kuinka paljon tuli painoa?

Molemmissa raskauksissa lähtöpainoni oli 59 kg, mikä on ihan normaalipainon rajoissa, mutta noin 5 kiloa enemmän kuin toivoisin. Mulle se tavoitteellisin paino ois siellä 54 kg luokkaa.

Esikosta paino nousi 13 kg, siitä jäi läskinä 3 kiloa, jotka suli itsestään pois seuraavan puolen vuoden aikana.

Kuopuksesta paino nousi 11 kg ja siitäkin jäi läskiä 3 kiloa, joita olen nyt tuskalla laihduttanut persmuksistani. Se urakka sentään on ohi, mutta 9 kk siihen meni.

Nyt laihis jatkuu ja vielä ekstra 1,5 kiloa on lähtenyt. Tätä vauhtia kun jatkuu, niin ehkä tuohon 54 vielä joskus päästään...

 

Mulle tuli painoa n.20kg josta jäljellä vielä n.5-6kg. Painoin siis raskauden lopulla vähän päälle 90kg, huh huh..Suurin osa jäi onneksi jo laitokselle, nuo loput on sit ollutkin vähän tiukemmassa lähtemään :(
 
raskauden aikana tuli 12kg joista lähti (synnytyksestä oli kulunut viikko) 10kg. Nyt kun synnytyksestä on 9kk on painoa tullut hirveesti lisää aaaaaargh. Sitä ei huomannu että syö väärin kun täysimetyksen aikana piti syödä ihan sairaasti.
 
rita82
lähtöpaino oli 60kg, raskaus toi 13kg eli 73kg painoin loppuvaiheessa.....8kg jäi synnärille ja loput suli pois.Nyt painan 53 ja seuraavaa odotellaan parasta aikaa, ekoilla viikoilla vasta :)
 
EVE-77
Ensimmäisestä lapsesta tuli lähes 20kg.
Toisesta 12kg.
Kolmannesta 13kg.

Ennen lapsia painoin reilu 55kg ja nyt kolmen lapsen jälkeen 70kg. Koskaan ei siis ole pitkä imetyskään saanut kiloja vähenemään.
Tarkoitus olisi aloittaa laihis sitten kun nuorimmaisen imetys on loppunut, eli joskus vuoden päästä..
 
mun lähtöpaino oli 48kg
pari viikkoa ennen synnytystä mitattiin 68kg!!eli painoa tuli AINAKIN se 20kg. pari viikkoa synnytyksen jälkeen painoin 56kg ja nykyään n.53kg.paljon oli nesteturvotusta mikä osaltaan selittää painon hurjan nousun.
 
esikosta tuli 17 kiloa, suurin osa varmaan nestettä koska tosta kymmenen jäi sairaalaan ja loput lähti parin viikon aikana.
kuopuksesta tuli reippaasti yli 20kg, ja siitäki joku 10 jäi sairaalaan, loput lähti seuraavien viikkojen aikana. oon siis kummanki nimiäisissä ollu kumminki takasin normaalipainossa, joka on jotain 55kg luokkaa.
 
mammuska23
esikon kanssa 30kg :eek: tuli ja kakkosen kanssa "vain" 14kg.. kakkosen kanssa päivää ennen synnytystä painoin tasan 100kg :ashamed: , siitä onneksi ainakin 20 lähtenyt synnytyksen jälkeen ja vauva nyt7kk.
lisää pitäisi saada ja paljon jotta olisin mitoissa ennen lapsia.. =)
 
Lähtöpaino 53 kg, raskauden aikana lisää tuli 13 kg, kaikki lähti heti synnytyksen jälkeen, mutta vauvan ollessa 8 kk, oli 10 kg tullu takaisin (söin suklaata). Nyt siis 63 kg! Täytyis saada ainakin 5 kg pois ennen uutta raskautta...
 

Yhteistyössä