V
vierailija
Vieras
No joo. Olet oikeassaMinusta hyvä sana on heila. Panokaverissa on vähän nolo edgyilyviba
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No joo. Olet oikeassaMinusta hyvä sana on heila. Panokaverissa on vähän nolo edgyilyviba
Muistaakseni tässä ketjussa punaiseksi vaatteeksi nousi tosishippaus ja ”ennustaja”, joka yritti torpedoida kaiken keskustelun. Hän lainasi joka kommenttia ja kirjoitti että loukkaat Bojania tai ovat vain ystäviä ja kollegoita. Ihmiset alkoivat perustaa discordiin palvelimia sen jälkeen.
Kerro täältä joku jutunaihe, jonka voisi sanoa näille kasvotusten.Mun mielestä kenenkään ei tarvitsisi täällä jauhaa suhdeasioista. Uskon ettei nämä artistit pidä sitä kovinkaan kivana. Hyvä sääntö on miettiä sanansa niin, että tarvittaessa olisi pokkaa sanoa sama suoraan kasvotusten K:lle tai B:lle.
Menisin kertomaan, kuinka ison pierun juuri päästin naapurin postiluukkuun.Kerro täältä joku jutunaihe, jonka voisi sanoa näille kasvotusten.![]()
Kerro täältä joku jutunaihe, jonka voisi sanoa näille kasvotusten.![]()
E on vain ystävä ja kollega."Ystävä ja kollega" elää ikuisesti !!!![]()
Kai mä nyt tiedän, et mitä tänne kirjoitan ja jos sanon et olen vain noista toisen yhdistelmän takana, niin tarkoitan sitäEi välttämättä ole eri ihmiset, kun trollauksia monet noista kirjoituksen, en sama.
Sinä et ole kaikki asiasta kirjoittavat, pöntelö, miten ois luetun ymmärtämisen kehittäminen.Kai mä nyt tiedän, et mitä tänne kirjoitan ja jos sanon et olen vain noista toisen yhdistelmän takana, niin tarkoitan sitä
Se Ere osaa kyl kirjoittaa, pakko myöntää. Mua ainakin naurattaa.Mitä hauskaa on tehdä minun kirjoittamasta eri sanan taivutuksesta erejä joku hahmo, ehehee Ere, ketä toi juttu muka naurattaa?!
Ei välttämättä ole eri ihmiset, kun trollauksia monet noista kirjoituksen, en sama.
Itseasiassa oon tässä kohtaa, sori.Sinä et ole kaikki asiasta kirjoittavat, pöntelö, miten ois luetun ymmärtämisen kehittäminen.
Onpa tosiaan hauskaa kiusata ja vääristellä toisten ihmisten kirjoittamisilla ja keksimälläsi hahmolla, oikeinko USEITA eri palvelimia perustettiin, jännä kun olin paikalla kyllä itse."Ystävä ja kollega" elää ikuisesti !!!![]()
Niin koska en kirjoittanut asiasta yhtään vaan trollasin, paukapää.Sinä et ole kaikki asiasta kirjoittavat, pöntelö, miten ois luetun ymmärtämisen kehittäminen.
Älä sinä aina tiedä. Mä oon alkujani K+ KK. Mutta koska KK on niin hot, K ei näytä ymmärtävän omaa parastaan ja toi toinen on terävä kynästään, niin oikeastaan tuo toinen paritus on oikeinkin yesyes
Pääfetissi.Niin koska en kirjoittanut asiasta yhtään vaan trollasin, paukapää.
Jaa, ei minua vaan, jonkun tossarivihaajapellen mukahauskoja juttuja taas, väännellä toisen omaa, kun ei omia aivoja löydy.Se Ere osaa kyl kirjoittaa, pakko myöntää. Mua ainakin naurattaa.
On tätä kautta perustettu ainakin kolme palvelinta mut suurin osa varmaan yksityisviestein discordissa.Onpa tosiaan hauskaa kiusata ja vääristellä toisten ihmisten kirjoittamisilla ja keksimälläsi hahmolla, oikeinko USEITA eri palvelimia perustettiin, jännä kun olin paikalla kyllä itse.
Jaa, ei minua vaan, jonkun tossarivihaajapellen mukahauskoja juttuja taas, väännellä toisen omaa, kun ei omia aivoja löydy.
No eihän ole, komposti discord vain.On tätä kautta perustettu ainakin kolme palvelinta mut suurin osa varmaan yksityisviestein discordissa.
Jaa, ei minua vaan, jonkun tossarivihaajapellen mukahauskoja juttuja taas, väännellä toisen omaa, kun ei omia aivoja löydy.
No eihän ole, komposti discord vain.
Voi apua. Ole siinä uskossa sitten.No eihän ole, komposti discord vain.
Sushi on Etelä-Amerikan kansallisruoka"Esikäsittelemätön kaurahiutale pitää nälän loitolla pitkään". Maybe? Onko edgy?