Kuinka moni tykkäs niin paljon raskausmasustaan,

  • Viestiketjun aloittaja valtava vatsa
  • Ensimmäinen viesti
valtava vatsa
ettei halunnut raskausajan loppuvan :)

olenko ainoa laatuaan? :D

mulla on 39+5 ja itken täällä jo masuani, en haluisi luopua tästä, toki ihanaa kun vauva syntyy, mutta tää valtava vatsa on ihana <3 sama oli esikoisesta, tästä osaa eritavalla vaan nauttia. :)
 
valtava vatsa
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No en todellakaan, kadehdittava olotila sulla :D

Ei taida vatsa sitten kummemmin painaa/vaivata?
Kyllähän tää painaa ja vaivaa kun vauvasta povataan ainakin 4.5kg:sta. mutta silti, kaikkine vaivoineen tää on ihana <3
 
Ekaa häpesin ja peittelin niin, että osa kavereista huomasi vasta viimeisen kuukauden aikana. Maha ei ollut kovin iso. :ashamed:

Toisen raskauden mahaa palvoin. Varmaan tätä kolmannenkin raskauden aiheuttamaa pyöristymää sitten aikanaan.
 
:wave: Mä tykkäsin tosi paljon esikoisen kohdalla masusta ja sit pojan synnyttyä masua tuli kauhee ikävä vaikka olikin ihanaa että poika oli nyt siinä! Masu oli niin ihanan pieni loppuun saakka, että siitä ei ollut minkäänlaista vaivaa! :heart:
Nyt odotan toista ja kyllä masu on nytkin ihana! :heart:
 
Mä tykkäsin alusta melkein loppuun saakka. Siis rakastin :heart: Loppu aikana vatsa oli sitten jo TOSI iso ja mulla oli aikas tukala olo........Eilen plussasin joten toivotaan että taas saan nauttia masusta..... =)
 
Misty
Minä! Olisin voinut pitää sen masun ikuisesti, vaikka se olikin loppuvaiheessa jo aika iso. Mutta olin raskausaikana hyvävointisempi kuin koskaan, ja vieläkin muistelen sitä elämäni onnellisimpana aikana. :heart: Vaikka tietysti elämä on ihanaa sitten lapsen synnyttyäkin, mutta kaikki se odotus, jännitys ja raskauden seuranta... Sitä jotenkin vaan niin tiesi että jotain ihanaa tapahtuu mutta mikään ei elämässä silti ollut vielä muuttunut, sai mennä ja tulla kuten ennenkin... Voih, se oli ihanaa. :)
 
firequeen
MINÄ!!! harmitti kun oli talvi, olisin tahtonut esitellä kaunista pallomahaani bikineissä ja tiukoissa topeissa... neiti nyt 1v ja vieläkin ikävöin mahaani :D asiaan voi tietysti vaikuttaa se, että läskit kertyvät aina mahaani ja saan jatkuvasti vetää nolona ihroja sisään MUTTA raskausaikana painelin polleana maha esillä ja olin niin tyytväinen kroppaani :D olin mielestäni todella seksikäs sillon, kun tissitkin kasvoivat
 
Onhan tämä maha ihana mutta osaa se olla rasittavakin. Tai en tiedä onko syynä maha vai sen asukas sisällä. Aina pitää muistaa esim. kyykkiä rauhallisesti ettei äkkinäisesti, muuten vihlasee niin että säkkijärvenpolkka soi korvissa seuraavan viikon ja lonkat väsyy sun muuta mukavaa.
 
mami
Minä tykkäsin, vaikka kaksosmaha oli VALTAVA.

Tuottihan se iso maha vaivojakin, ja sain kauhiasti huomiota osakseni loppuvaiheissa, mikä oli hämmentävää (mm. kaupan kassat kyseli, että syntyykö kohta, mihin minä, että puolitoista kuukautta vielä jäljellä).

Nyt saisi tuon mahan rippeet kyllä häipyä! :)
 

Yhteistyössä