Kuinka mä keksin ittelleni tekemistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Pojat lähtee huomenna kolmeksi yöksi pois ja lauantain koiraki lähtee mummolaan, ukko varmaan lähtee rekkahommiin :o Eihän mulla oo mitään tekemistä, makaan sohvalla ja syljeskelen kattoon... mä sen katon kumminki joutuisin siivoamaan, eli ei syljeskelyä :kieh:

En tosiaankaan siivoa, ehkä mä voin vaan maata keskellä olkkarin lattiaa... tekemättä mitään!!! :D

Prof Kaksimieli: Mä voisin keksiä jonku ystävänkirja tyyppisen kyselyn ja onkia kaikista extra-hyödyllisiä tietoja :whistle: Ja tottakai kirjata tietoni ylös vihkoon, että pysyy tallella :D

Mun teksi kyllä mieli mennä ulkokirppikselle myymään, jos ilman sallii, mutta ei musta oo kantamaan noita kamoja :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
En tosiaankaan siivoa, ehkä mä voin vaan maata keskellä olkkarin lattiaa... tekemättä mitään!!! :D

Prof Kaksimieli: Mä voisin keksiä jonku ystävänkirja tyyppisen kyselyn ja onkia kaikista extra-hyödyllisiä tietoja :whistle: Ja tottakai kirjata tietoni ylös vihkoon, että pysyy tallella :D

Mun teksi kyllä mieli mennä ulkokirppikselle myymään, jos ilman sallii, mutta ei musta oo kantamaan noita kamoja :snotty:

Kannattaa tehdä tuollainen kysely, minä vastaisin ainakin mitään salaamatta tai lisäämättä, ja mahdollisimman nopeasti! Toki ne kannattaa kirjoittaa kaikki ylös, jossain vaiheessa voi käyttää niitä hyödyksi jos joku alkaa soittaa suutaan ;)

Pyydät jonkun kantamaan kamat puolestasi, vie vaikka naapurin kamat myyntiin niin e tuu sitten itselle niin paljoa tappiota. Kyllähän tuollainen kirppistouhu on mukavaa kesähelteille, ja siinä tapaa paljon ihmisiä joten siitä vaan, ehkä minäkin käyn ostamassa jotain.

Yhteistyössä