Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:350? alkutarpeisiin sis.vaunut. Turvakaukalon vuokra n. 40?, 150? turvaistuimeen ja 170? rattaisiin. Kainuun alue.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Eikö kukaan ole tarvinnut apua lastentarvikkeiden ostoon?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaiset tulot saa olla, jotta voi hakea rahaa? Meillä mies työtön, saa kuitenkin liiton rahoja. Itse kotihoidontuella. Elellään näillä justjajust, mutta on tuo sossussa käyminenkin käynyt mielessä. Irtoaako sieltä yleisesti ottaen helposti vaikka ruokarahaa tai maksavatko he esim. sähkölaskuja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaiset tulot saa olla, jotta voi hakea rahaa? Meillä mies työtön, saa kuitenkin liiton rahoja. Itse kotihoidontuella. Elellään näillä justjajust, mutta on tuo sossussa käyminenkin käynyt mielessä. Irtoaako sieltä yleisesti ottaen helposti vaikka ruokarahaa tai maksavatko he esim. sähkölaskuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Minä odotin esikoistani..Asuin yksin ja tein toisen ihmisen 40% työaikaa..En saanut mitään ja kemissä asuin silloinLainaa tarjosivat..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja silloin joskus:Kaveri sai 60e turvakaukaloon(käytetty),300e vaunuihin ja pinnasänkyyn 70e.
Me olisimme saaneet rahaa vaunuihin,mutta emme ottaneet rahaa vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja silloin joskus:Kaveri sai 60e turvakaukaloon(käytetty),300e vaunuihin ja pinnasänkyyn 70e.
Me olisimme saaneet rahaa vaunuihin,mutta emme ottaneet rahaa vastaan.
Pinnasänkyyn 70? kun uusia saa jo 50?:lla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Minä odotin esikoistani..Asuin yksin ja tein toisen ihmisen 40% työaikaa..En saanut mitään ja kemissä asuin silloinLainaa tarjosivat..
![]()
aika kurja tilanneIhan reilua ei tuo rahan jakaminen kyllä ole!
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja silloin joskus:Kaveri sai 60e turvakaukaloon(käytetty),300e vaunuihin ja pinnasänkyyn 70e.
Me olisimme saaneet rahaa vaunuihin,mutta emme ottaneet rahaa vastaan.
Pinnasänkyyn 70? kun uusia saa jo 50?:lla![]()
Ja vaunujakin saa uutena tuolla 300e:lla..
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja silloin joskus:Kaveri sai 60e turvakaukaloon(käytetty),300e vaunuihin ja pinnasänkyyn 70e.
Me olisimme saaneet rahaa vaunuihin,mutta emme ottaneet rahaa vastaan.
Pinnasänkyyn 70? kun uusia saa jo 50?:lla![]()
Ja vaunujakin saa uutena tuolla 300e:lla..
Alkuperäinen kirjoittaja silloin joskus:Kaveri sai 60e turvakaukaloon(käytetty),300e vaunuihin ja pinnasänkyyn 70e.
Me olisimme saaneet rahaa vaunuihin,mutta emme ottaneet rahaa vastaan.