aina sama juttu
Onko TYÖN pakko olla niin väsyttävää, ettei viikolla jaksa edes kerran naida? Onko työ niin tärkeää, että se menee ihmissuhteen edelle?Suhdetta on takana viisi vuotta. Seksiä on noin 2 kertaa kuukaudessa. Mulle se on ihan liian vähän, sillä haluaisin joka päivä. Työni on kuitenkin niin väsyttävä etten jaksa kuin viikonloppuisin ja se turhauttaa.
Avovaimon haluista en tiedä yhtään kun ei me osata puhua seksistä yhtään. Mutta tuntuu että sille toi kaksi kertaa kuussa on hyvä määrä. Ei se mua usein torju mutta ei se tee koskaan aloitetta. Ei siis koskaan! Ei oo tainnut tehdä yhtä ainoaa aloitetta seksiin koko meidän suhteen aiikana. Oon yrittänyt ottaa asiaa puheeks mutta ei siitä mitään tuu ja olen varma, ettei me koskaan tulla puhumaankaan tästä seksiongelmasta.
Seksistä on tullut tylsää pakkopullaa. Aluksi naitiin usein ja meillä oli vaikka sun minkälaisia leikkejä. Sitten avovaimon halut jotenkin väheni ja nykyään meillä on vaan ihan tavallista peruslähetyssaarnaajapanoa. Kumpaakaan ei oikein tunnu innostavan. Se ei usein jaksais aloittaa ja mä taas pääsen yhä harvemmin laukeamiseen asti ennen kuin jo into loppuu. Muuten meillä on kyllä hellyyttä ja läheisyyttä ja rakkautta suhteessa, fyysistä ja henkistä laatua. Mut seksielämä on täysin surkeaa.
Kai tässä pitää lopettaa suhde vähitellen kun toi seksi turhauttaa niin.
Ilmeisesti teidän suhde alkaa olla molemminpuolin kuollut, jos kumpaakaan ei kiinnosta eikä seksistä edes puhuta! Toivottavasti seuraavalla kerralla muistat, että parisuhdekin vaatii työtä; myös siellä sängyn puolella? Osaatko esim. sanoa mistä avovaimosi tykkää erityisen paljon sängyssä ja onko hän ylipäätään saanut koskaan?
Viimeksi muokattu: