Kuka olisi tätäkään uskonut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En missään nimessä voi suositella tätä parisuhteen hoitokeinoksi enkä edelleenkään myöskään itse sano, että tapahtunut olisi hyvä. Mutta koska mies meni ja petti niin on toimittava tietysti sen mukaan, että niin on tapahtunut.

Ja arvatkaapa mitä. Minä uskallan sanoa, että olen onnellisempi kuin aika päiviin ja että jälleen kerran tuli todistetuksi, että mikä ei tapa - se kasvattaa.

Ja ei - emme ole eronneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no tostahan ei selvinnyt muutakuin että mies petti ja se teki sinusta onnellisemman kuin koskaan!

No ei se pettäminen vaan se, että jouduimme pakostakin keskustelemaan ja panostamaan parisuhteemme eteen enemmän mitä olimme vuosikausiin tehneet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no tostahan ei selvinnyt muutakuin että mies petti ja se teki sinusta onnellisemman kuin koskaan!

No ei se pettäminen vaan se, että jouduimme pakostakin keskustelemaan ja panostamaan parisuhteemme eteen enemmän mitä olimme vuosikausiin tehneet.

no nyt tuli vasta asian oikea ydin esiin. Useasti noin saattaakin käydä, myös ystävälleni kävi noin ja korjasivat asian ja jatkoivat entistä onnelisempina eteenpäin.

uskon että voi jolain auttaa.

meillä toimiva suhde onneksi ilman pettämistä. siis jaamme asiat ja tunteet keskenämme.
kurjaa että joltain se unohtuu matkan varrella ja silloin toullainen pakko pysähdys voi olla hyväksi

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
uskon että voi jolain auttaa.

meillä toimiva suhde onneksi ilman pettämistä. siis jaamme asiat ja tunteet keskenämme.
kurjaa että joltain se unohtuu matkan varrella ja silloin toullainen pakko pysähdys voi olla hyväksi

Meilläkään se ei täysin ollut unohtunut, mutta oikein todella syvälle ei enää pureuduttu. Ei vaan jaksettu nähdä vaivaa, kun asiat oli näennäisen hyvin muutenkin eikä kukaan kuitenkaan kärsinyt tilanteesta.

Onneksi heräsimme vaikka herätys raju olikin.

Yhteistyössä