Ei välttämättä tuhoontuomittu. Itse en olisi uskaltanut, vaikka "tiesin" mieheni olevan "se oikea" ennenkuin yhdessä oltiinkaan. Mies tiesi myös.Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:Ajatteleeko kukaan täällä, että se vois onnistua?
Vai onko nopeatempoinen suhde aina "tuhoontuomittu"?
Minä ja mieheni mentiin naimisiin kuukauden seurustelun jälkeen ja nyt yhteiseloa puolisen vuotta, ja lapsi tulossa.
Molemmat haluaa kovasti lapsen.
Itse en ole koskaan ollu näin onnellinen ja mieskin tyytyväiseltä vaikuttaa
Lisäksi olemme parikymppisiä.
Onko tämä suhde teidän mielestä nyt tuhoontuomittu?
Siis ihan siinä just 20v hujakoilla. Taitaapi viä olla niinkin, ettei kukaan heistä edes ammattikoulusta valmistunut. Nyt sitten osa heistä opiskelee lähäriks, on työ elämässä ja sit taitaa ihan sossupummikin löytyä.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Mäkin olen huomannut juuri saman ilmiön! Minkä ikäisiä kaverisi ovat suunnilleen? Omani n. 25-26 vuotiaita, ja heistäkään ei kukaan enää seurustele lapsen isän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Onhan niitä:Mun kaveripiirissä moni(5 tai 6) sai lapsen tossa parivuotta sitten, parikymppisenä, eikä ykskään ole enää lapsen isän kanssa yhdessä.
Peesi. Vaikka elämä olis kuinka ruusuilla tanssimista, on hyvä olla realisti.Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:me tehtiin, 2v seurustelua ja sitten suunnitellusti raskaaksi. eihän se pitkä suhde takaa, että ollaan loppuelämä yhdessä. mun aiempi suhde kesti 6v ja koskaan ei ollut sellaista ajatusta että voisi lapsen tehdä. kun taas nykyisen miehen kanssa heti alussa tuntui siltä että tämän kanssa voisi perustaa perheen. ja muutenkin olen sitä mieltä että lasta ei voi tehdä luottaen siihen että ollaan aina yhdessä, kun koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. pitää olla varma että pakon edessä voi/pystyy hoitamaan lapsen myös yksin.
En ole ainut, olen neljäs ja viimeinen.Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:LARALLE kyl sanoisin että ei tuu onnistumaan...sori vaan...puolessa vuodessa on vielä kuherruskuukausi parhaimmillaan. lisäks te ootte aika skidejä vielä molemmat. on muuten tehny mieli kysyy sulta monesti että ootko perheesi ainoa lapsi?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja s:Jo kerran eronneet 4kymppiä lähestyvät? Mitä sitä oottelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:LARALLE kyl sanoisin että ei tuu onnistumaan...sori vaan...puolessa vuodessa on vielä kuherruskuukausi parhaimmillaan. lisäks te ootte aika skidejä vielä molemmat. on muuten tehny mieli kysyy sulta monesti että ootko perheesi ainoa lapsi?
Taustoista tiedän sen mitä tämä kyseinen nainen itse kertoi.Hän jättää miehensä heti kun talolaina on maksettu ja hän itse on saanut opiskelunsa päätökseen eikä enää tarvitse miestä.Alkuperäinen kirjoittaja -:Näistä taustoista ja muiden ratkaisuista ei aina tiedä eli onko oikeasti mieltä lähteä kailottelemaan muiden asioita. Takaa voi paljastua ihan toinen tarina kuin itse luulee.Alkuperäinen kirjoittaja akka:Joo,eräskin nainen jätti miehensä ja lapsensa elokuussa kun löysi uuden rakkauden ja muutti sen perässä uuteen kaupunkiin.
Nyt on sitten 13 viikolla raskaana uudelle kumppanille.
Tosi kypsää ja aikuismaista käytöstä.
samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja jep:Peesi. Vaikka elämä olis kuinka ruusuilla tanssimista, on hyvä olla realisti.Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:me tehtiin, 2v seurustelua ja sitten suunnitellusti raskaaksi. eihän se pitkä suhde takaa, että ollaan loppuelämä yhdessä. mun aiempi suhde kesti 6v ja koskaan ei ollut sellaista ajatusta että voisi lapsen tehdä. kun taas nykyisen miehen kanssa heti alussa tuntui siltä että tämän kanssa voisi perustaa perheen. ja muutenkin olen sitä mieltä että lasta ei voi tehdä luottaen siihen että ollaan aina yhdessä, kun koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. pitää olla varma että pakon edessä voi/pystyy hoitamaan lapsen myös yksin.
Minä sentään kirjoitan nimellä, enkä vieraana.Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:LARA nooh, sanotaanko näin että monet teksteistäsi ja kiukunpuuskistasi palstalla kielivät siitä että sulle on aina kaikki annettu kultalautaselta ja oot eläny senlaatuista elämää että kaikki elävät ja sanovat just niinkuin sinä tahdot. siitä vaan ajattelin että oot varmaan perheesi ainoa (lellitty) lapsi. vaan väärässäpä olin, johtuu sit varmaan tuosta sun iästäsi vaan moinen käytös.
Hihhih, niin. Mekin tunnettiin puoltoistavuotta ennen, kun alettiin seurustelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:Me asuttiin yhdessä alle 2kk seurustelun alusta ja eka lapsi syntyi jo vuoden seurustelun jälkeen.
Nyt meillä on 2 lasta ja ollaan erittäin onnellisesti naimisissa.
(Me tosin tunnettiin jo ennen seurustelua, mutta sehän ei ketään kiinnosta, kun pitää päivitellä tuota nopeaa toimintaa )