H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia*:Niin no, lunki mamma, ei kai näitä vaarallisia vaippoja enää ole siellä kaupan hyllyllä? Jos oikein osaan lukea puhuit muutamista vuosista. Olen ollut itse vaippamaailmassa vasta vajaan vuoden. Ja edelleen: vaippoja ei myytäisi kaupoissa, jos ne olisivat haitallisia tai vaarallisia lapselle. Olen todellakin NIIN naiivi, että käytän vaippoja ja pidän samaa vaippaa useammin tunnin. Outoa lapsestani ei ole tullut, hänen ihonsa on moitteeton, ei ole pissatulehdusta tai allergista reaktiota. Enkä laita s-postia valmistajalle, koska asia ei nyt vaan jaksa minua kiinnostaa.
Se nyt on päivänselvää, että 12 tunnin suoja tarkoittaa yötä, mutta tämän mainitsin vain siksi, kun joku väitti, että paketissa lukee 3 tunnin vaihtoväli.
Uk, ymmärrän pointtisi täysin, poikamme ei vain vielä käytä pottaa (ikää 11kk), joten siksi meillä ei toimita mainitsemallasi tavalla. Muutoin varmaan näin tekisimmekin.
Ja lisätäkseni vielä pökköä pesään, minä käytän lapsellani lasten aurinkorasvaa. Huiiii!!
Alkuperäinen kirjoittaja yökkis:Pompelmiina voi kokeilla vaikka huomenaaamulla laittaa 12h pissivaippa jalkaan ja mennä aamukahville? Tuu sitten kertoon oliko mukavaa istua.
Alkuperäinen kirjoittaja pakko vielä lisätä:Vauva ei kärsi märästä vaipasta, kai minä sen tiedän paremmin kuin te, sehän on minun vauvani, jonka jokaisen kulmakarvan kohotuksenkin osaan tulkita! Ja kemikaalien liukenemiseen ei vaikuta se onko vaipassa pissaa vai ei, pikemminhän siitä tuoreesta vaipasta niitä liukenee kuin samasta vanhasta (10vaippaa = 10x enemmän kemikaaleja).
Ah ja voi, hysteerisiä tolvanoita ja uusavuttomia tuhlureita, ei voi muuta sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Loistava vastaus!:Niin kuin kestovaippojen käyttö olisi se ainut autuaaksi ja hyväksi ihmiseksi tekevä ja maailman pelastava teko!
Alkuperäinen kirjoittaja Riia32:Miettikäähän veden ja pesukoneeseen laitettavan pesuaineiden määrää mitä menee kestojen pesuun. Kuluttaa luontoa myös nämä.
Minulla on kestot ja kertakäytötö käytössä koska en millään ole voinut ostaa kerralla sitä kesto määrää mikä olisi oikeasti hyödyksi ekologisesti. Pesen kestot silloin kun muitakin vaatteita ja jos kestoja ei ole kaapissa niin käytän kertakäyttöisiä enkä ala pesemään vain ja ainostaan kestovaippoja joista pesukone ei kuitenkaan täyty tarpeeksi täyteen. Siltikin noitten kestojen takia on pesukoneella pestävien pesujen kerta kyllä tuplaantunut. Itse säästää ihan mukavasti kyllä rahaa, mutta luonnosta en niinkään tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja pakko vielä lisätä:Keskustelu on tyhmää ja turhaa mutta tuen täysin oliviaa ja pompelmiinaa. Lisäksi kaikki tuttavapiirini äidit, joille olen referoinut tätä nettikeskustelua, ovat olleet samoilla linjoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Turhaa vai eille:Olisikohan aika opettaa lapsesi jo kuivaksi, kerran osaa käskyttää jo äitiään milloin haluaa vaippansa vaihdettavan!!!