Kuinka monella oma mies on paras ystävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja waimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

waimo

Vieras
Tuli tosta Nti Nasun jutusta mieleen.
Kuinka monella oma mies on SE paras ystävä?
Mulla näin on,ei ole parasta nais ystävää...kavereita vaan.
Ja toi kummi juttu,kenetköhän pyytäis kuopuksen kummiksi?
Mies haluaa varmaan parhaan kaverinsa...mutta mun puolelta ei oo sopivia...

Toki mies on paras ystäväni, rakastaja ja kumppani, kuten Rukoilijasirkka jo sanoikin. Mutta on mulla myös kaksi erittäin rakasta YSTÄVÄÄ. Toisen olen tuntenut 2-vuotiaasta ja toisen 7-vuotiaasta. Molemmat ovat kummeja lapsillemme. :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Toki mies on paras ystäväni, rakastaja ja kumppani, kuten Rukoilijasirkka jo sanoikin. Mutta on mulla myös kaksi erittäin rakasta YSTÄVÄÄ. Toisen olen tuntenut 2-vuotiaasta ja toisen 7-vuotiaasta. Molemmat ovat kummeja lapsillemme. :heart: :heart:

Juu, mulla on lisäksi erittäin hyviä ystäviä, pitkäaikaisia, lapsuudesta tuttuja.. Mutta heilläkin taitaa oma mies olla se kaikkein läheisin ihminen.

Mulla. Oltiin parhaita ystäviä jo ennen varsinaisen yhteiselomme alkua.

Tosin on mulla muitakin hyviä naispuolisia ystäviä, joille voi asioista puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Mulla. Oltiin parhaita ystäviä jo ennen varsinaisen yhteiselomme alkua.

Tosin on mulla muitakin hyviä naispuolisia ystäviä, joille voi asioista puhua.

Meni vähän senat sakasin, eli mun mieshän ei ole naispuolinen....:laugh:

Ei. Mies on rakastaja, tuki ja turva, elämänliekki, isä lapsilleni, tärkeä ja rakas, kumppanikin, tavallaan ystävä mutta ei kuitenkaan. Tosiystäviä mulla on onnekseni monta, useimmat niitä, jotka olen tuntenut lapsesta saakka ja kavereita ja tuttuja lisäksi.

Mulla on paljon erittäin läheisiä, tärkeitä ja rakkaita ystäviä. Mutta ystävä ylitse muiden, se ainoa maailmassa joka tietää luurangotkin kaapistani, on rakas mieheni.

Edellisessä 5-vuotta kestäneessä suhteessa ei ystävyys koskaan noussut tälle tasolle, eli ei ole itsestäänselvyys tämä ihana ja tärkeä ystävyytemme.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mullakin mies on paras ystävä. Minun luotettu henkilö, rakastaja ja kumppani. :heart:
Sama täällä. Lisäksi on läheisempää läheisempi naispuolinen ystävä, jonka kanssa ollaan oltu paita ja peppu jo yli 15 vuotta. 800km välissä ei häiritse :)

Monta läheistä ja hyvää ystävää on mun elämässä. Mies on tietty myös ystäväni, mutta on vaikeaa sanoa kuka on ystävänä parempi -mieheni vai naispuoliset ystäväni. Mieheni kanssa viihdyn paremmin kuin kenenkään muun, hän tajuaa mun jutut ja hän on mulle se läheisin. Nauramme paljon ja tunnen todellista kumppanuutta. Mutta jos meille tulisi koskaan ero, niin se ystävyys loppuisi siihen. Mun naispuolisten ystävien kanssa en usko 'eron' koskaan tulevan. Samat parhaat ystävät on olleet lapsesta saakka ja he ovat mulle henkireikä.. Joten on tietenkin mieheni paras ystäväni, mutta tällaisella 'ehdolla' kuitenkin..

Se on vähän kakspiippuinen juttu, toi mies parhaana ystävänä.. Mullakin oli niin, ja nyt eron koittaessa tuntuu ettei ole enää ketään :( Ei saisi laittaa kaikkia munia yhteen koriin, niinku sanotaan :/

Yhteistyössä