kuinka paljon tuli painoa?

Lähtöpaino ennen raskautta oli 50 kg ja odotuksen aikana painoa tuli 20 kg lisää. Laitokselle jäi 10 kiloa ja tämän 7kk aikana on pois tippunu vielä 5 kg eli painan tällä hetkellä 55 kg. Mun puolesta tuohon lukemaan voi jäädäkin.
 
Peppilotta82
Lähtöpaino 55 kg ja nyt painoa jo 70,5 kg. Laskettu aika reilun viikon päässä. Neuvolassa sanoivat että iso osa painonnoususta johtuu nesteen kertymisestä. Mulla onkin aivan tajuttoman paksut jalat (=turvonneet) kun ei mahdu edes omat kumisaappaat jalkaan.. :/
 
Lähtöpaino mulla oli n. 75 kiloa. Viimesessä neuvolassa oli painoa mukavat 96 kiloa :eek: . Synnäriltä lähtiessä painoa oli 87 kiloa ja nyt kahdeksan kuukauden jälkeen ollaan taas noin 75 kilossa.

Nyt alkaakin taas kaikki alusta kovan työn jälkeen. Viides raskausviikko menossa ja yritän olla tällä kertaa syömättä kymmentä fazerin sinistä viikossa :kieh:
 
0205
Lähtöpaino olemmilla kerroilla 60kg, loppupaino 70kg, nyt (vauva 5kk)58kg ja jos menee samaan tahtiin kuin viimeksi niin tippuu viiteen kymppiin ennen joulua (imetys vie) "normaali" painoni on toi 60kg. Imetys on oiva laihdutus keino, valmistelu vaan vie aikaa =)
 
Mulla lähtöpaino oli 62kg , parhaimmillaan alkuraskauden pahoinvointien myötä tippui 57kg ja ennen h-hetkeä oli 67kg. Nyt painan n. 60kg, kun synnytyksestä on reilu kolme kuukautta. kun aloin odottaa, niin vähän oli ylipainoa. Nyt ois vielä tarkotus muutama kilo saada pois. :p
 
Turkkusesta
Minulle tuli painoa noin 9 kg ja lähtöpaino oli 58 kg, ja painoindeksi lähtöpainosta 18 eli hoikka. SYnnytyksen jälkeen sairaalasta lähtiessä oli enää pari kiloa ja nyt menty alle lähtöpainon ilman mitään yritystä. Synnytyksestä puoli vuotta. Ei mitään dieettiä raskausaikana, siis paitsi "listeria vapaaseen" pyrin. paino tuli lähinnä viikoilla 20-30. Sitten enää muutama kilo. Liikuin aika runsaasti ihan viimeiselle viikolle asti kun hyvin voin (siis punttisalilla ja kävelyllä kävin).
 
Minulle tuli 10 kg. Lähtöpaino oli 55 ja puoli kiloa. Siihen 55-54 kg ois kiva taas päästä.. ja pääsisinkin jos vain tuo mässäily ja pullailu vähentyisi. Eka viikolla synnytyksen jälkeen lähti 8-kiloa heti pois eli pari kiloa jäi. Jossakin vaiheessa minulla oli vain 1,5 kiloa ylimääräistä..nyt taas tullut pari kiloa lisää. Tyttäreni on nyt 6,5 kk. Imetys ei kyllä ole vähentänyt yhtään kiloja! Laihiksen voi kyllä nyt sitten aloittaa kun lopettaa imettämisen. Vaunuja pukkelemallakin lähtee kivasti:)!
 

Yhteistyössä