kuinka moni....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavallinen tallaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tavallinen tallaaja

Vieras
tuntee itsensä usein yksinäiseksi? itellä tuo olo tulee tosi usein...ystäviä ei ole oikeastaan olleskaan, tai ainakaa sellasia jotka pitäisi myös minuun yhteyttä. Aina saan olla se joka ottaa yhteyttä ja nykyään en edes viitsi vaivautua kun tiedän ettei ketään kiinnosta mun kuulumiset. Mulla on lapsia jotka on kuitenkin paljon isällään ja uus mieskin, mutta hän asuu vielä eri kaupungissa. Asiaan tulee kyllä muutos kun muutetaan yhteiseen kotiin tuonne kaupunkiin missä mies asuu. Nyt on alkanut mietityttään että kuinka yksin siellä sitten olen kun lapset ei ole meillä ja mieskin omilla menoillaan. ei ole ketään ketä pyytää kaupoille kierteleen tai kahville tai muuten vaan turisemaan... Tää on ehkä pieni murhe joillekkin mutta itelle aika iso kun kuitenki olen mielestäni sosiaalinen ihminen joka tykkäis tehä muutakin ku vaan nyhjätä itekseen kotona :(

Sama täällä. Tosin tuo mies asuu täällä, mutta on paljon töissä. Ja ite saa kaikille kavereille soitella ja kutsua itse itsensä kylään, jos ei jaksa meille pyytää. Liikun sitten paljon lapsien kans aina jossain. Onneks sain uuden auton itselleni ni pääsee hyvin eikä tarvi olla kotona ku ukko tulee ja tarttis autoa. :)

Yhteistyössä