Kuka vääntää lapsen parin vuoden seurustelun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja -Jonttu-
  • Ensimmäinen viesti
Kiva tietää eli me tullaan eroamaan kun tulee niitä kriisejä riitoja, mitä ei tietenkään kaumemmin seurustelleilla ole ja että oon sitten sossun luukulla :LOL:

Olisi varmaan pitänyt odottaa vaikka viisikin vuotta niin ei olisi koskaan tullut enää lapsia...fiksua:)
(meillä tosiaan olisi käynyt näin.. vaikka nuoria muka hedelmällisiä)

vieras
Älä viitsi :( Mun mies on nyt ilmoittanut ettei halua lasta (mulla ikää nyt 30). Jos eroan ja jonkun vielä löytäisin, olisi pakko yrittää heti, jos lapsen haluan :'(

En tiiä mitä tehdä.

=)
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No en tiedä mistä johtuu, mutta mulla väkisinkin nämä kihlat-3kk-naimisiin-6kk-lapsi-9kk-jälkeen -suhteet tuo sellaisen maun suuhun, että vauhti on vähän turhan kova. Hosumalla ei tuu kuin pahaa jälkeä. Nämä naureskelijat täällä saa nauraa, mutta moniko nyt ajattelee niitä lapsiparkoja? Olisiko itsellenne parhainta arkea elää viikko toisen vanhemman luona, ja viikko toisen. Rehata tavaroita siinä välissä, olla vanhempien riitojen viestinviejänä jne..
Kihlat 3kk-raskaaks 6kk, naimisis ei viel olla :saint: Mutta toinenki lapsi on tullu heti perään :p Joo mutta hyvältä tuntuu vieläkin vaikka vuosia on kulunu. Ennemminkin lapsen kannalta ajattelisin justkin näitä 10 v yhdessä, erotaanko vai tehdäänkö lapsi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä viitsi :( Mun mies on nyt ilmoittanut ettei halua lasta (mulla ikää nyt 30). Jos eroan ja jonkun vielä löytäisin, olisi pakko yrittää heti, jos lapsen haluan :'(

En tiiä mitä tehdä.
Älä välitä p***a puheista;)
Haluaa vaan taas nostaa itsensä ylemmäs polkemalla erilailla tehneitä.. tää on tätä naisten perus...:D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:

En tiiä mitä tehdä.
Haluaa vaan taas nostaa itsensä ylemmäs polkemalla erilailla tehneitä.. tää on tätä naisten perus...:D
No, ei mua niin nuo muiden sanat masenna, kuin miehenki.. En tosiaankaan tiedä mitä tehdä.

Sivuraiteilla olen..

tarkennusta
No en tiedä mistä johtuu, mutta mulla väkisinkin nämä kihlat-3kk-naimisiin-6kk-lapsi-9kk-jälkeen -suhteet tuo sellaisen maun suuhun, että vauhti on vähän turhan kova. Hosumalla ei tuu kuin pahaa jälkeä. Nämä naureskelijat täällä saa nauraa, mutta moniko nyt ajattelee niitä lapsiparkoja? Olisiko itsellenne parhainta arkea elää viikko toisen vanhemman luona, ja viikko toisen. Rehata tavaroita siinä välissä, olla vanhempien riitojen viestinviejänä jne..

Siis kai nyt käsität, ettei kaikille käy noin?

vieras

En tiiä mitä tehdä.
No, ei mua niin nuo muiden sanat masenna, kuin miehenki.. En tosiaankaan tiedä mitä tehdä.

Sivuraiteilla olen..
Siis mieheni..

En tiiä mitä tehdä.

Sivuraiteilla olen..
Siis mieheni..
hmm inhottava tilanne :/
En oikeen osaa sanoa mitään :/

onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Me ei keretty olemaan yhdessä miehen kanssa ku reilu 3kk kun huomasin olevani raskaana.. Nyt on jo toinenkin tulossa ja tänä vuonna tulee vasta 3 vuotta yhdessä oloa.. Saa kivittää.. :D
Täällä vähän samantapainen alku ollut miehen kanssa. 5kk oltiin seurusteltu kun tulin raskaaksi ja ihan suuniteltu juttu oli. Nyt ollaan naimisissa ja vuosia alkaa olemaan 7 + 3 lasta.

Me väännettiin!
Oltiin oltu yhdessä n. 2 vuotta kun tulin raskaaksi.
Minkäs teet kun mies löytyi vasta vanhemmalla iällä; olin 30v kun tavattiin.
Ei siinä enää aikailla jos perhettä mielii.

Yhä yhdessä; kaksi reipasta poikaa löytyy.
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Kyllä muuttui ihanan positiiviseksi tämä ketju, kyllä siis monella on onnistunu :)
niinpä, kun se on sitä:D
Mutta kun ei vaan voi uskoa, kun ei itsellä mennyt samoin..
Ja eroja sattuu odottamisesta huolimatta 20vuodenkin jälkeen..että pitäisi varmaan olla 80v niin sitten niitä lapsia;)
50%aviopareista eroaa. Ei sillä 10vuoden odottelulla sitä poisteta.

Olisiko itsellenne parhainta arkea elää viikko toisen vanhemman luona, ja viikko toisen. Rehata tavaroita siinä välissä, olla vanhempien riitojen viestinviejänä jne..
Kerrotko vielä, miten esim. 10 vuoden yhdessäolo ennen lastentekoa takaa, ettei näin käy???

Mulla esim omien kavereiden äidit ja tuttavaäidit on eronnu vielä esim 15vuoden jälkeen jotku 5 jotku 30! En kyllä ikinä ajatellut että hei nuo oli seurustellu sen ja sen verran tai etä nuo oli ton ikäsiä:D
Ja mun näkökokemuksien perusteella voisin samalla tavalla perustella että vanhempana ja kauemmin seurustellulla menisi huonommin, olen nyt sattunut näkemään näitä enemmän:D
Eli voisin sillä vetää johtopäätöksiä??? Ehei...

Aika lapsellista..

Me ei keretty olemaan yhdessä miehen kanssa ku reilu 3kk kun huomasin olevani raskaana.. Nyt on jo toinenkin tulossa ja tänä vuonna tulee vasta 3 vuotta yhdessä oloa.. Saa kivittää.. :D
meillä sama juttu, paitsiu et ehittii seurustelee 2kk ja huomattii et oon raskaana :D meillekki nyt toinen tulossa ja kolme vuotta tulee tänä vuonna täytee :D kivittäkää nyt sit muaki et on sitte tasapuolista :D

Alkuperäinen kirjoittaja ena-:
meillä sama juttu, paitsiu et ehittii seurustelee 2kk ja huomattii et oon raskaana :D meillekki nyt toinen tulossa ja kolme vuotta tulee tänä vuonna täytee :D kivittäkää nyt sit muaki et on sitte tasapuolista :D
Emmä millään viitti heitellä kiviä.
Olin raskaana myös 2kk seurustelun jälkeen.

Nyt odotan neljättä. Yhteiseloa takana 7 vuotta, ja ainakin nyt tuntuu siltä ettei ihan heti olla laittamassa kantapäitä vastakkain :D

Ensimmäinen raskaus alkoi kun olimme tunteneet 2kk, tosin se meni kesken. Samoin toinen, joka alkoi puolen vuoden tuttavuuden jälkeen. Nyt olemme olleet yhdessä kymmenisen vuotta ja lapsia kolme. Ei tämä ole ainakaan minulle ongelma ja toivon, ettei kukaan muukaan yöuniaan puolestamme menetä. :saint:

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Olisiko itsellenne parhainta arkea elää viikko toisen vanhemman luona, ja viikko toisen. Rehata tavaroita siinä välissä, olla vanhempien riitojen viestinviejänä jne..
Kerrotko vielä, miten esim. 10 vuoden yhdessäolo ennen lastentekoa takaa, ettei näin käy???
No eihän sitä voi taata, mutta todennäköisyys on mielestäni suurempi, koska pitkään seurustelleet tuntevat jo toisensa.

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Yks tuttu teki lapsen poikaystävänsä kanssa parikymppisenä ja ero tuli raskauden aikana.
Nyt ovat kuitenkin hyvissä väleissä ja mies ollut isä lapselle, vaikka parilla ei enää olekkaan romanttista suhdetta. Ovat ystäviä ja vastuullisia vanhempia, yhdessä, mutta erikseen.
Ei kaikista lapsista tule onneksi heittopusseja. :)
No kiva kuulla asiaa näinkin päin :) Mulla on vaan niin huono kuva näistä äkkiä-suhteeseen-ja-lapsia -jutuista, kun olen sellaisia nähnyt. Jäänyt vähän huono kuva ihmisistä, joilla ei tunnu olevan tarpeeksi tahtoa yrittää selvittää asioitaan puolisonsa kanssa, ennenkuin laittavat suhteen poikki. Jotkut pilaavat siinä hötäkässä myös viattomien (lapset) elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
No eihän sitä voi taata, mutta todennäköisyys on mielestäni suurempi, koska pitkään seurustelleet tuntevat jo toisensa.
Ahaa eli en tunne mistäni kun olemme 2 ja puoli vuotta yhdessä asuneet?
Okei...pitänee alkaa katumaan tätä raskautta :LOL:

Me alettiin odotella esikoista 5kk seurustelun jälkeen, ja pari muksua tehty senkin jälkeen. Ja hyvin vieläkin nautitaan toistemme seurasta. Joku voi tehä vaikka 10 vuoden jälkeen ja heti erota, toiset vaikka 2kk seurustelun jälkeen ja pysyä loppuelämänsä yhdessä. Tulevaisuus näyttää.

Yhteistyössä