heips! Mulle on tullut painoo tosi paljon enkä oikeen ymmärrä sitä. Syön terveellisesti saman verran kuin ennenkin. Niin painoa on tullut 20kg ja olen viikolla 24, joten ei hirveesti naurata. Turvotusta on ollut jo viikolta 18, mutta kaikki arvot olleet kunnossa. En jaksaisi itse hirveesti murehtia, vaikka neovolassa sanottiin ettei paino saisi enää nousta... en kyllä ymmärrä miten se
on mahdollista. En kyllä syömättäkään pysty olla. En kyllä oikeen keksi mihin se
ylimääräinen on tullut, ku lantiofarkut ja pusakat mahtuu, ei tietenkään rintojen ja masun kohdalta. Päätin kyllä ennen raskautta, että en aio murehtia kiloja ku
vasta synnytyksen jälkeen, mutta kuvittelin lihovani sen 12kiloa vain. Olen aina ollut tosi urheillullinen ja hoikka/laiha. Yx syömishäiriökin takana päin. Tekisi mieli sanoa niille neovolantädeille et niin kauan ku arvoissa ei ole mitään vikaa ja minä+vauva voidaan hyvin niin en jaksaisi pilata päivääni turhilla hössötyksillä
kaikki me ollaan yksilöitä. Noh ymmärrän ettei ne siellä turhaa hössötä, mutta en näe syytä paniikkiin ennen kuin jotain ilmenee, eikä mulla oo ollu minkäänlaisia vaivoja ton turvotuksen lisäksi. Onko muita jolla olis ollu vastaavaa