Kuinka usein lapsiperheelliset tekevät sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kerran tai pari viikossa tai sitten saattaa mennä viikko pari ettei kertaakaan.. fiiliksen mukaan!! miten siitä niin pakkomielle tarvikin tehä?? jos ei huvita ni ei huvita ja ehdottomasti sulle ap: PUHUKAA miehenne kanssa tästä asiasta suoraan ja kerro tunteesi!!

6-7 kertaa viikossa.
lapset 9v, 6v, 3v ja 1,5v.

mulla oli välissä semmoisia ei tänää, päätä särkee ja väsyttää kausia.
mutta sitten puhuttiin miehen kanssa asiasta ja hän oli jo kokenut olevansa huono sängyssä kun ei mua kiinnostanut.
ja minä annoin miehelle joskus "säälistä" ja makasin siinä vaan paikallani ja toivoin homman olevan pian ohitse.
Mutta sitten otin toisen asenteen ja pidennettiin esileikkejä ja nykyään se tuntuu tosi hyvältä ja halut ovat löytyneet munkin puolelta.
Mutta se iso O ei mulle ole pääasia, vaan tykkään vaikkei lähes aina saisikaan.
ja mitä harvemmin seksiä harrastaa sen vähäpätöisemmältä se tuntuu.
Jos nuorin on alle 2v niin saattaa oma hormoonitoimintakin aiheuttaa haluttomuutta+ raskaaksi tulemisen pelko.
Eikä siinä vaiheessa kun ollaan intiimitilanteessa ajatella kauppalistoja tai tekemättömiä töitä vaan pitää ohjata ajatuksensa siihen rakkaaseen ihmiseen ja hellyyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Siikkiri:
No mä en ole koskaan halunnut seksiä paljoa. Mies yleensä on se joka vonkaa. Suhteen alkuaikoina saatettiin harrastaa jopa pari kertaa päivässä ja jokaisena päivänä, mutta pikkuhiljaa innostus on laantunut. Nyt toista lasta odottaessa ei tee mieli yhtään. Paikat on ihan tajuttoman kuivat ja vaikka kuinka jotain liukuvoidetta tunkee niin sattuu vaan. Siitä syystä tällä hetkellä max kerran kuussa ja siihenkin vvaan suostun ukon takia. Ei nappasi sekään vähä.

Ja ennen tätä tosita raskautta harrastettiin seksiä ehkä kerran kahdessa viikossa. Eipä sillonkaan haluttanut ja yleensä olikin vaan aviollisen velvollisuuden hoitamisesta kyse eli pikapano. Arvostan paljon enemmän nukkumista (esikoinen huonosti nukkuva 2v), joten jokaisen mahdollisen hetken käytän siihen. Ja lapsen hereillä ollessa ei hommista tule yhtään mitään

Ei sulla ole velvollisuutta. Se, että et tunne olevasi rakastettu ja se, että suostut vain toisen mieliksi ja pakosta, tekee hallaa haluillesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mies ei paljon välitä haluanko minä jos häntä haluttaa. Ja kun ei voi ymmärtää että jos hällä seisoo sekunnissa en ole valmis samassa ajassa. En itsekään voi ymmärtää miten se voi edes saada jos mä katson toiseen suuntaan ja olen jo sanonut että en halua.

Oletko kertonut miehelle, että sinä et ole valmis sekunnissa? Joo, sen pitäisi jo tietää se, mutta kertaus on opintojen äiti.

Ja voisitko joskus sanoa että haluat, sen sijaan että sanoisit ettet halua, ja yrittää tosissaan sitä että haluaisit? Olla mukana, yrittää nauttia? Katsoa häntä päin sen sijaan että katsoisit pois. Ties vaikka tykkäisitkin siitä. Ties vaikka alkaisit saamaan enemmän hellyyttä, esileikkejä, tunnetta siitä että olet haluttu ja rakastettu. Miehen kun on hiton vaikea osoittaa hellyyttä naiselle, joka tiuskaisee että "älä lääpi" kun mies tulee lähelle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no siksi varmaan ei haluta jos harrastatte vain kerran kuussa, jos yrittäisit useammin niin mielenkiintokin saattaisi herätä.

No ei siinä musta ole mitään sen arvoista et haluaisin useammin. Maata toisen alla ja odottaa et sais jo pian ettei tarvitse kauaa kärsiä.

No kuka käskee maata pelkästään siinä alla?! Tuskin mieskään kauheesti nauttii, jos muija on kuin kuollut lahna!

Mun mies ei paljon välitä haluanko minä jos häntä haluttaa. Ja kun ei voi ymmärtää että jos hällä seisoo sekunnissa en ole valmis samassa ajassa. En itsekään voi ymmärtää miten se voi edes saada jos mä katson toiseen suuntaan ja olen jo sanonut että en halua.

Kuulostaa itsekkäältä mieheltä tai sit teillä on vaan vakavan keskustelun paikka. Onko noin ollu aina? En nyt tarkota syyllistää... Mut voihan se niinkin olla, että mies välittää vaan omasta tyydytyksestään, kun sä käyttäydyt noin ja saa noin harvoin. Sun suhtautumistas en yhtään ihmettele, jos mies ei o sua koskaan / pitkään aikaan huomioinu.

Miksi se on rehvastelua, jos kertoo että seksielämä on aktiivista?????????? Ei se ole teiltä pois, jos jollakulla muulla haluttaa ja seksielämä toimii. Tutkimusten mukaan keskivertopariskunnat harrastaa 2-3 krt viikossa, ja kun mukana on niitä joilla on seksielämä kuivahtanut, täytyy vastaavasti olla niitäkin, joilla on joka päivä

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Miksi se on rehvastelua, jos kertoo että seksielämä on aktiivista?????????? Ei se ole teiltä pois, jos jollakulla muulla haluttaa ja seksielämä toimii.

Niinpä...

no kukaan ei ole sanonut ,että se olisi pois keneltäkään. Ei jaksais TAAS vetää sitä "kateuskorttia" hihasta tässäkin asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
no siksi varmaan ei haluta jos harrastatte vain kerran kuussa, jos yrittäisit useammin niin mielenkiintokin saattaisi herätä.

No ei siinä musta ole mitään sen arvoista et haluaisin useammin. Maata toisen alla ja odottaa et sais jo pian ettei tarvitse kauaa kärsiä.

No kuka käskee maata pelkästään siinä alla?! Tuskin mieskään kauheesti nauttii, jos muija on kuin kuollut lahna!

Kuulostaa itsekkäältä mieheltä tai sit teillä on vaan vakavan keskustelun paikka. Onko noin ollu aina? En nyt tarkota syyllistää... Mut voihan se niinkin olla, että mies välittää vaan omasta tyydytyksestään, kun sä käyttäydyt noin ja saa noin harvoin. Sun suhtautumistas en yhtään ihmettele, jos mies ei o sua koskaan / pitkään aikaan huomioinu.

Kyllä se minua silloin huomioi kun muistutan asiasta, mutta en jaksa jatkuvasti muistuttaa, jos ei itse älyä niin olkoon.. Enkä ymmärrä sitä jos kesken "operaation" sanon etten halua enää niin mies ei välitä ollenkaan. JOskus vaan itken ja mies jatkaa silti. Sitten sen jälkeen kysyy, miksi muuten rupesit itkemään?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Miksi se on rehvastelua, jos kertoo että seksielämä on aktiivista?????????? Ei se ole teiltä pois, jos jollakulla muulla haluttaa ja seksielämä toimii.

Niinpä...

no kukaan ei ole sanonut ,että se olisi pois keneltäkään. Ei jaksais TAAS vetää sitä "kateuskorttia" hihasta tässäkin asiassa.

Kateudesta en oo puhunut mitään, mutta sinä itse kirjoitit että näissä ketjuissa on pahimmat rehvastelijat ja liioittelijat.
Vaikkei kukaan ole rehvastellut: vastannut vaan esitettyyn kysymykseen, ja jotkut sitten kokee tämän rehvasteluna.

Kyllä se minua silloin huomioi kun muistutan asiasta, mutta en jaksa jatkuvasti muistuttaa, jos ei itse älyä niin olkoon.. Enkä ymmärrä sitä jos kesken "operaation" sanon etten halua enää niin mies ei välitä ollenkaan. JOskus vaan itken ja mies jatkaa silti. Sitten sen jälkeen kysyy, miksi muuten rupesit itkemään?

Tuota mä en tajua: miksi alkaa hommiin ollenkaan, jos kesken leikin pitää sanoa että en mä halua enää? Mun mielestä homma joko hoidetaan loppuun asti, tai ei aleta hommiin lainkaan...se olisi reilumpaa sekä miehelle että sinulle.
Mä peräänkuulutan edelleen sitä avoimuutta, sitä että sanoo toiselle suoraan mutta kauniisti että mitä haluaa ja mitä ei halua, mistä tykkää ja mistä ei, mikä on hyvin ja mitä toivoisi lisää.

Niinpä...

Kateudesta en oo puhunut mitään, mutta sinä itse kirjoitit että näissä ketjuissa on pahimmat rehvastelijat ja liioittelijat.
Vaikkei kukaan ole rehvastellut: vastannut vaan esitettyyn kysymykseen, ja jotkut sitten kokee tämän rehvasteluna.

Rouva on hyvä ja lukee sen mun ekan viestin huolella. Kirjoitin, että "mulle tulee aina tunne.." - en että "näissä ketjuissa on aina .." . Jokaisella kaiketi oikeus ja tilaa tällä(kin) palstalla kertoa omat mielipiteensä ja näkemyksensä asioihin. Sille mä taas en voi mitään, jos se sua tai jotakuta muuta haittaa jos näin joku ajattelee.

Niinpä...

Rouva on hyvä ja lukee sen mun ekan viestin huolella. Kirjoitin, että "mulle tulee aina tunne.." - en että "näissä ketjuissa on aina .." . Jokaisella kaiketi oikeus ja tilaa tällä tällä(kin) palstalla kertoa omat mielipiteensä ja näkemyksensä asioihin. Sille mä taas en voi mitään, jos se sua tai jotakuta muuta haittaa jos näin joku ajattelee.

Ei mua haittaa, huvittaa vaan lähinnä se, että joku ajattelee ihmisten rehvastelevan tai liioittelevan jos heillä on enemmän seksiä kuin itsellä on. Ei ymmärretä sitä, että ihmisiä ja parisuhteita tosiaan on erilaisia.
Mutta ihan sama.

Kyllä sinä endie annoit selkeästi ymmärtää, että ne ovat rehvastelijoita jotka vastaavat kysymykseen harrastavansa usein. Olisiko se jostakin syystä mukava ajatella ettei normi parit sekstaile kovin usein, saisi oikeutusta omalle passiivisuudelle? Mutta kun se ei ole niin, vaan useimmat pariskunnat pitävät seksiä niin arvossaan, että harastavat sitä useita kertoja viikossa. Ja voivat sen myös kertoa ilman että kyse olisi mistään rehvastelusta. Sinua miellyttäisi enemmän se, että näihin ketjuhin vastaisivat vain ne joitten seksielämä on pystyyn kuollut??? Minusta se tuntuu enemmän oudolta että joku pariskunta sekstailee vain kerran tai pari kuussa. Ja sehän on tutkimusten mukaan tavallisuudesta poikkeavaa, kun tutkimustulosten valossa 2-3 krt on tavallinen luku. Vähemmän ihmettelen niitä, joissa seksiä on vaikka joka päivä. Ei toisten seksielämä sinänsä minua kiinnosta mutta vedänpä sen nyt mukaan tuota rehvastelu-termin sopimattomuutta todistaakseni.

Tuota mä en tajua: miksi alkaa hommiin ollenkaan, jos kesken leikin pitää sanoa että en mä halua enää? Mun mielestä homma joko hoidetaan loppuun asti, tai ei aleta hommiin lainkaan...se olisi reilumpaa sekä miehelle että sinulle.
Mä peräänkuulutan edelleen sitä avoimuutta, sitä että sanoo toiselle suoraan mutta kauniisti että mitä haluaa ja mitä ei halua, mistä tykkää ja mistä ei, mikä on hyvin ja mitä toivoisi lisää.

jokaisella on oikeus lopettaa kesken ja jos toinen pyynnostä huolimatta jatkaa, se on raiskaus. myös parisuhteessa.

aina ei voi etukäteen tietää, alkaako haluttamaan vai ei, eikä voi aina ennakoida sitä, jos jostain tulee vaikka huono olo. Siksi tämä oikeus.

Kyllä sinä endie annoit selkeästi ymmärtää, että ne ovat rehvastelijoita jotka vastaavat kysymykseen harrastavansa usein. Olisiko se jostakin syystä mukava ajatella ettei normi parit sekstaile kovin usein, saisi oikeutusta omalle passiivisuudelle? Mutta kun se ei ole niin, vaan useimmat pariskunnat pitävät seksiä niin arvossaan, että harastavat sitä useita kertoja viikossa. Ja voivat sen myös kertoa ilman että kyse olisi mistään rehvastelusta. Sinua miellyttäisi enemmän se, että näihin ketjuhin vastaisivat vain ne joitten seksielämä on pystyyn kuollut??? Minusta se tuntuu enemmän oudolta että joku pariskunta sekstailee vain kerran tai pari kuussa. Ja sehän on tutkimusten mukaan tavallisuudesta poikkeavaa, kun tutkimustulosten valossa 2-3 krt on tavallinen luku. Vähemmän ihmettelen niitä, joissa seksiä on vaikka joka päivä. Ei toisten seksielämä sinänsä minua kiinnosta mutta vedänpä sen nyt mukaan tuota rehvastelu-termin sopimattomuutta todistaakseni.

Mun mielestä sulla on nyt joku ongelma. Mistä sinä tiedät esim. minun passiivisuudestani tai muusta ?! Olenko sanonut, että kerran kuussa olisi ok? Tai että viis kertaa päivässä olisi väärin ?!
Mä nyt vaan kirjoitin mitä itse mietin.Piste. Miksi se sinua haittaa ? Ei mua haittaa paneeko naapurin Pasi omaa emäntäänsä kerran kuussa vai viidesti viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
jokaisella on oikeus lopettaa kesken ja jos toinen pyynnostä huolimatta jatkaa, se on raiskaus. myös parisuhteessa.

aina ei voi etukäteen tietää, alkaako haluttamaan vai ei, eikä voi aina ennakoida sitä, jos jostain tulee vaikka huono olo. Siksi tämä oikeus.

Totta, mutta aika erikoista on jos kesken yhdynnän huomaa että hei, en mä haluakaan. Eihän se enää ole mitään etukäteen tietämistä silloin.

Välttämättä ei ole niin, että harvemmin harrastavat olis epätyytyväisiä tilanteeseen. Meillä noin kerran viikossa, joskus useammin ja joskus harvemmin. Se on paljon parempaa, kuin ennen ja siitä saatu tyytyväisyys säilyy pidempään. Nykyisin se onnistuu lähes aina, eikä ole vaikeaa, kuten alkuaikoina, jolloin sitä piti tehdä koko ajan.

Yhteistyössä