K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä. Kesä 23 oli kyllä hulvatonta aikaa, kuin porukka olisi ollut jossain joukkopsykoosissa. Vieläkin ihmettelen, miten nuo kaksi henkilöä herättivät ihmisissä niin paljon tunteita ja juttua riitti. Minusta moni oli jotenkin vilpittömällä mielellä mukana.
Mussa ei herättäny nuo "kaksi henkilöä" yhtikäs mitään. Mutta yksi Käärijä herätti sitäkin enemmän.....Ja olisi suonu vähemmän aggressiivista suhtautumista hänen muihin yhtristyöprojekteihinsa.

Minä. Kesä 23 oli kyllä hulvatonta aikaa, kuin porukka olisi ollut jossain joukkopsykoosissa. Vieläkin ihmettelen, miten nuo kaksi henkilöä herättivät ihmisissä niin paljon tunteita ja juttua riitti. Minusta moni oli jotenkin vilpittömällä mielellä mukana.
Mielenkiintoista tässä on se, että he jotka ruokkivat ihmisiä jutuillaan vauvalla, ruokkivat tätä ketjua trollauksillaan. Mikä teki heistä trolleja? Säännöt, tosishippaus…?

Mussa ei herättäny nuo "kaksi henkilöä" yhtikäs mitään. Mutta yksi Käärijä herätti sitäkin enemmän.....Ja olisi suonu vähemmän aggressiivista suhtautumista hänen muihin yhtristyöprojekteihinsa.
Jep + ihan alusta asti siihen huvattomaan meininkiin liittyi hirveä naisviha ja sairas suhtautuminen K:n tyttikseen ja lähipiiriin. En tiedä mitä vilpitöntä, hauskaa tai kaipaamisen arvoista siinä on.

Jep + ihan alusta asti siihen huvattomaan meininkiin liittyi hirveä naisviha ja sairas suhtautuminen K:n tyttikseen ja lähipiiriin. En tiedä mitä vilpitöntä, hauskaa tai kaipaamisen arvoista siinä on.
Ne Pasi & Jani ketjut oli pahimpia, koska niissä shipattiin tosielämän pohjalta. Tää eräs oli ketjussa Myrkkymuratti, mikä kertoo asiasta kaiken olennaisen.

Ne Pasi & Jani ketjut oli pahimpia, koska niissä shipattiin tosielämän pohjalta. Tää eräs oli ketjussa Myrkkymuratti, mikä kertoo asiasta kaiken olennaisen.
Muistan. Mulle tuli siitä ihan hirveä olo ja mietin, miten ihmeessä jotkut voi kirjoittaa niin hirveitä juttuja, joita siellä suollettiin. Toi nimitys tais kyllä kulkea monessakin ketjussa ja "paatissa".

Minä olen paljon enemmän täysjärkinen kuin sinä. Olen tyytyväinen elämääni toisin kuin sinä. Pidä jatkossa parempaa huolta itsestäsi! -SAMA
🤣 hyvä sulle, jos noin koet. En nyt kuitenkaan kauheasti rehvastelisi täysjärkisyydellä. Jotenkin ei ihan mene yksiin sen kanssa, että alat latelemaan tollasta tekstiä täysin tuntemattomalle ihmiselle yhden anonyymiviestin perusteella.

Naisviha oli yks jutuista, joista ainakin mulle tuli noilla palstoilla tunne jostain sukupolvien kuilusta. Ja siis en oo itsekään nuori, mutta se nuorten naisten inhoaminen (plus sen yhen erotetun joksumanageriukon sääliminen ja sokee puolustelu "teinityttöjen satuja" vastaan) oli semmosta settiä mitä tulee vastaan yleensä joltain facebookin 70-vuotiailta vihapostaaja-marjaliisoilta.

Yhteistyössä