Voi hiisi... No hitto, kerran viikossa... jos sillonkaan. Monille paljon, mulle vähän. Ku oisin niin halukas, kiimainen ja toiveikas... Mäyyy! Ja haluan miestäni niin paljon!! Epäoikeudenmukaista!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2007 klo 18:33 Leena kirjoitti:harrastatte seksiä ja minkä ikäisiä olette????
Ihan kuin minun tekstiä. Meilläkin yhteiseloa yli 20 vuotta takana, minä37, mies 42 ja monta kertaa viikossa seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2007 klo 22:27 Eija kirjoitti:Melkein joka päivä. Ollaan oltu yhdessä yli 20vuotta.
Nainen 37 ja mies 42.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 13:07 Suzy kirjoitti:No meillä on aika sekasikiötä tää homma, tulee selvästi kuukausia jolloin minä olen pupuna ja kuukausia jolloin mies on pupuna. Olemme olleet "vasta" lähemmäs 3 vuotta yhdessä ja tietysti paljon on tulossa, mutta kuitenkin tässäasiassa tuntuu vain, että asiat paranee.. osaksi varmasti siitä, että olemme kokeilunhalusia ja avoimia, en halua kangistua kaavoihin. Välillä menee viikossa lujaa, välillä on parin viikkoa ihan "löysää meininkiä". Tavallisesti 4-5kr viikossa... joskus päivittäin, joskus ne ajoittuvat esim. viikonlopulle kun yhteystä aikaa. Minä 19 ja avokki 25.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 16:23 jdkfhuewiofy kirjoitti:Täh? Voiko täällä vetää sen johtopäätöksen, että pitkä liitto tuo seksiä enempi parisuhteeseen? Yhden ja kahden pikkulapsen vanhemmat valittavat, etteivät jaksa.
Me ollaan 38v pariskunta. Yhteisiä vuosia takana 18. Meillä on kolme alle kouluikäistä ja seksiä silti melkein joka ilta.