Kuinka usein lapset hoidossa ja te olette viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
No mäpä kysyn sitten, että kertokaahan REHELLISESTI, että kuinka paljon lapsenne ovat hoidossa sen takia, että te olette viihteellä?

Meillä vauva nyt 3,5kk ja kerran kun mummo oli täällä käymässä niin me lähdimme viihteelle.

Viimeksi 3 vuotta sitten. Ja meidän viihteelle meno oli sitä, että käytiin syömässä, vuokrattiin keffa ja tultiin kotiin :D

Ai juu, oltiin me miehen kanssa miniristeilyllä viime vuoden toukokuussa.

No tuon nuorimman aikana 4kk olen tasan kerran ollut..ei kun 2 kertaa mutta kerran hoiti siis mun äiti ja toisella kertaa isä kun menin kamun kanssa kaija koon keikkaa kattoon. eli tämän vuoden aika 2 kertaa

me olaan käyty laivalla alkuvuodesta lapset mummulassa. sitten kesällä jatseilla ja mun veli tuli katoo tähän. tultiin sit kotiin kun tytöt nukku.
kaverin synttäreillä ja sama juttu toinen veli vaan.
ja toisen kerran laivalla lopukesästä käytiin. anoppi meillä lapsien kanssa.
ja nyt menee lauantaina yökylään kun pidetään pikujoulut.

että ehkä noin 2-3kk välein vaika edes silleen että joku tulis tähän meille illaksi kun ollaan pois ja lähtee sitten kun tullaan

Silloin kun on semmoiset juhlat joihin haluamme molemmat osallistua. Ehkä parin kuukauden välein. Mummolassa aina hoidossa, siellä viihtyy erinomaisesti ja mummi ja vaari ottaisivat useamminkin.

Ehkä kolme kertaa kuukaudessa yötä, jos menemme elokuviin.

Joskus myös ovat iltapäivisin hoidossa, jos haluamme mennä kiertelemään kahdestaan vaikka Jumboon, mutta kutsutaanko sitä viihteeksi?