Gallup: Kuinka paljon seksiä parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiinnostunut..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinkkuna ei voi kuin ihmetellä miksi olla parisuhteessa, jos siinäkään ei saa seksiä? sopiva tahti on arkena aamuin ja illoin, viikonloppuna koko päivä.

1-2 krt / vko. 8 vuotta suhdetta takana, joista viimeiset 3 hiljaisempia. Mies haluaisi vaikka joka päivä ja mulle riittäisi kerran kuussa. En vain ymmärrä koko orgasmin olemusta ja tuntuu kummalta olla osallisena siinä. Läheisyys sinänsä on mukavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut..:
Kiinostaisi tietää...

Kuinka kauan olette olleet nykyisessä suhteessa?
Kuinka usein harrastatte seksiä?
Miehen vai naisen aloitteesta?
Saatteko usein pakkeja kumppaniltanne?

Noin kymmenen vuotta

Yleensä päivittäin, lisäksi toisinaan muuta seksiä

Kumman tahansa aloitteesta

Ei, mutta "huoltokatkon" aikana "pääovi" ei ole käytettävissä

Suhde kestänyt n.5kk, seksiä parhaimmillaan aamuin illoin, yleensä kerran päivässä, joskus jää yksi päivä väliin. Kummankin aloitteesta, ehkä hieman useammin minun, mutta eipä ole mieskään torjunut. Menkkojen aikana luukut kiinni.

Suhde on vasta tuore, mutta enpä kyllä tahtoisi tyytyä vähempään myöhemminkään. Minä pidän seksistä, enkä ymmärrä, miksi sitä pitäisi pihtailla. Paitsi jos se on huonoa. Tyhjä on huonoa parempi, mutta jos seksi suhteessa ei ole hyvää, olisi ehkä syytä tehdä asialle jotain. Itse saan hyvää seksiä, miksi ihmeessä haluaisin olla ilman sitä päivääkään?

noin 15 nykyisessä suhteessa...seksiä harrastetaan aivan hemmetin harvoin. Olen todellakin miettinyt muita vaihtoehtoja ja kohta se alkaa olemaan myös pakko. Hommailu on mielessä koko ajan. Kaksi pientä lasta haittaa tahtia kovasti.

Pienet lapset kait jarruttaa. Vaimon ei tee mieli lainkaan, mutta minua panettaa koko ajan. Noin 15v ollaan oltu yhdessä ja ollaan vasta vähän yli 30 vuotiaita eli mitäs sitten tulevaisuudessa? Olen harkinnut jo sijaisnaisen etsintään, eli ilmoittautukaa varatut naiset jotka tuntevat samoin...raaputetaan toistemme selkiä! :)

Meillä harrastetaan nykyään yhä harvemmin , ehkä noin kerran viikossa. johtuu pienistä lapsistamme, ei ole nautinnollista ja rentouttavaa , kun saa kokoajan pelätä koska ryntäävät makkariin.

Eikö sulla ole omaa meiliosoitetta, esim gmailissa? Sieltä ei huomaa mitään!
Mitä olet tänään ajatellut kun on mieli tehnyt? Voisimme siirtyä esim chattiin niin voisimme keskustella melkein livenä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 31v:
Meillä harrastetaan nykyään yhä harvemmin , ehkä noin kerran viikossa. johtuu pienistä lapsistamme, ei ole nautinnollista ja rentouttavaa , kun saa kokoajan pelätä koska ryntäävät makkariin.

Samaan tahtiin meilläkin ja mutta haluasin lisää mutta minkäs teet. Haluja on, kuten nytkin!