kuinka paljon tuli painoa?

marzu 82
ennen raskautta painoin 57 kg, painoa tuli koko aikana 21 kg lisää,synnytyksen jälkeen meni puol vuotta ja painoin sitte 56 kg. imetyksen loputtua tuli pari kiloa takas.
 
15 kg tuli, nyt vielä pari jäljellä... nyt olen normaalipainoinen, mutta omasta mielestäni läski. Se on vähän, että mihin on tottunut ;) Olen tyosi tyytyväinen kuitenkin itseeni nyt, kun 2 kk on kulunut synnytyksestä. synnärille jäi vissiin jotain 8 kiloa, loput lähti parissa viikossa. Mut siis nyt on vielä pari tiputettavana.
 
ekasta lapsesta 12 kg, joista suurin osa jäi synnärille. Parin kuukauen valvomisen ja imetyksen jälkeen olin 4 kg laihempi kun lähtöpainoni 65kg oli ollut:) Toisesta tuli 10kg lisää ja muutamassa kuukauessa putos jälleen niin, että paino oli 61kg. Nyt ootan kolmatta rv34 ja tähän mennessä tullut se 10kg, mutta en oo huolissani:imetys ja salilla käynti auttaa kiloja lähtemään. Laihdutus ei kannata vaan liikunnan lisääminen ja huomio ruokavalioon. Laihdutuksesta ei ole kuin hetkellinen hyöty...
 

raskauden lähtö oli 50kg sit se tipahti 39kg synnyteksen jälkeen nousi
pikkusen paino 45kg toisen lapsen raskauden alku oli 48kg sit se nous
50kg synnytyksen jälkeen lähti sit taas vähäsen oli 46,50kg nyt on pysynyt samassa en saa enää kiloja takasin vaikka yritän. :headwall:
 
lähtöpaino 49kg.
2 päivää ennen synnytystä 69.5kg eli painoa tuli 20.5 kg
kotia kun tulin, painoa oli lähteny 5kg.
Poika täyttää 16 päivä 3kk, ja mä painan 53kg.
En halua menettää enemmän paino, läskipussi vielä mahalla mutta en oo koskaan ennen voinu näin hyvin! :p
 
lähtöpaino ~38kg, paino pari päivää ennen synnytystä n.55kg. Eli noin 17kg tuli. Laitokselle jäi 10kg ja paino tippui 40kg noin kuukausi synnytyksen jälkeen. Siinä samassa se on pyörinyt siitä lähtien. Olen ruumiinrakeenteeltani hoikka, eikä kiloja kerry vaikka niitä haluaisinki. Mutta niillä mennään mitä luonto tarjoaa. :D
 
Painoa kertyi 26kg, laitokselle jäi n.3kg( :eek: ) mutta 18kg putosi parissa kk:ssa itsestään, oli kyllä nestettä todella paljon tuosta painosta,ei pelkkää silavaa! ;) Sillä paino tippui _kuin itsestään_ ilman laihdutusta... no, se 5kg jäi sitä itteään, mutta melkein kaiken ehdin tiputtamaan ennen kuin kakkonen sai alkunsa :) eli paino kävi tuolla n.96kg! :saint:
 
Lähtöpaino 57kg. Kiloja tuli n. 18. Synnärille niitä jäi vain noin 3-5kg, koska synnytyksen jälkeen keräytyi vielä paljon nestettä (hyvä kun mahtui sairaalatossut niihin norsunnilkkaisiin jalkoihin!).
Nyt synnytyksestä n. 2,5kk ja painan 60kg. Tavoittelen kuitenkin toissakesäistä 54kg painoa.. eiköhän sinne vielä päästä. :)
 
jokkaisesta tullu 8-10kg.kaikki lähti pois ajan myötä.nyt 5.ootusaikana tullu 11kg.rv 29. :headwall:
kysympä että miten teillä on nui hirveitä määriä jääny laitokselle????mulla ei koskaan jää kun pari kilua |O mutta eka kuukausien aikana karisee suurin osa pois...
 
Esikoista ootellessa tuli 20kg.. joista noin 8jäi sairaalaan.
loput lähti 9kk itsestään.
pikkukakosen kohdalla tuli 25kg joista 9jäi kans sairaalaan ja loppuja sulattelen parhaillaan..poika 4kk ja pano 64kg..
alku paino molemmissa 53kg (163cm pitkä)
 
Minulla tuli ensimmäisestä reilu 17kg, kaikki ja enemmän lähti pois, niin että 2kk synnytyksestä painoin vähemmän kuin ennen raskautta.
Nyt toisesta tuli melkein 20kg, vielä ei ole kaikki lähtenyt, eikä varmaan lähdekään, mutta tavoitteena olisi saada vielä yhden koon verran pienemmät farkut jalkaan.. Tosin synnytyksestä vasta kuukausi..
Kaikki on saanut tulla, koska olin alipainoinen ja kaikki saa jäädä mitä jää, epäilen kyllä ettei paljon jää. Itsestään on kaikki lähtenyt, mitään en ole jaksanut asian eteen tehdä. Onneksi, sillä muutoin kyllä kilot jäisivät.. :whistle:
 

Yhteistyössä