kuinka paljon tuli painoa?

:headwall: painoa tuli ainakin 21kg,näyttäis sairaalaan jääneen n.6kg vaan,vaik poika ja istukka jo painoi yht.5220..oma vaaka voi kyl näyttää mitä vaan :whistle: sairaalassa ei punnittu ja mul on nyt viikko synnytyksestä.lähtöpaino oli 63 ja viimesin punnitus näytti 84,5 :eek:
 
Mulle tuli 17kg ja lähti 20kg Laitokselle jäi ekat 10kg (suurin osa turvotusta) ja loput 10kg muutomassa kuukaudessa. Nyt pahainen puntari alkaa taas näyttämään samaa kuin ennen raskautta, kun lopetin vähän aikaa sitten imetyksen. :|
 
Mulle ekasta tuli yli 30 kg lisää,lähtöpaino silloin oli 51kg. Onneksi niistä kaikki lähti reilun puolen vuoden aikana pois.. Nyt pikkukakkosesta tuli 23kg ja synnytyksestä aikaa reilu kuukausi. Lähtöpaino myös tähän raskauteen oli 51kg,10kg vielä ollaan plussalla.
 
Esikosta mulla tuli 20kg, mitkä oli kaikki lähes turvotuksia. Neiti synty rv26+5, eli muuten ei painoa ollu kertynyt. Kaikki jäi onneks sairaalaan. Saivat kyllä hoitsut juosta tyhjentämässä pissapussia synnytyksen jälkeen tiuhaan tahtiin.
 
Ennen ensimmäistä raskautta painoa oli 53kg.
Esikoisesta painoa tuli lähemmäs 30kg (oli raskausmyrkytys eivätkä kengätkään mahtuneet jalkaan kun olin niin turvoksissa) ja viimeisillään paino oli 80kg..

Toisesta painoa tuli 18kg.

Kolmannesta on nyt kertynyt 8kg (rv 37 meneillään).
 
Raskausmyrkytys, JÄRKYTTÄVÄT turvotukset ja 40 kiloa. Kamalaa siis. Nyt synnytyksestä 3 viikkoa, lähtenyt jo lähemmäs 20 kiloa. Ja edelleen paljon nestettä kropassa, että ei onneksi pelkkää läskiä. Raskaaksi tullessa tosin alipainoa muutamat kilot, että ei tartte todellakaan 40 kiloa edes lähteä.
 
viimesimmästä raskaudesta tuli tasan 8,0kg lähtöpaino oli 57,5kg ja päivää ennen synnytystä nlassa painoin sen 65,5kg. tässtä viimeisimmästä on tullut kaikista vähiten, samoin lähtöpaino oli alhainen.

muista raskauksista(2kpl) tullut noin 9-11kg... ja
ensimmäisestä tuli sen 18kg... :whistle:

niin ja jokaisesta kaikki lähteny n.2 viikossa-kuukaudessa.
 
heips! Mulle on tullut painoo tosi paljon enkä oikeen ymmärrä sitä. Syön terveellisesti saman verran kuin ennenkin. Niin painoa on tullut 20kg ja olen viikolla 24, joten ei hirveesti naurata. Turvotusta on ollut jo viikolta 18, mutta kaikki arvot olleet kunnossa. En jaksaisi itse hirveesti murehtia, vaikka neovolassa sanottiin ettei paino saisi enää nousta... en kyllä ymmärrä miten se
on mahdollista. En kyllä syömättäkään pysty olla. En kyllä oikeen keksi mihin se
ylimääräinen on tullut, ku lantiofarkut ja pusakat mahtuu, ei tietenkään rintojen ja masun kohdalta. Päätin kyllä ennen raskautta, että en aio murehtia kiloja ku
vasta synnytyksen jälkeen, mutta kuvittelin lihovani sen 12kiloa vain. Olen aina ollut tosi urheillullinen ja hoikka/laiha. Yx syömishäiriökin takana päin. Tekisi mieli sanoa niille neovolantädeille et niin kauan ku arvoissa ei ole mitään vikaa ja minä+vauva voidaan hyvin niin en jaksaisi pilata päivääni turhilla hössötyksillä
kaikki me ollaan yksilöitä. Noh ymmärrän ettei ne siellä turhaa hössötä, mutta en näe syytä paniikkiin ennen kuin jotain ilmenee, eikä mulla oo ollu minkäänlaisia vaivoja ton turvotuksen lisäksi. Onko muita jolla olis ollu vastaavaa
 
ruu
Mulla tuli raskauden aikana n.21kg. Viikko synnytyksen jälkeen painosta oli lähtenyt 12kg. Turvotusta oli aika paljon. Lähtöpaino ennen raskautta oli 66kg. Viikko synnytyksen jälkeen painoin 75kg. Nyt synnytyksestä on 5,5kk ja painan n. 69kg. Olen imettänyt vauvaani. 3 kiloa siis vielä lähtöpainoon.
 
Esikoisesta tuli 7,5kg, lja lähti 14 heti parin viikon sisällä synnytyksestä. Kuopuksesta tuli vähän yli 6kg ja nekin kyllä lähti oikeastaan heti.
Vatsanahka on silti vielä vähän löysempää kun ennen tokaa raskautta.
 

Yhteistyössä