H
Herra40
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 31v:En taitaisi kestää kahden miehen käsittelyä, etenkin jos tosiaan olette viellä kovin aktiivisia.
Voi ei
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 31v:En taitaisi kestää kahden miehen käsittelyä, etenkin jos tosiaan olette viellä kovin aktiivisia.
Kaksi kertaa kk:ssa. Molemmat vähän päälle kolmekymppisiä. 2 lasta (alle kouluikäisiä).
3-4 kertaa vuodessa. Ollaan 40v pariskunta. Oltu yhdessä 8 vuotta ja naimisissa vajaan vuoden. Ahdistaa pirusti! Ongelmia mun fetissin (sukkikset, legginsit, latex, yms) takia. Ammattiapua haettu, mutta ei ole ollut apuja.
1,5v kohta suhteessa ja juuri kahden kympin yli ollaan. seksiä noin 1-2krt kuussa. vaimoke ei halua minua juuri koskaan ja tuntuu äärimmäisen pahalta. olen todella usein aloitteellinen, mutta saan pakit lähes joka kerta. se näkyy naamassa ja nainen haluaa vaan vähemmän. eikä se siihen jää. halauskaan ei irtoa vaan kuulemma lähinnä ahdistaa. sanoo silti vilpittömästi rakastavansa ja uskon sen kyllä.