Gallup: Kuinka paljon seksiä parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiinnostunut..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kohta neljäkymmentä vuotta naimisissa, kauemmin yhdessä. Kyse on nykyisin enemmän ns. pakollisesta tyhjennyksestä, kuin seksistä. Seksiä harrastin viimeksi, kun kävin vieraissa (oli ns. vakipano) mutta ei sitä enää viitsi moisesta ottaa turhaa päänvaivaa (vakipanosta)

kakskyt vuotta on oltu yhdessä. Viimeksi sain pillua vaimolta reilut puolitoista vuotta sitten ja siitä edellisen kerran aikaa oli kolme vuotta.

Meillä ei vaimo ole koskaan tehnyt aloitetta ja minä saan pakit joka kerta jos edes yritän.

Olen suhteellisen tyytyväinen seksielämääni...käyn vieraissa ja tutuissa, joskus maksan joskus en....muulloin vedän käteen.

Meillä on kausia, ettei kummallakaan tee aktia mieli, läheisyys ja hellyys riittää. Tämmöinen kausi voi kestää kaksikin kuukautta.
Mutta sitten perään tuleekin kausi, jolloin seksiä on 4-5krtaa vkossa, joskus parikin kertaa päivässä. Tämäkin kausi kestää kuukauden, kaksi.
Molemmat tekee alotteita, mies kuitenkin ehkä useammin, mutta minua ei tarvitse kauaa houkutella :)

Yhdessä 13v, naimisissa 11v, kolme alle kouluikäistä lasta.

5-6 kertaa keskimäärin viikossa tasaista tahtia. Puolitoista vuotta mennyt oikein mukavasti..
Ikää molemmilla vajaa viisikymppiä. Mutkatonta, mukavaa yhdessäoloa ilman
pakkoa tai/ja liittoa.

1,5v kohta suhteessa ja juuri kahden kympin yli ollaan. seksiä noin 1-2krt kuussa. vaimoke ei halua minua juuri koskaan ja tuntuu äärimmäisen pahalta. olen todella usein aloitteellinen, mutta saan pakit lähes joka kerta. se näkyy naamassa ja nainen haluaa vaan vähemmän. eikä se siihen jää. halauskaan ei irtoa vaan kuulemma lähinnä ahdistaa. sanoo silti vilpittömästi rakastavansa ja uskon sen kyllä.

3-4 kertaa vuodessa. Ollaan 40v pariskunta. Oltu yhdessä 8 vuotta ja naimisissa vajaan vuoden.
Vieraat ei kiinnosta kun toista niin paljon rakastaa. Ahdistaa pirusti! Ongelmia mun fetissin (sukkikset, legginsit, latex, yms) takia. Ammattiapua haettu, mutta ei ole ollut apuja.

Joskus ei vaan ymmärrä, miten kireellä voi ihmisen nuttura olla. Onpa todella pelottava fetissi sukkikset tai legginsit. Nehän ei nyt niin pahoja juttuja oo, etteikö vois toisen iloksi silloin tällöin (vaikka kerran viikossa) pukeutua niihin aktin ajaksi, vaikkei itselleen se olisikaan erityinen kiihoke. Jos ihan oikeasti rakastaa toista niin miksipä tuollaisenkin nautinnon toiselta kieltäisi. Outoa, että noinkin "viattoman" asian vuoksi joutuu hakemaan ammattiapua. Ahdistaisi kai tuollainen rajoittuneisuus yhtä jos toistakin.

Kai se vaimoa "ärsyttää" että mut on niin helppo saada todella kiihottuneeksi.
Itse en ole koskaan sängyssä kieltäytynyt mistään. Ei hän laita noita kiihottavia asuja muutenkaan päälle vaikka ei olisikaan mahdollisuutta mennä nauttimaan toisistamme lasten läsnäolon takia. Kai se on jokin vahva psykologinen asia jota en vaan ole vuosien saatossa ymmärtänyt. Mutta nämä on vain minun ajatuksia ja tunteita. Vaikea niistä on varmasti loppu viimeksi saada puolueetonta kuvaa ilman toisen osapuolen ajatuksia.

Jotenkin vaan helpottaa kun saa anonyymisti täällä tuntojaan tuoda esille.
Kiitos Leideksille kommentista!

3-4 kertaa vuodessa. Ollaan 40v pariskunta. Oltu yhdessä 8 vuotta ja naimisissa vajaan vuoden. Ahdistaa pirusti! Ongelmia mun fetissin (sukkikset, legginsit, latex, yms) takia. Ammattiapua haettu, mutta ei ole ollut apuja.

Samat tahdit meillä. Tosin meillä puolivuotias vauva nyt, mutta ei meno paljon kummempaa ollut ennen vauvaa.

Meillä suurin ongelma myös perversiuteni ja naisen kiltteys. Ei oikein homma toimi, eikä tule toimimaan. Vieraisiin suunnittelen, ei vaan ole tullut vielä sopivaa vastaan.

Viimeksi muokattu:
1,5v kohta suhteessa ja juuri kahden kympin yli ollaan. seksiä noin 1-2krt kuussa. vaimoke ei halua minua juuri koskaan ja tuntuu äärimmäisen pahalta. olen todella usein aloitteellinen, mutta saan pakit lähes joka kerta. se näkyy naamassa ja nainen haluaa vaan vähemmän. eikä se siihen jää. halauskaan ei irtoa vaan kuulemma lähinnä ahdistaa. sanoo silti vilpittömästi rakastavansa ja uskon sen kyllä.

Nyt nainen vaihtoon ja äkkiä. Kakskymppisen jannun ei pidä olla parisuhteessa ilman seksiä. Seksittömyys on edessä vasta kun on perhe hankittuna, jos edes sittenkään. Elämä ilman seksiä onnistuu sinkkunakin, eikä silloin ainakaan tarvitse katsella kyseistä harpyijaa.

Äläkä luulekaan että homma kyseisen naisen kanssa muuttuisi mihinkään. Ei pomminvarmasti muutu.

Itselläni on siis sama tilanne, tosin meidät pitää yhdessä kaksi lasta. Niiden lasten takia en aio erota. Ilman lapsia, heti.

Viimeksi muokattu: