Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Onneksi en ole joutunut hakemaan sossusta rahaa lastentarvikkeita varten :|
Mutta niille, jotka siihen apua tarvitsevat, suon sen kyllä. Ehtona voisi tosin olla vaikkapa se, että niiden pitää olla käytettyjä...
Itse ostin uudet :saint:
Mut sen voin sanoa rehellisesti, että kertaakaan ei ole tarvinnut sossussa asioida pojan syntymän jälkeen, ja siitähän on pian jo vuosi aikaa