K
kaisa
Vieras
Meillä noin kerran kuussa, mies haluaa, mä en niin välittäis. Onkohan mussa joku vika vai mistä johtuu ettei mua ole puoleen vuoteen juuri haluttanut. Tosin en tunne kyllä itseäni kovin rakastetuksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Meillä noin kerran kuussa, mies haluaa, mä en niin välittäis. Onkohan mussa joku vika vai mistä johtuu ettei mua ole puoleen vuoteen juuri haluttanut. Tosin en tunne kyllä itseäni kovin rakastetuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no siksi varmaan ei haluta jos harrastatte vain kerran kuussa, jos yrittäisit useammin niin mielenkiintokin saattaisi herätä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no siksi varmaan ei haluta jos harrastatte vain kerran kuussa, jos yrittäisit useammin niin mielenkiintokin saattaisi herätä.
No ei siinä musta ole mitään sen arvoista et haluaisin useammin. Maata toisen alla ja odottaa et sais jo pian ettei tarvitse kauaa kärsiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no siksi varmaan ei haluta jos harrastatte vain kerran kuussa, jos yrittäisit useammin niin mielenkiintokin saattaisi herätä.
No ei siinä musta ole mitään sen arvoista et haluaisin useammin. Maata toisen alla ja odottaa et sais jo pian ettei tarvitse kauaa kärsiä.
No kuka käskee maata pelkästään siinä alla?! Tuskin mieskään kauheesti nauttii, jos muija on kuin kuollut lahna!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no siksi varmaan ei haluta jos harrastatte vain kerran kuussa, jos yrittäisit useammin niin mielenkiintokin saattaisi herätä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no siksi varmaan ei haluta jos harrastatte vain kerran kuussa, jos yrittäisit useammin niin mielenkiintokin saattaisi herätä.
No kuka käskee maata pelkästään siinä alla?! Tuskin mieskään kauheesti nauttii, jos muija on kuin kuollut lahna!
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mulle tule aina tunne , että näis ketjuis on pahimmat rehvastelijat ja liioittelijattosin en mie mitää tiijä.
meillä ei ainakaan lasketa. joskus enempi, joskus vähempi. ollaan vissii paha poikkeama :xmas: