Kuka on kaikkien tuntema palstalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelee

Vieras
Toisessa ketjussa puhutaan rivipalstalaisista ja samassa yhteydessä mainitaan että he eivät ole niitä kaikkien tuntemia palstalaisia. Keitä ovat kaikkien tuntemat palstalaiset?

Kai ne, joilla ei ole muuta rlämää. Jotka notkuvat täällä ihan sama minä vuorokaudenaikana täällä käy. Perusräkyttäjät.

Åbo
Teenlitku
Rukoilijasirkka

yms...

Vähän samaa tuolla IS:n palstalla, siellä ei onneksi ole kirjautuneita, siellä vaan ystävystyy jonkun kanssa. Modetekaan eivät sekoile kirjoittamassa.

Keittis
Jätkä
Savanna
BKM
Åbo
Tytsi-89
Bw
Vispilä
Fjonga
Borkku
Päätön
Timppa
Merra Majuri
Rane (ja sen kaikki sivupersoonat)
Ruusa
Hyytis
Teenlitku
Rukoilijasirkka
Nina TT

Nämä mulle tulee mieleen...varmasti on lisääkin ja jokunen tuosta saattaa olla jollekin tuntemattomamapi vaikka mä muistankin ko hahmon hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Usein NinaTT luetellaan noissa tunnettujen listoissa, häneen mä en ole sattunut silti koskaan täällä törmäämään
On ollut pidemmän aikaa - varmaan jo about pari kuukautta - poissa aktiivisesta palstailusta.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Jos alkaa olla viestejä yli 50 000, niin silloin varmaan aika moni jo "tuntee".

damn! mulla on sinne vielä pitkälti matkaa..mutta sinnikkäästi, sinnikkäästi.elämälläni on tarkoitus ja se on kaksplus palstajulkisuus! :attn:

Se on tärkeä osa elämää, että on niitä pitkän tähtäimen suunnitelmia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Käyn täällä päivittäin ja en oo koskaan törmänny teenlitkuun....:/ mikä tai kuka, eimitään hajua

Tässä joulunaikaan ko. nikki on ollut varsin tiiviisti esillä. Mutta hän siis on jokin aika sitten vaihtanut nikkiä ja ollut aiemmin toisella nikillä.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Keittis
Jätkä
Savanna
BKM
Åbo
Tytsi-89
Bw
Vispilä
Fjonga
Borkku
Päätön
Timppa
Merra Majuri
Rane (ja sen kaikki sivupersoonat)
Ruusa
Hyytis
Teenlitku
Rukoilijasirkka
Nina TT

Nämä mulle tulee mieleen...varmasti on lisääkin ja jokunen tuosta saattaa olla jollekin tuntemattomamapi vaikka mä muistankin ko hahmon hyvin.

Tästä kun miinustetaan Borkku, Ruusa ja Tytsi. Ja sit plussataan Lunatic ja Scarlett. :)

tässähän näitä jo onkin listattu.

minusta kaikkien tuntema palstalainen on pitkänlinjan palstailija, ahkera kommentoija, jonka mielipiteet/ilmaisutapa poikkeaa massasta ja ennenkaikkea tunnettu palstalainen kertoo avoime(hko)sti itsestään/elämästään, ehkä jopa kuvien kera. tai tälläiset palstalaiset ainakin ovan jääneet minun mieleen. :) helpompi siis muistaa ihminen, kun mielikuvan muodostus ei jää vain muutamiin satunnaisiin kommentteihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mut ainakin tuntee noin 50 palstailijaa myös irl. Joten tunnustaudun yli 8 vuoden palstailuni jälkeen "tunnetuksi" :)
:flower: :D
Mä taas voin omalta kohdalta ilokseni todeta, että koska tunnen palstailaisia aika vähän irl, olen selvästi päässyt ikävästä maineesta täällä jonkinverran yli, kun nimeäni ei enää näiltä listoilta löydy... Todella hyvä, onnittelen itseänikin. :flower: =)

Yhteistyössä