Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis ei voi olla totta, ootteko kaikki nuoria naisia ja jaksatte tosissaan käydä viihteellä ja jotkut jopa viikottain. siis kauheeta ja mummot hoitaa lapsia ja valittavat takanapäin ku omat lapset ei ymmärrä vaan tuppaavat pennut heille. huhuhu... oon nelikymppinen ja 6v sekä 2,5 v lapset. vanhempi on ollut 2 yötä äidistä erossa ja isi hoitanut ja nuorempi ei yhtään yötä. jos teette niitä lapsosia niin suosittele hoitamaan ne myös ite, eihän niitä isovanhemmille ole tehty...voin olla kadekkin koska itellä ei ole koskaan tuota hoitoapua ollut saatavilla.
joo, mun nähdäkseni eniten vauvoja yöhoitoon vievät nämä kolmikymppiset uraohjukset, ketkä aina vetoavat johonkin usan malliin (siellähän se porukka onkin ihan selväjärkistä, johtuisiko usalaisten hulluus osaksi juuri tuosta ettei ole äitiyslomaa?)
itse olen 25v äiti, ja lapseni ovat olleet 2 kertaa yöhoidossa, toisen kerran oltiin laivalla vuosi sitten, ja toisen kerran viime kesänä. ja vanhin lapsi on 3v
yleensä meillä nuorilla äideillä on vielä vanhemmat työelämässäkin, eli mahdollisuus yöhoitoihin on vähäinen.