Vähän sama tilanne täällä, suhdetta takana kaksi vuotta. Itselläni ei koskaan ole kovin suuret halut olleetkaan, mies on siis aina ollut aloitteen tekijä. Ehkä alussa seksiä oli 1-2 kertaa päivässä, nyt vaihtelevasti 1-5 kertaa viikossa.Alkuperäinen kirjoittaja lumitar:Täällä päin kohta kolme vuotta suhteessa. Ja seksiä vaihtelevasti. Alussa oli varmaan 5 kertaa päivässä, mut nykyään, mä taidan olla se jarru. Mies sanoikin että tuntee itsensä ihan pervoksi kun pitää multa seksiä "ruinata". Sit kun sitä on, niin aina kyllä nautin, jostain syystä ei vaan oo usein haluja, vaikka mieheni urheilullinen ja hyväkroppainen ja rakastan häntä. Yritän olla aktiivisempi nykyään, koska miehellä on oikeus siihen (ja on hulluna muhun
Mulla hieman sama tilanne, parisuhteessa 3 vuotta, naimisiin menossa ja seksi on jossain prioriteettien perukoilla. Itse ihmettelin aluksi mutta ehkä olen turtunut tähän tilanteeseen. En usko miehen pohtivan asiaa sen enempää mutta itse olen käynyt perusasiat päässäni läpi: enkö ole hänestä haluttava, onko seksi hänestä huonoa/tylsää jne..Itse en ole saanut orgasmia kuin muutaman kerran tämän suhteen aikana. Pohdin vaan että ei tuo seksi ole ainakaan vielä parantunut vaikka kerrat senkun vähenevät. Ollaan alle kolmekymppisiä joten mitä tapahtuu kun mennään 20v eteenpäin??Alkuperäinen kirjoittaja pimpelipompeli:3 v suhde ja seksiä muutaman kerran kuussa, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Haluaisin enemmän, mutta mies ei ole yhtä seksuaalinen. Mun näkemykseni on, että määrä vähenee kun parisuhde vanhenee, mutta laatu paranee.
Ei tämä tänne kuulu, enkä tajua miksi kukaan fiksu ihminen jaksaa julkisesti laukoa tuollaista.Alkuperäinen kirjoittaja asiasta:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1643282
Seksin puutteesta kirjan kirjoittanut Timo Hännikäinen, 30, määräisi 18-30-vuotiaat naiset työskentelemään prostituoituina.
Hännikäinen ehdottaa, että naisille säädettäisiin asevelvollisuuden kaltainen pakollinen seksipalvelus valtion ylläpitämissä ilotaloissa...
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:En vaan jaksa ymmärtää, miten muiden panemiset tai panematta jättämiset jaksaa aina vaan kiinnostaa yhä uudelleen ja uudelleen.
Minua ei ainakaan tasan tarkkaan kiinnosta kenenkään muun naimapuuhat, kuin omani.
Tutulta kuulostaa.Alkuperäinen kirjoittaja n28 + m32:Suhdetta takana hieman yli 4 vuotta. Ekat pari vuotta seksiä oli paljon, monta kertaa viikossa ja joskus useamman kerran päivässäkin. Loppuaika onkin sitten ollut miehen puolelta hiljaista. Mies ei oikeastaan ikinä enää tee aloitteita, nyt olen itsekin lopettanut kun ei vaan heru kuin aniharvoin. Seksiä on ehkä kerran kuussa, joskus enemmän joskus vähemmän. Nyt viimekerrasta on jo viikkoja. Tuntuu jotenkin vaikealta nyt taas miettiä aloitteen tekoa tai sitä, että mies tekisi aloitteen - ihan kuin jotenkin vierastaisi sitä seksiä nyt kun siitä on niin kauan.
Kauan olen jo miettinyt, että pitäiskö vaihtaa miestä kun ei vaan meinaa pää kestää tätä ainaista puutetta. Ja tarjontaa olis kodin seinien ulkopuolella vaikka muille jakaa...miksi he**etissä piti rakastua tuollaiseen haluttomaan vätykseen???
Tuo kuulostaa niin tutulta!Alkuperäinen kirjoittaja Pieni22:Mieheni ruinaa kyllä päivittäin, monta kertaa päivässä, mutta se vain ärsyttää minua entistä enemmän.
Toivottavasti siis huomasit myös tuon _ruinaa_ ja _se vain ärsyttää minua entistä enemmän_! Parempiin tuloksiin voisi päästä antamalla yhtenä iltana vaikka hieronnan - ILMAN sitä sen jälkeistä vonkaamista, seuraavana päivänä viedä vaikka kävelylle tai syömään tai katsoa kotona leffa - ILMAN sitä vonkaamista, ja kolmantena päivänä, JOS naisella ei ole ollut raskas päivä töissä, laittaa vaikka ruokaa ja jutella hieman kivoista asioista ja SITTEN yrittää hieman saada naista peuhaamistuulelle. Tuollakin konstilla pääsisi jo tahtiin 2-3 kertaa viikossa, verrattuna tämänhetkiseen jokapäiväiseen anna anna anna -jankutukseen ja siihen että annan sitten kerran viikossa kun molemmilla menee hermot.Alkuperäinen kirjoittaja Kuin meillä:Tuo kuulostaa niin tutulta!Alkuperäinen kirjoittaja Pieni22:Mieheni ruinaa kyllä päivittäin, monta kertaa päivässä, mutta se vain ärsyttää minua entistä enemmän.
Olen yrittänyt sanoa vaimolle, että seksi on kuin ruoka -jos sitä ei ole tarpeeksi, on se koko ajan mielessä kuin nälkä. Perustarpeiden tyydyttämistä näin karkeasti sanottuna.