V
vierailija
Vieras
Ihanan lyhyt. Kadehdin lyhyitä naisiaOon 166 cm NAINEN niin että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanan lyhyt. Kadehdin lyhyitä naisiaOon 166 cm NAINEN niin että.
En mielestäni ole lyhyt ees, vaan ihan sopiva, en haluais olla yhtään pidempi, muistaakseni suunnilleen suomalaisen naisen keskipituus tais olla tämä. Ja omat mittasuhteet vielä silleen et pitkät jalat (ja kädet) plus lyhyt selkä niin oon ihan tähän.Ihanan lyhyt. Kadehdin lyhyitä naisia
Kuppikoko?En mielestäni ole lyhyt ees, vaan ihan sopiva, en haluais olla yhtään pidempi, muistaakseni suunnilleen suomalaisen naisen keskipituus tais olla tämä. Ja omat mittasuhteet vielä silleen et pitkät jalat (ja kädet) plus lyhyt selkä niin oon ihan tähän.
Ööh, oot tässä ketjussa ja et ymmärrä et Käärijä on K (joka ei ees kiinnosta minua kuin Bojaniin liittyen) No antaa olla.
Mitähän teet tiedolla, mutta B.Kuppikoko?
Mitähän teet tiedolla, mutta B.
Kyse oli KK lyhenteestä ja tiedät sen itsekin.Ööh, oot tässä ketjussa ja et ymmärrä et Käärijä on K (joka ei ees kiinnosta minua kuin Bojaniin liittyen) No antaa olla.
Niin eli Kekä siisKyse oli KK lyhenteestä ja tiedät sen itsekin.
Eipä tainnut olla, koska sit oisit ihmetellyt sitä minun yhdistämistä Käärijään varmastikin.Kyse oli KK lyhenteestä ja tiedät sen itsekin.
Tietenkin Bojania ja joksuja muutoinkin seuraan.Saatko kiksejä yhtä lailla pelkästä Bojanista vai mieluummin shipistå?
tyytyväinen tähän siis (nyt vasta huomasin et jotain hassua kirjoituksessa)En mielestäni ole lyhyt ees, vaan ihan sopiva, en haluais olla yhtään pidempi, muistaakseni suunnilleen suomalaisen naisen keskipituus tais olla tämä. Ja omat mittasuhteet vielä silleen et pitkät jalat (ja kädet) plus lyhyt selkä niin oon ihan tähän.
No niinpäs on! Nyt vasta googlasin. Sopisi hyvin B:lle minunkin mielestäni.Miksi KK on niin kaunis!!!!
Hänestä harvoin näkee vilahdustakaan. Haluaisin useammin nähdä hänen kauniit kasvonsa.Miksi KK on niin kaunis!!!!
Miksi toivot? Eikö henkinen kanttisi kestäisi?Toivon vain, ettei uudella JO-albumilla ole kappaletta siitä, mitä B:lle äskettäin tapahtui, ja että mukana on paljon positiivisia kappaleita.
Ihan käsittämätöntä ^, jos noin on.Tämän ketjun kautta on perustettu muutama pienempi Discord. Ihmiset ovat siirtyneet niihin. En oikein tiedä, et miten pääset niihin mukaan, koska ne on nykyään suljettu uusilta monen syyn takia.
Pahimmillaan, tarkoitit tietysti.Tämä palsta on parhaimmillaan terveysruoka - ja ruoansulatuspalstana.![]()
Keitähän nää on? Olivatko Karnevaaleilla? Ovatko sitä porukkaa, jotka juttelivat Jeren vanhempien kanssa? Mietin vain tuota kohtaa vauraat.On vähän niin ja näin kannattaako tutustuminen. Faneissa on kyllä hauskan oloisia joukossa. Mutta esim vauraiden tylsistyneiden keskiluokkasten rouvashenkilöiden porukat joille fandomista on löytynyt uusi elämä...Ei minua ainakaan varsinaisesti harmita, jos en tutustu. Kaikkea hyvää heille mutta ei.
Ei niin. Kuvan ottaja ehkä on, koska se oli Strasin instasta. Harmi, että se on yksityinen!Ei tuo kuvan mies ole Stras.
Ei mistään, siinähän se just olikin. Hän teki hyvää työtä Joksujen uraa kohtaan.Mistä häntä muuten syytettiin? Mulla oli fandomin seuraamisessa tauko sillä hetkellä
Töks töks -lauseet.Mikä siinä tekstissä oli vammaista? Ihan sydämestä kirjoitettu.
Niin ja siis nykyisten nuorten naisviha on mummottelua, sitä, että ärsyttäviä ihmisiä kannatellaan, "koska nuoria" ja ärsyttäviä naisia arvostelevia naisia haukutaan.Ei kaikki vanhat ihmiset ole suvaitsemattomia tai naisvihamielisiä. Ihmisiä on joka lähtöön kaikissa sukupolvissa.
www.instagram.com