"Kasvava väestö pakkautuu miljoonakaupunkeihin – muuttoliike pois vesipulan riivaamista metropoleista on jo alkanut"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Runsaat miljardi ihmistä asuu maailman metropoleissa, joiden pohjavesivarat ovat katoamassa. Vesi on itse asiassa jo kortilla puolessa maailman suurimmista kaupungeista. Kaukonäköisimmät ihmiset ovat nostaneet kytkintä ja jättäneet uppoavan laivan. He ovat jo täällä."

"Runsaat miljardi ihmistä asuu maailman metropoleissa, joiden pohjavesivarat ovat katoamassa. Vesi on itse asiassa jo kortilla puolessa maailman suurimmista kaupungeista. Kaukonäköisimmät ihmiset ovat nostaneet kytkintä ja jättäneet uppoavan laivan. He ovat jo täällä."

"Erityisen kehno tilanne on Iranin Teheranissa, Intian Chennaissa ja Zhengzhoussa Kiinassa. Kuudetta vuottaan jatkuvassa kuivuudessa elävä Teheran on jo vaarallisen lähellä ”nollapäivää”, jolloin kaupunkilaisilla ei ole enää käyttökelpoista vettä."

Vai että ihan oikeaa asiaakin SU:ssa kirjoitetaan.
Vaikea käsittää persujen logiikkaa. He kieltävät ilmastonmuutoksen ja luonnonvarojen ehtymisen, mutta samalla tuskailevat Suomen ulkovaltioiden tulevaisuutta.
Itse he eivät tee pienintäkään elettä järkeviin kulutusvalintoihin haluten aina elää kuin murmeli uudestaan ja uudestaan ihailemaansa 1980-lukua kulutusjuhlineen.