kuinka monta kaveria teil on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
kuinka monta kaveria teillä oikein on?
itellä ei oo oikeastaan yhtään.. niin. jos mun siskoja ei lasketa mukaan ni ei yhtään!!!
niin surullista ku se on niin mulla ei oo yhtään kaveria!!! =(

Yksi paras ja rakkain :heart:

Neljä sellaista joiden kanssa nähdään säännöllisen epäsäännöllisesti ja pidetään yhteyttä melkein päivittäin

lisäksi hyvänpäivän-tuttuja yli 10kpl

mutta he kaikki varmasti korvaavat sen että sukulaisten kanssa olen tosi vähän tekemisissä

1 jos sitäkään. Jos omaa miestä ei lasketa. Tähän alkaa olla jo tottunu, ettei niitä kavereita ole...

Oikeesti, mä en edes tiedä mitä se on, ku on joku semmone läheinen ystävä, jolle vois kertoa kaiken vapaasti...

Hmm... Ystäviä, siis sellaisia mille voi itkeä ja kertoa kaiken, on 7 ja semmosia hyviä kavereita joku parikymmentä ja sit semmosia potentiaalisia kavereita onkin paljon enemmän :) Vaikea selittää, mutta kuitenkin paljon!

siskosi ovat sitten myös kavereitasi. ja se on kunnioitettavaa! :)
mulla on välit jotenkin viilentyneet veljieni kanssa, ja kyllä se harmittaa.
ennen puhuttiin ja tavattiin useasti.
nyt on hyvä jos kerran viikossa soitellaaa ja puhutaan pikanen puheluyu. :/

Sydänystäviä 4, ystäviä paljon ja hyvänpäiväntuttuja kamalasti.
Just laskettiin vieraslistaa tupaantuliaisiin; 26 hlöä ja siitä jäi ainakin 5 ihmistä pois ketkä tiedetään ettei oo silloin maisemissa.

no onneksi joillain on edes kavereita....kellekähän mä soittasin ja pyytäsin rantsuun meijän kanssa tai hiekkalaatikolle....no jaa...ollanpa taas kaksin siellä...tähän on MELKEIN jo totuttu...mutta olis se aikuisseura JOSKUS edes kivaa :( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja yksin:
itellä ei oo oikeastaan yhtään.. niin. jos mun siskoja ei lasketa mukaan ni ei yhtään!!!

mä voin olla sun ystävä;)!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Olen taas oikea persereikä mutta tuli mieleen että voiko sen ns päättää että hei, mä olen sun ystävä? Eikö ystävilläkin pidä olla sellaista "sielujen sympatiaa" kuin rakkaudessakin? eihän sitä nyt kenen tahansa kanssa ole :ashamed: ?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

Olen taas oikea persereikä mutta tuli mieleen että voiko sen ns päättää että hei, mä olen sun ystävä? Eikö ystävilläkin pidä olla sellaista "sielujen sympatiaa" kuin rakkaudessakin? eihän sitä nyt kenen tahansa kanssa ole :ashamed: ?

Mä oon samaa mieltä tässä! Olen tavannut ihmisiä, joista ei vaan olisi mun ystäviksi. Kyllä sen vaan "aistii".

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

oot sinäki meleko tosikko!!vähä huumoria ja sellasta sympatiaa hei:)!!!!!helposti sitä voi näinki tutustuu ja vaikkapa ystävystyä..

Yhteistyössä