian lapsen syntymän jälkeen lopahtaa ja sit kärsitään ja kärvistellään. Jotkun vaan ei osaa katsoa eteenpäin.
 
nykyisin rouva
Ystävä oli seurustellut 10 vuotta kun tuli raskaaksi toivotusti, ero tuli jo ennen vauvan syntymää. Toinen ystävä oli ollut avomiehensä kanssa 7 v ennen raskautta ja ero tuli vauvan ollessa 4 kk. Minä itse sain vauvan oltuani avokkini kanssa alle 2 v yhdessä ja siitä on 8 v aikaa.
 

Yhteistyössä