V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Baarissa tavattiin,piti olla yhden illan juttu,mutta nyt naimisissa ja kaks lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Oltiin pääkirjastossa, minä alakerrassa, mies yläkerrassa ja juteltiin chatissa.
Olin jo lähdössä mutta jostain syystä jatkettiin juttua, jatkoa sovittaessa hoksattiin että ollaan samassa kirjastossa![]()
Tavattiin pihalla, parin kuukauden päästä asuttiin jo yhdessä ja 10kk päästä saatiin esikoinen.
Just oli kolmas hääpäivä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja no:Baarissa tavattiin,piti olla yhden illan juttu,mutta nyt naimisissa ja kaks lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:Liftasin sen kyytiin.Joutui pysäyttämään kolme krtaa auton,kun yrjösin. Vei kotia asti.Herras mies.Sen auton "pelkääjän paikan" ovi ei auennut ja jouduin kömpimään...
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Oltiin pääkirjastossa, minä alakerrassa, mies yläkerrassa ja juteltiin chatissa.
Olin jo lähdössä mutta jostain syystä jatkettiin juttua, jatkoa sovittaessa hoksattiin että ollaan samassa kirjastossa![]()
Tavattiin pihalla, parin kuukauden päästä asuttiin jo yhdessä ja 10kk päästä saatiin esikoinen.
Just oli kolmas hääpäivä :heart:
Oi ihana! Miten tajusitte että olitte samassa kirjastossa? =)