Kuinka tapasitte nykysen miehenne,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tutustuin netissä ja parin vkon päästä nähtiin kun hän antoi mulle kyydin Vantaalta Jyväskylään :D Siinä sit tapailtiin pari pvää ja seurusteluks muuttui. Pian alettiin yrittää lasta, tuli keskenmeno. Mentiin kihloihin, tulin raskaaks uudelleen ja mentiin naimisiin. Sittemmin poika syntyi ja onnellisesti ollaan koht oltu pari vuotta yhdessä.

Oltiin pääkirjastossa, minä alakerrassa, mies yläkerrassa ja juteltiin chatissa.
Olin jo lähdössä mutta jostain syystä jatkettiin juttua, jatkoa sovittaessa hoksattiin että ollaan samassa kirjastossa :D
Tavattiin pihalla, parin kuukauden päästä asuttiin jo yhdessä ja 10kk päästä saatiin esikoinen.
Just oli kolmas hääpäivä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Oltiin pääkirjastossa, minä alakerrassa, mies yläkerrassa ja juteltiin chatissa.
Olin jo lähdössä mutta jostain syystä jatkettiin juttua, jatkoa sovittaessa hoksattiin että ollaan samassa kirjastossa :D
Tavattiin pihalla, parin kuukauden päästä asuttiin jo yhdessä ja 10kk päästä saatiin esikoinen.

Oi ihana! Miten tajusitte että olitte samassa kirjastossa? =)

Tapasin Simon Riihimäellä... Mut se ei ollutkaan mun tyyppiä... :D Oikeesti, tavattiin jo lapsena, muistaakseni noin 3 vuotiaina. Äitimme oli tuttuja. Sitte miehen perhe muutti muualle, ja tapasin hänet taas kun oltiin 16 vuotiaita. Pian alettiin seurustella. Vuoden päästä erottiin. Tavattiin 20 vuotiaina sattumalta Helsingissä. Päädyttiin yhteen. :D Vuoden päästä naimisiin. Lapsi syntyi siitä vuoden päästä. :) Mieheni nimi on kyllä oikeasti Simo... :D

Liftasin sen kyytiin.Joutui pysäyttämään kolme krtaa auton,kun yrjösin. Vei kotia asti.Herras mies.Sen auton "pelkääjän paikan" ovi ei auennut ja jouduin kömpimään...

Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Liftasin sen kyytiin.Joutui pysäyttämään kolme krtaa auton,kun yrjösin. Vei kotia asti.Herras mies.Sen auton "pelkääjän paikan" ovi ei auennut ja jouduin kömpimään...

Ja ollaan siis oltu 16v yhdessä,naimisissa 12v ja neljä lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Oi ihana! Miten tajusitte että olitte samassa kirjastossa? =)

No siitä on jo vähän aikaa, en muista ihan tarkkaan, mut tais mennä jotenkin niin että mies halusi heti tavata, mulla oli kiire muualle, mutta oltiinkin samassa paikassa :D
Oltiin ns. tän kaupungin chatissa, eli tiedettiin että ollaan samasta kaupungista.

Kaverin syntymäpäivillä tavattiin ja oltiin eka ihan kaveri pohjalta kunnes hää sit vei mut reissuun ja siellä päätettiin muuttaa suhteen laatua ;) Melko pian siitä muutettiin yhteen,nyt naimisissa kolmatta vuotta,yksi lapsi =)

Vastasin sen ilmoitukseen treffimestassa, kirjoteltiin n. kuukausi ja sit tavattiin ja muutaman viikon sisään ruettiin seurustelemaan, puoli vuotta tapaamisesta niin kihlat, ja siitä vielä puoli vuotta kun mentiin naimisiin. Pari kk häitten jälkeen ruettiin yrittään lasta... Parin viikon päästä on 3v hääpäivä.

Yhteistyössä