Kuinka tapasitte nykysen miehenne,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin yöllä keskustan grillillä, silloin alaikäisenä pörrttiin siinä lähistöllä.. Mies (oli just tullu baarista) kysyi
-Miks sää oot niin surullisen näköinen

MÄ: Mitä se sulle kuuluu..?

(ulkopuolinen) - Hei, tuo on oikeesti hyvä jätkä (kehuu jonku aikaa).

MÄ: No mitä sulle kuuluu?

Sit se tuli meille yötä ja nukuttiin mun sängyssä (vaatteet päällä).
Siitä on kohta 13v, 2lasta avoliitossa :heart:

Lukiossa tavattiin ekan kerran. Viitisen vuotta sen jälkeen kaverin luona tavattiin uudestaan ja siitä se sitten lähti. Puolen vuoden jälkeen muutettiin yhteen, vuosi tapaamisesta kihloihin. Avoliitossa ja kihloissa ollaan edelleen + 1 lapsi ja toinen tulossa. =)

oltiin lukiossa samalla luokalla, ihastuin siihen jo ekalla luokalla, ihastus senkun paheni vaan, enkä mitään uskaltanut sanoa. Sit se tuli kertomaan omasta ihastuksestaan kolmannen luokan kesällä, oli ollut yhtä pitkään ihastunut minuun :) Seukattiin vuosi, kunnes pistin poikki kun halusin lähteä maailmalle. Kahdeksan vuotta ja yhdet parisuhteet kokeneempina päästiin jatkamaan suhdetta. Nyt sitä on jatkunut kolme vuotta, kihloissa ollaan ja vauvaa yritetään. Onnellisempi en voisi olla.

Siita on 22 v aikaa. Meilla oli sh-opiston seka TKK yhteisbileet KY;lla. Tama oli kevatta. Miehen opiskelu oli loppusuoralla ja mina valmistuin kanssa kevaalla.Kesan jalkeen muutimme yhteen . Kihloihin menimme mun syntymapaivana samana talvena ja naimisiin reilu pari vuotta myohemmin Aika akkia haiden jalkeen tulin raskaaksi ja aloimme odottaa esikoista.Ikava kylla se paattyi kohtukuolemaan vk 25 +. Tulin uudestaan raskaaksi melko pian ja samaan aikaan muutimme ekan kerran miehen tyon perassa sitten ulkomaille.

Diskohelvetissä, minä olin 18 hän 21.
Erottiin ekan kolmen vuoden aikana kahdesti, sitten perustettiin yhteinen koti kun ei osattu erillään olla. Eka lapsi syntyi siitä kahden vuoden päästä.

Baarijonossa, jolloin en vielä kiinnittänyt huomiota vaan häpesin halloween asuani :ashamed: Kun tuli valomerkki heitti kasan käyntikorttjaan, kertoen että näillä saa pizzaa.. soitin kun pääsin kotiin... Avoliitossa olemme ja yhteisiä lapsia kaksi.

Yökerhossa tavattiin. Kaveri tavallaan huijasi meidät yhteen.

Olin toisen kanssa sokkotreffeillä, nykyinen mieheni seurasi meitä yökerhosta toiseen ja lähetteli mulle cocktaileja. Jossain vaiheessa sitten taisin olla tarpeeksi humalassa, koska sanoin deitilleni että kiitos kivasta illasta ja näkemiin, ja menin juttelemaan mieheni kanssa. Siitä se sitten lähti.

Oltiin tavattu ekaa kertaa jo kolmisen kuukautta aikaisemmin, ja muutama viikko ennen tuota iltaa viimeeksi. Sattumalta siis. Ystäväni tunsi nykyisen mieheni jo entuudestaan ja esitteli meidät toisillemme. Mies avautui ystävälleni siitä, että hän on kiinnostunut minusta, mutta kamu ei kertonut mulle mitään, kunhan vaan järkkäsi meidät samaan paikkaan ko. iltana :xmas:

Muutettiin yhteen kahden viikon kuluttua tuosta cocktail-illasta, 9 kk päästä oltiin naimisissa, nyt 8 yhteistä vuotta takana ja kaksi lasta :heart:

Yhteistyössä