BootyPeppi
Miksi edelleenkään pesisin tuota pyykkimäärää käsin?Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:silti voi käyttää sitä pyykkitupaa, vaika päivittäin. pyykit kuivuu ihan yhtä nopeaan, jos ei nopeampaankin kuivuashuoneessaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:vaikka se, että molemmat lapset kilpaurheilee ja treenejä on päivittäin...vaatteisiin jäänyt haju on kuvottava. Vauva taasen sairastaa refluksiaa ja edelleen oksentaa lääkkeestä huolimatta hyvin paljon, joten häneltä pyykki tulee paljon. Eli siinä hieman.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:No se mua just kiinnostaakin, että mitkä kaikki asiat siihen vaikuttaa .Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä olen pahoillani jos meillä sitä pyykkiä tulee erilailla kuin perheessä jossa on enemmän lapsia. Moni asia siihen vaikuttaa ei välttämättä aina se määrä.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Ei kun ihan vilpittömästi - minkäkokoinen perhe teillä on, jos noin paljon tulee pyykkiä? Kun oon käittänyt, että se ei ole yhtä iso kuin esim. Aurinkokunnan perhe... ja Aurinkokunta kertoi juurikin tässä ketjussa pesevänsä vähemmän pyykkiä kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jokainen omalla tavallaan....Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:2-3 koneellista pyykkiä päivässä + alusvaatteet nyrkkipyykkinä? Miten herrantähden iso perhe teillä on?