kuinka usein itse käytte suihkussa?ja vaihdatte alusvaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "asd"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"asd"

Vieras
joo oon tosi ällöttävä...kävin viimeksi lauantai iltana ja kun olen ollut kipeenä niin ei oo pystyny ja huvittanu... heikko olo..mut nyt mietin et pitäskö mennä nyt kun vähän olo helpottunu vai aamulla. nyt saisin käydä rauhassa kun taas aamulla pitäs olla suunnilleen ovi auki kun käy pesulla. muuten käyn noin päivän parin välein normaalistikin. paitsi perseen pesu tietenkin melekin joka päivä.alkkarit vaihdan myös joka aamu.

suihkussa päivittäin, alapesu päivittäin eli aamupesun jälkeen uudet alusvaatteet ja iltapesun jälkeen uudet alusvaatteet. Kun olen kipeänä niin käyn suihkussa monta kertaa päivän aikana, se helpottaa oloani ja kun laitan hiukan vilpoiselle veden laskee kuume nopeaan.

käyn suihkussa joka toinen päivä, alapesu ja kainaloitten pesu joka päivä. Haluaisin kuivan nahkani tähden käydä harvemmin, mutta hiukset rasvoittuu niin nopeaan etten voi. Ennen kun oli pitkät hiukset, niin saatoin olla kolme päivää "samoilla hiuksilla". Föönaaminen ja muotoiluaineet tietysti tän aiheuttaa.

Joka ikinen päivä otan puhtaat pikkarit ja paidan samoja liivejä pidän useamman päivän. En normaalisti ollessa hikoile, vain urheillessa.

Joka päivä käyn suihkussa ja vaihdan alkkarit. Jos olen kipeänä niin sitten käyn harvemmin.

Käy vain nyt suihkussa se virkistää sua kun saa lian pois ja on mukavempi nukkua. Suihku huuhtoo sitä kipeää oloa pois.

mä en taas kovin illalla enne nukkumaan menoa pysty suihkussa käymään,en saa unta sitten ollenkaan. aamulla kiva käydä. yllensä käyn joka päivä mut kävin eilen ja tänään en ehtinyt melkein myöhästyin yhestä jutusta. pitää aamulla käydä.

Aamulla suihkussa ja puhtaat vaatteet. Sit uusiksi, jos olen lähdössä jonnekin menoille. Illalla käyn joykus vaahtokylvyssä, mut se on sellasta luksuskellumista sitten :)

Käyn joka ilta suihkussa ja vaihdan sen jälkeen puhtaat alusvaatteet, muutoin en pysty menemään nukkumaan, en vaikka olisin kipeä. Kipeänä nimenomaan haluan mennä suihkuun, tulee parempi olo. Usein aamulla alapesu ja sen jälkeen myös puhtaat vaaatteet

mä en tajua niitä jotka pistää likaiset vaatteet sukat ja farkut yms kun on käynyt suihkussa,ainoastaan pikkarit vaihtaa. tiedän ainakin yhden tapauksen...paitsi sen tapauksen mielestä ne vaatteet ei oo likaset jos on ollut esim edellisen päivä päällä... kyllä mä ainakin pistän ihan uudet ja puhtaat vaatteet. tai no joskus paita voi olla sama jos se haise ja oo kauan ollu päällä...mut en sukkia pistäs ainakaan:/

Kokosuihkussa ja hiustenpesulla käyn kerran kolmessa tai kahdessa päivässä koska mulla on atooppinen iho sekä kuiva luonnonkihara hius, mutta alapesut teen päivittäin ja samoin alkkareiden vaihdon.

Joka ilta suihkussa (en voisi mennä päivän jälkeen likaisena nukkumaan, ällö ajatus) ja puhtaat alusvaatteet, sukat ja paita päälle joka aamu. Päällyshousuja/hametta (kuten farkut tmv) en todellakaan pese joka käyttökerran jälkeen.

[QUOTE="kkkk";24936761]mä en tajua niitä jotka pistää likaiset vaatteet sukat ja farkut yms kun on käynyt suihkussa,ainoastaan pikkarit vaihtaa. tiedän ainakin yhden tapauksen...paitsi sen tapauksen mielestä ne vaatteet ei oo likaset jos on ollut esim edellisen päivä päällä... kyllä mä ainakin pistän ihan uudet ja puhtaat vaatteet. tai no joskus paita voi olla sama jos se haise ja oo kauan ollu päällä...mut en sukkia pistäs ainakaan:/[/QUOTE]

mun jalat ei hikoa (eikä haise) ja kotona mä käytän aina villasukkia. Siis pelkkiä villasukkia, ei mitään välisukkaa. Kesällä yhdet, talvella kahdet, nukkuessa alpakanvillaiset.
Ei niitä tosiaankaan tarvii joka välissä pestä. Töissä on pakko pitää nilkkasukkia, työkenkään ei villuri mahdu. Palelen siis sielläkin.

kokosuihkussa käyn ehkä kaks kertaa viikossa. siihen lisäks tarvittaessa pelkkä hiustenpesu jonain päivänä. hiukset ei oikeastaan rasvoitu lainkaan, tulee vaan lättänäksi. jos menen vähänkään märillä hiuksilla nukkumaan, on ne seuraavana aamuna aivan pystyssä. siksi pesen hiukset usein vaan aamusin mutta en tykkää käydä aamulla suihkussa kokonaan kun oon aivan jäässä muuten koko loppupäivän. alushousut vaihdan suihkukäyntien yhteydessä eli voi mennä kolmekin päivää samoissa. en myöskään koskaan tee alapesuja erikseen. koskaan ei ole mitään ongelmia ollut alapään kanssa. en hikoile lainkaan, vaatteet menee yleensä sen saman noin kolme päivää. en yleensä vaihda sukkiakaan siinä ajassa. jonkun mielestä olen varmasti ällöttävä, mulle tää sopii eikä kukaan ole ikinä valittanut hajuista tai mistään. sen sijaan on sanottu että olen aina niin huolitellun näköinen yms. joten kukaan tuttu ei varmaan tätä koskaan uskoisi.

Käyn varmaan 10-15 kertaa päiväs suihkus? Pieni ongelma täl hetkel.
Alusvaatteet vaihdan päivittäin, joskus parikin kertaa päiväs. Henk.koht. hygienia on supertärkeää mulle.

muoks. Normaalisti käyn 2-3 kertaa päivässä suihkussa.

Viimeksi muokattu:
te jotka käytte monta kertaa päivässä suihkussa ja vaihdatte vaatteet. Mistä ostatte vaatteet ja alusvaatteet. Meinaan pesu kuluttaa aika nopsaan niitä. Miten löydätte aikaa moiseen suihkutteluun?

[QUOTE="siis";24936918]te jotka käytte monta kertaa päivässä suihkussa ja vaihdatte vaatteet. Mistä ostatte vaatteet ja alusvaatteet. Meinaan pesu kuluttaa aika nopsaan niitä. Miten löydätte aikaa moiseen suihkutteluun?[/QUOTE]

Eipä noihin suihkuihin nyt mitenkään erityisen paljon aikaa mene - ellei sitten onnistu houkuttelemaan miestä mukaansa tms.
Aamulla suihku lenkin jälkeen ja sitten puhtaat , ihan taviskaupoista ostetut tavisvaatteet, päälle. Illalla suihku ennen unta ja nakuna petiin. Meinisiköhän hommaan yhteensä 10 minsaa päivässä - jos sitäkään.
:)