Kuinka usein lapset hoidossa ja te olette viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ehkä kolme kertaa kuukaudessa yötä, jos menemme elokuviin.

Joskus myös ovat iltapäivisin hoidossa, jos haluamme mennä kiertelemään kahdestaan vaikka Jumboon, mutta kutsutaanko sitä viihteeksi?

Se mikä ei ole työtä on viihdettä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ehkä kolme kertaa kuukaudessa yötä, jos menemme elokuviin.

Joskus myös ovat iltapäivisin hoidossa, jos haluamme mennä kiertelemään kahdestaan vaikka Jumboon, mutta kutsutaanko sitä viihteeksi?

Se mikä ei ole työtä on viihdettä. ;)

Siinä tapauksessa mun on tosi vaikea laskea.

Todella harvoin. 5½-vuoden aikana isommat on olleet hoidossa kaksi kertaa siis yhteensä.
6½v yhdessä olon aikana ollaank äyty 3 kertaa viihteellä. Ja niistäkin kaks kertaa olin selvinpäin.
Kuopus on nyt 1v. eikä ole ollut hoidossa kertaakaan.

Sillon kun lapset on yhtäaikaa hoidossa. Yleensä siinä käy niin, että ei mtn suunnitella ja appivanhemmat pyytävät vanhempaa poikaa ja sit kysytään nuoremmalle mun vanhempien luota hoitopaikka.
Ehkä kerran kuussa on suunniteltu meno, sillon kysellään hoitajat viikkoa paria aikasemmin. Viime kuussa molemmat olivat parina eri vkonloppuna hoidossa pikkujoulujen ja hääjatkojen takia.

Pari kertaa vuodessa käydään teatterissa tai leffassa (ja sieltä suoraan lasten luo)

Kolme kertaa kolmen vuoden aikana olen ollut kylpylässä, kavereitten kanssa jossain yötä tms ja mies on ollu silloin lasten kanssa. Mies on tainnu olla pari kertaa kolmen vuoden aikana illanvietoissa, että on tullut yöllä kotiin ja mä olen hoitanu lapsia.

käyn joka pe viihteellä mut lapset aina himas isän kans..harvoin pyydetää hoitajaa kun haluan mennä ilman ukkoa koska meille tulee aina tappelu jos mennää yhes

Jokusen kerran vuodessa.
Nyt ei sitäkään kun olen ollut jatkuvasti niin raskaana :laugh:

Normitilanteessa tulee käytyä jossain ehkä parin kuukauden välein, mutta yhdessä me ei käydä niin usein, eli silloin toinen meistä on lasten kanssa.

ehkä 2-4 kertaa vuodessa on lapset hoidossa siksi, että mennään yhdessä.
Nyt kun kotiäiteilen, niin vien välillä päivällä lapset mutsille, jos tarvitsee asioida lääkärissä, virastoissa tms. ja jos mutsilla ei itsellään ole hirveästi töitä.

Edit: On nuo sitten välillä muuten vaan varsinkin papalla yökylässä, kun pappa ja mummupuoli usein pyytää.
Mutta ei me välttämättä sitten miehen kanssa edes lähdetä mihinkään, kokkaillaan ja pidetään leffa/saunailtaa kaksin kotona.

Tyttö 6,5 kk ja tänään oon ekaa kertaa lähdössä, tosin autolla.
Ja mies jää tytön kanssa kotiin.

Muutamia tunteja on ollut hoidossa kummitädillään, miehen siskolla tai isovanhemmilla, kun ollaan käyty syömässä (hääpäivänä) ja kaupoilla.

Jos nyt sattuu niin että jollain yhteisellä ystävällä on jotkut pirskeet jonne molemmat haluaa niin silloin. Näitä on todella harvoin. Ja tyttö on isänsä luona joka toinen viikko jotenka pääsen silloin aina riekkumaan jos siltä tuntuu.

esikoisen syntymän jälkeen( 01/01 ) 2krt sinä vuonna..sen jälkeen ainoastaan hääpäivänä(2004 ). mutta ensi kuussa olisi pitkästä aikaa tarkoitus lähtiä viihteelle.

Nyt täytyy sanoa, että oon HÄMMÄSTYNYT miten vähän äidit käy ulkona :o Itse menen aina kuin siihen on mahdollisuus. En voi sanoa meneväni joka viikonloppu luonnollisestikkaan, mutta kyllä mä parikin kertaa kuussa menen ihan helposti. Tyttö on sen illan joko isänsä kanssa tai sitten jos isäkin haluaa mennä omien kavereidensa kanssa niin menee tyttö naapuriin iso -mummolle hoitoon, jossa viihtyykin oikein mainiosti.
En näe siinä muutenkaan mitään pahaa jos tyttö esim. jää isänsä kanssa kotiin, miksikä äiti ei siis silloin voisi käyttää tilaisuutta hyödyksi ja lähteä kavereiden kanssa vähän tanssaamaan :)
Joillain toki se voi verottaa yhteistä aikaa seuraavana päivänä johtuen kankkusesta, mutta itse en koskaan kärsi kyseisestä vaivasta, joten voin helposti nousta aamulla tytön kanssa puuhiin :)

Meillä on vauva 1v1vko ja kertaakaan ei olla oltu viihteellä tai missään muussakaan jutussa raskauden alusta tähän päivään.
Eipä meillä ole tarvetta lähteä mihinkään viihdyttämään itseämme ilman vauvaa.
Hoidossa on ollut vain silloin kun mies työmatkalla ja mun on täytynyt käydä kampaajalla tai viemässä tavaroita kirpparille.