Kuinka moni on käyttänyt klinikan terapeutteja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nea

Jäsen
19.04.2004
151
0
16
...tai käynyt muualla puhumassa asiasta?

Mä niin usein mietin että haluais puhua jonkun kanssa, ku lähellä ei ole ketään jolla olis samanlainen ongelma, vaikkakin pari kenen kanssa asiasta voin puhua. On mulla kyllä ollu ennen tätä lapsettomuuttakin sama olo, että on selvittämättömiä asioita, jotka haluaisin selvittää varsinkin ennen kun saan oman lapsen! Pieniä asioita joista voi kasvaa isoja :ashamed:

Onko kukaan käynyt fertinovan riitan juttusilla? Kyseinen henkilö ainakin tuntuu erittäin mukavalta, mutta kynnys varata oikea aika on tosi korkea. Sitä onkin varmaan koitettu madaltaa just sillä, että siellä käydessä joutuu yleensä riitan huoneen kautta syystä tai toisesta!

Mielellään kuulisin muiden kokemuksia tai suosituksia henkilöistä ja siis helsingissä tai espoossa!! Riitta ainakin on seksuaaliterapeutti mutta ei mielestäni tarvitsis olla kun tavallinen terapeutti joka tietää myös lapsettomuudesta...

-Nea :heart:

Joensuun polilla on mahdollista puhua terapeutin kanssa, mikäli kokee tarpeelliseksi. Jo heti ensimmäisellä käynnillä tarjottiin mahdollisuutta ja kehoitettiin soittamaan heti, kun siltä tuntuu.

Itse en ole kertaakaan mahdollisuutta käyttänyt. Puhun jo muutenkin tästä asiasta paljon ja puran niin pahaa oloa pois..

Yhteistyössä