Kuka odottaa jo joulua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black Sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Black Sheep

Aktiivinen jäsen
04.03.2006
1 105
0
36
Mä olen jo monta viikkoa haaveillut jouluruuista :p
Ja esikoinen on jo "kirjoittanut joulupukille".
Joulukuun eka laitan esille kaikki koristeet mitä löytyy ja itsenäisyyspäivänä leivotaan pipareita :p :p
Joulua odotellessa :xmas:

mie ootan ja kovast ootankii.monta viikkoa jo tuskailin et eiks sitä joulufiilistä meinaa tullakkaa,mut eile se sit iski ku salama kirkkaalt taivaalt... :D ...ja nyt tääl raikaa joululaulut. :D :D

minä ootan! :) ja varsinkin sitä kun saa paketoida lahjoja! :D

on se hullua, miten aika juoksee. ja hulluinta on se, että "vastahan sitä juhannuksesta päästiin", niin nyt jo joulua odotellaan :laugh: :laugh: :laugh:

Odotan odotan :wave: :D

Kerran jo leivoin joulutorttuja esikoisen kanssa mutta ei syöty yhtään, annoin kaikki vanhemmilleni. =)
Tänään ajattelin leipoa esikoisen kanssa joulupipareita :D :xmas:

Joululahjoja on jo tullut useampi hankittua.

Mutta yhtään en tiedä että millä kokoonpanolla ja missä joulua vietettäis. :/

:xmas: joo odotan. Ja laatikot jo tein pakkaseen kun aikaa oli kerrankin. Joulukortit yks ilta askartelin.
Meillä tehdään itsenäisyyspäiväänä kans piparit ja karjalanpiirakat.
Illat menee joulu lehtiä ja kirjaa selatessa.
Mutta nyt kerrankin sellanen odottava ja rauhallinen fiilis.(tais olla loma nyt paikallaan).
Jokos niitä levyjä kehtais soitella :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mie ootan ja kovast ootankii.monta viikkoa jo tuskailin et eiks sitä joulufiilistä meinaa tullakkaa,mut eile se sit iski ku salama kirkkaalt taivaalt... :D ...ja nyt tääl raikaa joululaulut. :D :D

Mä en o vielä uskaltanu alkaa soittaa (säälittää ukon puolesta... :ashamed: ), mutta mietin, et eikös se toisaalta kannattais jo kohta, kun nyt rv 23 ja jos nyt paljon soittelis, niin eikös vauvakin oppis niistä tykkäämään? :saint:

Täällä kans ootetaan kovasti kun saa ostella muille jotain kivaa ja askarrella ja kuunnella joululauluja ja.... siis tämä lista olis pitkä :D Ja erityisesti mä ootan kans tuota lahjojen paketointia se on vaan niin ihanaa puuhaa värkätä kauniita paketteja :heart:

Mulla on lahjoja osteltuna jo useampi ja vahongoista viisastuneena säilytän ne nyt samassa paikkaa (joskus kun on tullut kaapin perältä löytyneitä lahjoja jaettua sit juhannuksenakin :ashamed: )

Joulukortit tehdään ite ja muutenkin askarrellaan lasten kanssa jouluksi.
Ja voi sitä ihanaa peruna- ja porkkanalaatikkoa :p :p

Jos ukko on kovasti vastaan joululauluja, niin suosittelen sitä mis laulaa esim Jarkko Ahola ja Jouni Hynynen! Olisko ollut nimeltään raskaampaa joulua?
Mä ilmoitin alkuun et meillähän ei jouluna sellaista kuunnella, nopeasti peruin kyllä puheeni ja niin menee tämäkin joulu sovussa joululaulujen suhteen :D

Jep, saisi jo tulla. Lahja hankinna hyvällä mallilla, pitäis vielä joulukortti vermeet ostella, että päästäis tytön kanssa urakka aloittamaan. Vähän jännittää vaan, että saanko olla joulua kotona vai meneekö se synnärillä.. Silläkin pitää hyvissä aloin nää joulu valmistelut aloittaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Jos ukko on kovasti vastaan joululauluja, niin suosittelen sitä mis laulaa esim Jarkko Ahola ja Jouni Hynynen! Olisko ollut nimeltään raskaampaa joulua?
Mä ilmoitin alkuun et meillähän ei jouluna sellaista kuunnella, nopeasti peruin kyllä puheeni ja niin menee tämäkin joulu sovussa joululaulujen suhteen :D

Meilläkään mies ei tykkää joululauluista eli mä kuuntelen niitä sillon kun mies on töissä. Ja mä yritin ehdottaa sille tuota raskaampaa joulua cd:tä viime joulunakin mutta kun ei se vaan halua kuunnella joululauluja :/

Yhteistyössä