Kuka muu ei veis 1-vuotiasta päivähoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:
Mun ei oo tarvinnut viedä, ja poika jo 3,5v. Mummo on hoitanut tarvittaessa. Mutta joillekin kotihoito tai isovanhemmat ei oo vaihtoehto ja sitä varten päiväkodit on.
Ennemmin veisin ammatti-ihmiselle kuin jollekin mummolle, mummo on mummo ja hoitaja on hoitaja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:
Mun ei oo tarvinnut viedä, ja poika jo 3,5v. Mummo on hoitanut tarvittaessa. Mutta joillekin kotihoito tai isovanhemmat ei oo vaihtoehto ja sitä varten päiväkodit on.
Ennemmin veisin ammatti-ihmiselle kuin jollekin mummolle, mummo on mummo ja hoitaja on hoitaja.
No mun äiti on neljä täyspäistä lasta kasvattanut, eli eiköhän se käy kokemuksesta. Mielummin hänelle, kuin jollein vastavalmistuneelle lähihoitajalle, jonka kaikki kokemus lapsista on kirjoista. Enkä mitenkään nyt mollaa lähäreitä.
 
En veisi missään tapauksessa. Ennemmin tinkisin vaikka reilustikin elintasosta. Onneksi ei ole asiaa tarvinnut edes harkitakaan, kun miehellä on riittänyt töitä. Lapset ovat nyt kohta 5v. ja 2v. ja aion hoitaa molemmat kotona aina koulun alkuun saakka.
 
ChamPink
Vaikka 1v 2kk tyttö nauttiikin toisten lasten seurasta. On kuitenki niin paljon lapsia/tarhatäti ni en halua viedä... ehkä sitte 2v laitan perhepäivähoitoon ja palaan itse opiskelujen pariin.
 
Tinii harmaana
En kyllä veisi ihan vapaaehtoisesti mut en vois sanoa etten missään tilanteessa sitä tekisi.
Tyttö on 1v2kk ja kyllä kotona hoidan viimeiseen asti mutta kun olen raskaana ja jos vaikka joutuisin pakkolepoon niin tyttö olis laitettava hoitoon. Sitten synnytyksen jälkeen ottaisin heti kyllä kotiin.

Kyllähän se kotona oleminen välillä jurppii mutta on se sen arvoista sitten aina kun pääsee ilävien hetkien yli.
 
en vie
en vie.. muksu on nyt 10 kk ja kotona ollaan ainakin vuosi vielä.. ite olen pk.ssa lapsia hoitanut 15 vuotta ja tullut siihen tulokseen, että 1v on aivan liian pieni siihen touhuun..
 
En todellakaan ole viemässä vaan aion nauttia vielä parin vuoden hoitovapaasta :heart: Olen ollut päiväkodeissa katsomassa sitä "virikehoitoa" tai millä verukkeella sitä halutaankin itselleen selitellä ja nautin siitä, kun oma 1-vuotiaani ja siinä samalla tuo 3-vuotiaskin pääsevät päivien aikana oman äitin syliin ihan niin usein kuin haluavat :heart:
 

Yhteistyössä