Kuinka usein lapsiperheelliset tekevät sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisa

Vieras
Meillä noin kerran kuussa, mies haluaa, mä en niin välittäis. Onkohan mussa joku vika vai mistä johtuu ettei mua ole puoleen vuoteen juuri haluttanut. Tosin en tunne kyllä itseäni kovin rakastetuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Meillä noin kerran kuussa, mies haluaa, mä en niin välittäis. Onkohan mussa joku vika vai mistä johtuu ettei mua ole puoleen vuoteen juuri haluttanut. Tosin en tunne kyllä itseäni kovin rakastetuksi.

Vastaus sisältyy kysymykseesi; et tunne olevasi rakastettu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no siksi varmaan ei haluta jos harrastatte vain kerran kuussa, jos yrittäisit useammin niin mielenkiintokin saattaisi herätä.

No ei siinä musta ole mitään sen arvoista et haluaisin useammin. Maata toisen alla ja odottaa et sais jo pian ettei tarvitse kauaa kärsiä.

kannattaisi jutella miehen kanssa tuosta sinun haluttomuudesta tai edes siitä mikset koe itseäsi rakastetuksi. mies ei välttämättä ole tajunnut, että kaipaisit huomiota niin kuin ennen lasten tuloa kuvioihin.

meillä vähän vaihtelee noin yhdestä viiteen kertaan viikossa...riippuen tietysti millaisin kiireitä kulloinkin on ja onko jompi kumpi väsynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no siksi varmaan ei haluta jos harrastatte vain kerran kuussa, jos yrittäisit useammin niin mielenkiintokin saattaisi herätä.

No ei siinä musta ole mitään sen arvoista et haluaisin useammin. Maata toisen alla ja odottaa et sais jo pian ettei tarvitse kauaa kärsiä.

No kuka käskee maata pelkästään siinä alla?! Tuskin mieskään kauheesti nauttii, jos muija on kuin kuollut lahna!

Meillä vaihtelee väsymystilanteen mukaan... Väsyneenä en jaksa innostua, vaan nukun mieluummin. Joskus pääsen kyllä fiilikseen, kun saahaan rauhottua kahestaan vähän aikaa. :)

Jos et tunne ittees rakastetuks, niin enpä ihmettele halujen vähyyttä. Kannattas varmaan puhua asiasta miehen kanssa, niin vois panostaa sun huomiointiin enemmän. Itelläni vaikuttaa myös tuo jos kerrat jää vähäsiks... Jos on vähän enempi taukoo, niin jotenkin ei enää kaipaakaan muuta ku ihan vaan läheisyyttä. Sit kuitenki tilanne muuttuu, kun pääsee taas pupuilun makuun. Omalla asenteellakin voi vaikuttaa... Jos suhtautuu ku vastenmieliseen / epämiellyttävään juttuun, niin eipä siinä halut pääse esille. Avoimella mielellä innostuu paljon helpommin.

Onko teillä muuten minkä verran läheisyyttä? Läheisyyden ja seksinkin määrä vaikuttaa myös siihen, tunteeko ittensä kuinka rakastetuks.

No kuka käskee maata pelkästään siinä alla?! Tuskin mieskään kauheesti nauttii, jos muija on kuin kuollut lahna!

Peesailen tuota viimestä... Kirjotinkin jo tuosta omasta asenteesta, kuinka sillä voi vaikuttaa asiaan. Tuosta sun tekstistä saa sen kuvan, että suostut vaan velvollisuudentunnosta. Mitä jos koittasit olla aktiivisempi ja ottaa irti mahdollisimman paljon? En mä ainakaan nauti pelkästä paikallaan makaamisesta... Kyllä siinä pitää olla ajatus mukana ja itekin tehä oma osansa, että molemmilla olis kivaa.

tän kommentin luettuani en yhtään ihmettele ettei sitä seksiä teillä ole..ja kärsiä????huh huh............ :o

Mun mies ei paljon välitä haluanko minä jos häntä haluttaa. Ja kun ei voi ymmärtää että jos hällä seisoo sekunnissa en ole valmis samassa ajassa. En itsekään voi ymmärtää miten se voi edes saada jos mä katson toiseen suuntaan ja olen jo sanonut että en halua.

mulle tule aina tunne , että näis ketjuis on pahimmat rehvastelijat ja liioittelijat :whistle: tosin en mie mitää tiijä.
meillä ei ainakaan lasketa. joskus enempi, joskus vähempi. ollaan vissii paha poikkeama :xmas:

Mä olen kokenut, että kertojen vähentyminen ei haittaa, kun se on niin paljon parempaa, kuin ennen. Mikäs hätä meillä tässä on, lapset on tehty ja elämää edessä... Ei ole pakko naida kuin viimeistä päivää. =)

Ollaan tästä puhuttu yhdessä ja molemmat on tyytyväisiä. Työ tietysti vähän väsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mulle tule aina tunne , että näis ketjuis on pahimmat rehvastelijat ja liioittelijat :whistle: tosin en mie mitää tiijä.
meillä ei ainakaan lasketa. joskus enempi, joskus vähempi. ollaan vissii paha poikkeama :xmas:

Peesaan!
Osuit mielestäni naulan kantaan!

No mä en ole koskaan halunnut seksiä paljoa. Mies yleensä on se joka vonkaa. Suhteen alkuaikoina saatettiin harrastaa jopa pari kertaa päivässä ja jokaisena päivänä, mutta pikkuhiljaa innostus on laantunut. Nyt toista lasta odottaessa ei tee mieli yhtään. Paikat on ihan tajuttoman kuivat ja vaikka kuinka jotain liukuvoidetta tunkee niin sattuu vaan. Siitä syystä tällä hetkellä max kerran kuussa ja siihenkin vvaan suostun ukon takia. Ei nappasi sekään vähä.

Ja ennen tätä tosita raskautta harrastettiin seksiä ehkä kerran kahdessa viikossa. Eipä sillonkaan haluttanut ja yleensä olikin vaan aviollisen velvollisuuden hoitamisesta kyse eli pikapano. Arvostan paljon enemmän nukkumista (esikoinen huonosti nukkuva 2v), joten jokaisen mahdollisen hetken käytän siihen. Ja lapsen hereillä ollessa ei hommista tule yhtään mitään

Yhteistyössä